Przetargi.pl
ROZBUDOWA INSTYTUTU ARCHEOLOGII UMK W TORUNIU - PRACOWNIA KONSERWACJI Z MAGAZYNEM ORAZ BUDOWA GARAŻU

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Dział Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6114696 , fax. 056 6114693
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Dział Inwestycji
    ul. Gagarina 11 11
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6114696, fax. 056 6114693
    REGON: 00013240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA INSTYTUTU ARCHEOLOGII UMK W TORUNIU - PRACOWNIA KONSERWACJI Z MAGAZYNEM ORAZ BUDOWA GARAŻU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie obiektu kubaturowego wraz z instalacjami i urządzeniami wewnętrznymi, wykonanie przyłączy, urządzenie terenu zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, projektem wykonawczym, warunkami technicznymi gestorów sieci zewnętrznych i wytycznymi Zamawiającego. Zamówienie obejmuje: 1) realizację obiektów wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, 2) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz opracowanie instrukcji stanowiskowych, ppoż., bhp i innych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: A.w pieniądzu - przelew na konto, B. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, C. w gwarancjach bankowych, D. w gwarancjach ubezpieczeniowych, E. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 14.12.2009 r. do godz. 10.00. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się załączyć potwierdzenie wniesienia wadium (przelewu) do oferty przetargowej poprzez załączenie kserokopii dokumentu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a także przedłożyć wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie tych warunków: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które ma dostarczyć Wykonawca: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) , b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne i osób zdolnych do wykonania zamówienia). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda wskazania kadry technicznej oraz przedłożenia następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączna wiedza i doświadczenie) a także zakresu wykonywania przez nich czynnościa) osób, stanowiących podstawowy personel kierowniczy i techniczny, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: A. Kierownik budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej, winien spełniać następujące wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową, - uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1994 r. Nr 89 poz. 414 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104, - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. W przypadku dokumentów stwierdzających niejednoznacznie posiadane uprawnienia Wykonawca musi załączyć odpowiednią interpretację uprawnień wydaną przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego. B. Kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i klimatyzacyjno-wentylacyjnych, winien spełniać następujące wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w/w zakresie, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w w/w specjalnościach, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1994 r. Nr 89 poz. 414 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104, - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. W przypadku dokumentów stwierdzających niejednoznacznie posiadane uprawnienia Wykonawca musi załączyć odpowiednią interpretację uprawnień wydaną przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego. C. Kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, winien spełniać następujące wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w w/w zakresie, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w w/w specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1994 r. Nr 89 poz. 414 ze zm.) art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104, - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. W przypadku dokumentów stwierdzających niejednoznacznie posiadane uprawnienia Wykonawca musi załączyć odpowiednią interpretację uprawnień wydaną przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. nr 207, poz.2016 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz.578) lub, jeżeli zostały wydane przed wejście w życie w/w ustawy Prawo budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z obowiązującymi na dzień wydania prawem, wystawione i aktualne przed upływem terminu składania ofert, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie zaświadczenia o przynależności w/w osoby do właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzone za zgodność z oryginałem. W przypadku wykazu osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, a które są pracownikami innych podmiotów gospodarczych należy dodatkowo dołączyć do w/w dokumentów pisemne zobowiązanie tychże podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) Przedstawić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przez Wykonawcę (jako Generalny Wykonawca) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Przedstawić informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników co najmniej 20 osób, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Zamawiający żąda przedłożenia: a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisy lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, c) sprawozdania finansowego, za lata 2006, 2007 i 2008, z którego wynika, że Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie 5 000 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach