Przetargi.pl
Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków

Gmina Żerków ogłasza przetarg

  • Adres: 63210 Żerków, ul. A. Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 740 30 24 , fax. 62 740 36 27
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żerków
    ul. A. Mickiewicza 5
    63210 Żerków, woj. wielkopolskie
    tel. 62 740 30 24, fax. 62 740 36 27
    REGON: 25085547500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Żerków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dla części I: Wdrożenie kompleksowego zintegrowanego systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy oraz jednostkach organizacyjnych, polegające na: - wdrożeniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EOD); - wdrożeniu systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów o ograniczonej funkcjonalności w jednostkach organizacyjnych (mEOD); - wdrożeniu systemu cyfrowego urzędu (CU), tj. utworzenie portalu zawierającego elektroniczne formularze przeznaczone dla interesantów wraz ze skrzynką podawczą i kontami użytkowników pozwalającego na elektroniczną wymianę dokumentów w relacji urząd - interesant; - integracji wdrożonych systemów z istniejącymi systemami dziedzinowymi; - wdrożeniu pakietu e-usług na platformie ePUAP, zintegrowanego w zakresie wymiany dokumentów elektronicznych z systemem EOD. Zadanie obejmuje także zakup sprzętu niezbędnego do wdrożenia wskazanych wyżej systemów oraz szkolenia dla użytkowników. Dla części II: Zakup systemu zasilania awaryjnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla I części zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla II części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1020 2212 0000 5402 0027 6931 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2017 r. poz. 1089). 3. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). zaleca, aby oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I: Nie dotyczy. Część II: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach