Przetargi.pl
Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach

GMINA MIASTA TYCHY ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 438 22 00
  • Data zamieszczenia: 2024-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTA TYCHY
    al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. +48 32 438 22 00
    REGON: 278348986
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka nawierzchni oraz posadzenie drzew oraz zieleni niskiej na terenie Placu Baczyńskiego w Tychach. Zakres robót budowlanych i prac związanych z zielenią to m.in.:• Rozbiórki nawierzchni betonowych;• Wykonanie obrzeży;• Roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu;• Wykonanie wykopów i przygotowanie powierzchni pod nasadzenia wraz z uzupełnieniem warstwy urodzajnej oraz mikoryzą;• Posadzenie 18 szt. drzew;• Posadzenie zieleni niskiej (bylin, krzewów, traw oraz roślin cebulowych);• Demontaż i montaż istniejących elementów małej architektury (ławek, koszy na odpady, stojaków rowerowych);• Prace związane z kształtowaniem zieleni (montaż ekranów przeciwkorzennych, zastosowanie sprzężonego powietrza);• Pielęgnacja zieleni;• Wykonanie dokumentacji powykonawczej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 PLN),2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP oraz art. 98 ust. 2 PZP.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego:Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489Bank Polska Kasa Opieki Spółka AkcyjnaKod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.419).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 11.4 ppkt 2) do 4) SWZ:- dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy,- dokument winien wskazywać wszystkich członków konsorcjum, w sytuacji wspólnego składania oferty przez wykonawców,- wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 PZP.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – NIE DOTYCZY;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – NIE DOTYCZY4) zdolności technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJĄCY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.• Wymagane jest należyte wykonanie minimum jednej roboty budowlanej o wartości 150 000,00 zł (będącej przedmiotem jednej umowy) polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie terenów rekreacyjnych lub terenów zieleni obejmującą swym zakresem posadzenie drzew wraz z towarzyszącą zielenią niską o wartości min. 30 000,00 zł brutto.Na potrzebę niniejszego postępowania Zamawiający dookreśla, iż pod pojęciem:- „tereny rekreacyjne” – rozumie ogólnodostępne, uporządkowane i zorganizowane tereny przeznaczone do odpoczynku i rekreacji mieszkańców,- „tereny zieleni” – rozumie tereny ogólnodostępne i zorganizowane pod względem przyrodniczym (parki, skwery, zieleńce, deptaki, promenady, pasy zieleni przyulicznej), towarzyszące zabudowie miejskiej,-„zieleń niska” – rozumie zieleń lub grupę zieleni w postaci bylin, traw, krzewów, roślin cebulowychUWAGA: Na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415 z późniejszymi zmianami) zgodnie z § 9 ust. 3 ww. rozporządzenia, jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w punkcie 6.2 4) a) SWZ, dotyczy robót, usług, dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.• Wymagane jest skierowanie przez wykonawcę do realizacji zamówienia:a) osoby pełniącej funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b) osoby pełniącej funkcję kierownika prac ogrodniczych, posiadającą wykształcenie w kierunku architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie lub kurs inspektora nadzoru prac w terenach zieleni oraz minimum 3-letnie doświadczenie w pracach związanych z zakładaniem terenów zieleni.Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach