Przetargi.pl
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasto Zgierz

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, pl. Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    pl. Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasto Zgierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. „Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasto Zgierz” realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach dwóch zadań, na podstawie Programów funkcjonalno-użytkowych, stanowiących załączniki nr 1 oraz nr 2 do OPZ. Zadanie 1. Zaprojektowanie i wybudowanie nowego odcinka ul. Kolejowej pomiędzy ul. Czarną a ul. Łódzką wraz ze skrzyżowaniem ul. Kolejowej z ul. Łódzką. Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz budowie, przebudowie i remoncie dwóch odcinków dróg gminnych: ul. Poprzeczna (120865E) i ul. Ciosnowska (pomiędzy ul. Poprzeczną a ul. Musierowicza. Odcinek I (ul. Poprzeczna) o długości ok. 270 m jest od przejścia dla pieszych przy ul. Piątkowskiej do ulicy Ciosnowskiej. Odcinek II (ul. Ciosnowska to odcinek od ul. Poprzecznej do przejścia dla pieszych w ul. Musierowicza o długości ok. 90 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału wpostępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykonał (zakończył wykonanie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 500 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia („związaną z przedmiotem zamówienia” ), tj. roboty drogowe i kanalizacyjne. Wykonawca dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, tj.:- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej;- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych;- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej;- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej;- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach