Gmina Zbąszynek ogłasza przetarg
- Adres: 66-210 Zbąszynek, Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 849 140 , fax. 683 849 484
- Data zamieszczenia: 2020-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbąszynek
Rynek 1
66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie
tel. 683 849 140, fax. 683 849 484
REGON: 97077055700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowę drogi gminnej ul. Zielonogórskiej w Zbąszynku.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest ROBOTA BUDOWLANA polegająca na rozbudowie drogi gminnej, budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej sieci wodociągowej, likwidacji kolizji i przebudowie sieci SN i NN oraz budowa instalacji oświetleniowej. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ, w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1: budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągu – zakończenie robót przewidziane jest na styczeń 2021r. Część 2: budowa oświetlenia, likwidacja kolizji SN NN, roboty drogowe. 3. Wszystkie prace objęte przedmiotem postępowania i umowy powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, Projektem budowlanym, Dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiotem niniejszego postępowania jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy pzp. 3.1. Przedmiary robót (załącznik nr 2 do SIWZ) należy traktować jako materiał pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny oferty, a jedynie ma ułatwić wykonawcy dokonanie kalkulacji ceny oferty. Wykonawca po wyborze jego oferty a przed zawarciem umowy ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu zestawienie sporządzone przez wykonawcę na podstawie przedmiaru robót, który będzie zgodny z dokonaną kalkulacją ceny złożonej oferty. 3.2. Zamawiający proponuje Wykonawcy dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji mają dostęp do terenu objętego przedmiotem zamówienia. Pytania dotyczące prowadzonego postępowania i zasad przygotowania oferty czy sposobu realizacji przedmiotu zamówienia należy zgłaszać jedynie do zamawiającego i tylko takie rozstrzygnięcia są wiążące strony postępowania przetargowego. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w siwz, a w przypadku konieczności wprowadzenia zmiany, informację o takiej konieczności należy zgłosić bezpośrednio zamawiającemu. Projektant czy osoby przygotowujące opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie są umocowane do udzielania jakichkolwiek informacji wykonawcy/uczestnikowi postępowania. 3.4. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja projektowa. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego przed terminem składania oferty, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. 3.5. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie stosował zasady i wymagania narzucone warunkami niniejszego postępowania, umową i przepisami prawa obowiązującego w kraju. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami BHP, ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących. 3.7. Przed każdorazowym przystąpieniem do wykonywania robót należy bezwzględnie zinwentaryzować w przestrzeni wykonywanych nowych robót, istniejące rozwiązania, aby nie doprowadzić do ich pogorszenia stanu technicznego obiektu. 3.8. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie zastosowanych materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 4. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na zrealizowany przedmiot zamówienia minimalnego 3 letniego okresu gwarancji i 3 letniego okresu rękojmi od wydana rzeczy i jego odbioru przez zamawiającemu. Jednocześnie wydłużenie w/w okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia i terminu składania ofert wskazanym w treści SIWZ w wysokości: -dla części nr 1 11 000,00 zł - dla części nr 2 40 000,00zł. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. z dnia 1 lutego 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 310) 3. Wadium w pieniądzu : a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto: 49966000070010171020000060 Bank Spółdzielczy Siedlec b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami SIWZ i oferty. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
Dodano: 2024-05-02 - MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY BYTNICA W BYTNICY
Dodano: 2024-04-30 - „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Bobrowice w Dychowie”
Dodano: 2024-03-23 - Modernizacja Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Maszewie w Gminie Maszewo oraz w Pławiu w Gminie Dąbie
Dodano: 2024-03-23 - Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
Dodano: 2024-02-29 - Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów – etap II
Dodano: 2024-02-28 - MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY BYTNICA W BYTNICY
Dodano: 2024-02-07 - Budowa drogi dojazdowej, parkingu i chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brodach oraz przebudowa drogi gminnej nr 000603F relacji Brody - Jeziory Dolne
Dodano: 2024-01-18 - Przebudowa i rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Górzyca, gmina Górzyca
Dodano: 2023-11-15 - Modernizacja przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1071F w Przybymierzu
Dodano: 2023-10-26