Przetargi.pl
Rozwój mobilności miejskiej poprzez budowę centrum przesiadkowego przy dworcu PKP w Pilawie

Miasto i Gmina Pilawa ogłasza przetarg

  • Adres: 08-440 Pilawa, Al. Wyzwolenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 856 110, , fax. 256 856 083
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pilawa
    Al. Wyzwolenia 158
    08-440 Pilawa, woj. mazowieckie
    tel. 256 856 110, , fax. 256 856 083
    REGON: 71158234500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawa.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój mobilności miejskiej poprzez budowę centrum przesiadkowego przy dworcu PKP w Pilawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega na zagospodarowaniu terenów przy dworcu PKP polegającym na budowie centrum przesiadkowego. W ramach inwestycji przewidziano budowę placu przydworcowego, przebudowę i budowę ul. Dworcowej ze ścieżką rowerową, chodnikiem oraz oznakowaniem ścieżki rowerowej i przejść dla pieszych. W ramach opracowania przewidziano budowę parkingu „Parkuj i Jedź” z pętlą autobusową. Ul. Dworcowa i ścieżka rowerowa Dojazd do inwestycji przewidziano poprzez istniejącą ulicę Dworcową łączącą się z Al. Wyzwolenia. W ramach inwestycji planuje się przebudowę istniejącego odcinka i budowę nowego odcinka ul. Dworcowej wraz ze ścieżką rowerową i chodnikiem. Planuje się oznakowanie przejść i przejazdów dla pieszych i rowerzystów. Budowa ścieżki rowerowej ma na celu szersze wykorzystanie transportu niezmotoryzowanego i indywidualnego, zmniejszenia wykorzystania samochodów osobowych w tym niższej emisji zanieczyszczeń powietrza i hałasu oraz niższego zatłoczenia. Dotychczas dojazd ponad stu samochodów dziennie do stacji PKP uniemożliwiał jakiegokolwiek korzystanie z terenu, w tym utrzymania czystości i odśnieżania. Należy przyjąć następujące parametry dla projektowanej ulicy, ścieżki rowerowej i chodników: • Klas drogi - D (dojazdowa), • Kategoria ruchu – KR2, • Nośność nawierzchni – 100 kN/oś • Szerokość drogi – 6.0m, • Szerokość ścieżki rowerowej – 3.0m, • Szerokość chodników – 2.0m. Z uwagi na charakter planowanej inwestycji należy przewidzieć ograniczenie komunikacji samochodowej. Należy jedynie pozostawić dojazd do dworca i planowanego parkingu oraz mieszkańców ul. Dworcowej. Preferuje się ruch komunikacji miejskiej, rowerzystów i pieszych. Plac przydworcowy Przestrzeń placu należy zagospodarować na wysokości istniejącego budynku dworca PKP po zachodniej i wschodniej stronie ul. Dworcowej. Na terenie placu należy przewidzieć elementy małej architektury tj. grupy siedzisk z prefabrykatów betonowych (beton architektoniczny alternatywnie okładzina kamienna) z siedziskami w konstrukcji stalowej oraz 2 „inteligentnych” ławek solarnych (parametry techniczne oraz wymogi dot. wyposażenia ławek zostaną ustalone na etapie opracowania dokumentacji technicznej). W południowo wschodniej części placu przewidziano przestrzeń wolną od wszelkich dodatkowych elementów, przeznaczoną na możliwość spędzania czasu głównie osób korzystających z komunikacji publicznej. Parking „parkuj i jedź” W południowej części terenów przewidzianych pod inwestycję, przewidziano budowę parkingu „Parkuj i Jedź” wraz z elementami towarzyszącymi. Parking przewidziano na 103 pojazdy, w tym 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu należy zaprojektować również miejsca dla parkowania motocykli i rowerów, oraz cztery miejsca do ładowania pojazdów elektrycznych. Należy przyjąć następujące parametry dla projektowanego parkingu: • Kategoria ruchu – KR2, • Nośność nawierzchni – 100 kN/oś • Szerokość drogi manewrowej – 5.0m, • Wymiary miejsc parkingowych – 2.5x5.0m, • Wymiary miejsc parkingowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych – 3.6x5.0m, Parking od strony południowej, wschodniej i północnej należy ogrodzić (ogrodzenie modułowe o wys. 1.7 m), natomiast od strony zachodniej (ulicy Dworcowej) wydzielić słupkami drogowymi. W ramach inwestycji należy zaprojektować bezobsługowy system parkingowy składający się z 2 terminalów: wjazdowego i wyjazdowego, wraz ze szlabanami oraz systemem monitoringu czasu postoju (szczegółową technologię należy uzgodnić z Inwestorem na etapie opracowania dokumentacji technicznej). W zachodniej części parkingu należy przewidzieć pętlę autobusową z zatoczką na 3 pojazdy. Przy pętli należy zaprojektować również parking rowerowy, łączący się z zaprojektowaną ścieżką rowerową. Teren przy pętli należy wyposażyć w elementy towarzyszce tj. wiata z zadaszeniem (koncepcja wiaty stanowi załącznik do PFU), toaleta modułowa, siedziska, tablica informacyjna, biletomat. Oświetlenie W ramach opracowania należy przewidzieć oświetlenie projektowanego placu, ul. Dworcowej i parkingu. Jako podstawowe oświetlenie przewidziano oprawy stojące na słupach o wysokości 8m. Dodatkowo należy przewidzieć podświetlenie projektowanych siedzisk w postaci oświetlenia liniowego zainstalowanego wzdłuż siedziska oraz podświetlenie drzew w postaci opraw montowanych w zieleńcach. Odwodnienie Projektowane nawierzchnie należy odwodnić poprzez nadanie nawierzchniom spadków poprzecznych i podłużnych do projektowanej kanalizacji deszczowej. Należy zastosować typowe materiały stosowane do budowy kanalizacji deszczowej. Parametry techniczne należy przyjąć na podstawie projektowanych zlewni odwadnianych terenów i obliczeń. Wody opadowe z projektowanej kanalizacji deszczowej należy po oczyszczeniu odprowadzić do istniejącego rowu melioracyjnego zlokalizowanego w północno zachodniej części terenu objętego inwestycją. Na odprowadzenie wód należy uzyskać pozwolenie wodnoprawne. Przyłącze wodno-kanalizacyjne Projektowaną toaletę należy podłączyć do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej poprzez budowę przyłączy kanalizacyjnego i wodociągowego. Dla budowy przyłączy należy uzyskać warunki techniczne od gestorów sieci i na ich podstawie opracować dokumentację techniczną. Zieleń Prostokąty zieleni znajdujące się w przestrzeni placu przydworcowego i parkingu należy zagospodarować poprzez kompozycję z traw ozdobnych. Nowe nasadzenia drzew przewidziano wykonać w postaci szpalerów, np. Jarząb Szwedzki Sorbus Intermedia. Dodatkowo w prefabrykatach betonowych siedzisk, należy przewiedzieć nasadzenia drzew o mniejszej wysokości i zasięgu korony – np. głóg dwuszyjkowy Crataegus Laevigata 'Paul's Scarlet'. Organizacja ruchu Do rozwiązań projektowych należy zaprojektować a następnie wdrożyć organizację ruchu uwzgledniająca przyjęte rozwiązania techniczne i uwzględniającą planowany ruch. Przedmiotem inwestycji jest realizacja zadania „Rozwój mobilności miejskiej poprzez budowę centrum przesiadkowego przy dworcu PKP w Pilawie” realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj. UWAGA!!! Dla danego obszaru opracowywany jest plan zagospodarowania przestrzennego – planowany termin zatwierdzenia maj – czerwiec 2019 roku. Zakres robót budowlanych określa program funkcjonalno – użytkowy, dokumentacja geologiczna – badania gruntowe, koncepcja wiaty z zadaszeniem - stanowiące załączniki do SIWZ. Zamówienie powyżej kwoty 30 000 euro oraz poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 70 000 zł wniesione w dowolnej formie, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy; - formularz cenowy zgodnie z załącznikiem do niniejszej SIWZ – do rozliczeń z jednostką finansującą; - oświadczenia stanowiące załączniki do SIWZ; - potwierdzenie wniesienia wadium; - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (Rozdział 11, pkt. 11.8. niniejszej SIWZ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach