Przetargi.pl
Rozbudowę Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Rumi o kompleks 9 pracowni zawodowych branży mechanicznej, branży spedycyjno – logistycznej i branży hotelarsko- gastronomiczno- turystycznej

POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. HIPOLITA ROSZCZYNIALSKIEGO W RUMI ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Grunwaldzka 57
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. HIPOLITA ROSZCZYNIALSKIEGO W RUMI
    ul. Grunwaldzka 57
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    REGON: 192773612
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hipolit.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowę Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Rumi o kompleks 9 pracowni zawodowych branży mechanicznej, branży spedycyjno – logistycznej i branży hotelarsko- gastronomiczno- turystycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Rumi o kompleks 9 pracowni zawodowych branży mechanicznej, branży spedycyjno – logistycznej i branży hotelarsko- gastronomiczno- turystycznej. 2. Zamawiający informuje, że skrzydło „C” będzie wyłączone z użytkowania na czas prowadzenia robót związanych z zadaszeniem z wyjątkiem pomieszczenia serwerowni, które jest rdzeniem sieci komputerowej Zamawiającego. Zabezpieczenie wszystkich pomieszczeń wraz z wyposażeniem parteru i piwnicy obiektu C leży po stronie Wykonawcy. Za wszystkie szkody wynikłe podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca.3. Roboty związane z zadaszeniem powinny być zakończone do końca sierpnia 2023 r. ze względu na rozpoczęcie zajęć lekcyjnych 01.09.2023 r. na parterze obiektu C.4. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: dokumentacja projektowa, składająca się z: 1) projekt zagospodarowania terenu,2) projekt architektoniczno-budowlany,3) projekt techniczny architektoniczny,4) projekt techniczny konstrukcyjny,5) projekt techniczny sanitarny,6) projekt techniczny elektryczny i teletechniczny7) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),8) przedmiary robót. 5. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie: SWZ, projektów, STWIORB oraz innych danych.6. Przekazanie terenu (placu) budowy w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. Za termin zakończenia prac, uważać się będzie datę sporządzenia i podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Zmiana umownego terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia jest możliwa wyłącznie w przypadkach i okolicznościach określonych w umowie.7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. 8. Materiały, które dostarcza Wykonawca muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.9. Na każde żądanie inspektora nadzoru, projektanta lub w przypadkach i zakresie określonym w dokumentacji, o której mowa w ust. 2 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest okazać, lub dostarczyć na własny koszt, w stosunku do wskazanych materiałów: 1) próbki, 2) certyfikat zgodności z odpowiednią normą, aprobatę techniczną oraz wymagane atesty,3) karty katalogowe. 10. W przypadku, kiedy dostarczone próbki i inne dokumenty określone w ust. 7 nie będą zgodne z dokumentacją określoną w ust. 2 lub nie zostaną zaakceptowane przez inspektora nadzoru lub projektanta, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt, kolejne próbki, z uwzględnieniem uwag zgłoszonych przez inspektora nadzoru i projektanta.11. Jeżeli wykonane elementy robót będą odbiegały jakością od zaakceptowanych próbek, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru i żądać ponownego wykonania zakwestionowanych elementów robót.12. Inspektor nadzoru może polecić Wykonawcy niezwłocznie usunięcie z terenu budowy materiałów, niespełniających wymagań określonych w niniejszym ustępie. Roboty wykonane z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru będą wykonane na własne ryzyko Wykonawcy.13. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej.14. Warunki techniczne i organizacyjne prowadzenia prac: 1) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano-montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane. 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy niezbędny do realizacji zamówienia. 3) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:a) dozór budowyb) zagospodarowanie placu budowyc) utrudnienia związane z realizacją zadania. 4) Roboty muszą być wykonywane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz obowiązującymi warunkami technicznymi odbioru robót z zachowaniem warunków bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa użytkowników.5) Należy przewidzieć konieczność wykonywania prac w systemie zmianowym oraz w dni wolne od pracy. 6) Należy zapewnić stały nadzór robót. 7) W przypadku wystąpienia uszkodzeń obiektów wynikających z niewłaściwego prowadzenia robót konsekwencje z tego tytułu poniesie Wykonawca. 8) Wykonawca zobowiązany jest: a) odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich oraz zapewnić oznakowanie, b) zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem, c) po zakończeniu robót teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego, d) zorganizować we własnym zakresie czasowy plac składowy urobku powstałego podczas wykonywania robót, e) prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz utrzymać plac budowy w należytym porządku, f) zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd: użytkownikom posesji, służbom komunalnym, pojazdom uprzywilejowanym, g) zorganizować czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania,9) Koszty wynikające z realizacji powyższych zobowiązań Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. 10) Wykonawca ustali we własnym zakresie i uwzględni koszty z tym związane w wynagrodzeniem ryczałtowym. 11) Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm niedziałających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zaakceptowanych przez Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa osobom wykonującym prace oraz innym osobom przebywającym w rejonie prowadzonych prac, w szczególności poprzez: 1) egzekwowanie przestrzegania podstawowych zasad BHP,2) egzekwowanie przestrzegania instrukcji prowadzenia niezbędnych robót i czynności zawartych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) egzekwowanie przestrzegania planu BIOZ, 4) zapoznanie pracowników z zakresem prac,5) posługiwanie się sprawnym sprzętem ochronnym dopuszczonym do użytkowania. 16. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Gwarancja - Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego.18. Zamawiający informuje, że nie ustanawia wymogu odbycia wizji lokalnej.19. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej. Koszty dokonania ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.20. Zamawiający zastrzega możliwość rozpatrzenia wniosków o przeprowadzenie wizji, składanych najpóźniej w ciągu np. 7 dni od dnia wszczęcia postępowania. Termin wizji zostanie wyznaczony w ciągu 3 dni od dnia złożenia wniosku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej i zawodowejWarunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektów kubaturowych z wyłączeniem hal magazynowych i przemysłowych, o wartości minimum 150.000 zł brutto każda.b) Skieruje do realizacji zamówienia jedną osobę na stanowisko Kierownika budowy, która posiada: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz jedną osobę na stanowisku kierownika robót sanitarnych i elektrycznych.Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów.Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W celu wykonania zamówienia Wykonawca, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, winien zapewnić udział w jego realizacji specjalistów, których udział w realizacji zamówienia będzie niezbędny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach