Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkół nr 4 w Jarocinie

Szkoła Podstawowa nr 4 w Jarocinie im. Władysława Broniewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7472689 , fax. 62 7472689
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 4 w Jarocinie im. Władysława Broniewskiego
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 4 4
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7472689, fax. 62 7472689
    REGON: 00069367000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkół nr 4 w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 4 w Jarocinie, która ma służyć jako łącznik pomiędzy budynkami Publicznego Przedszkola nr 2 w Jarocinie jak i szkoły podstawowej nr 4 w Jarocinie, tworząc zespół szkół. Na parterze zaprojektowano 4 oddziały przedszkolne z przynależnym do każdego z nich węzłem sanitarnym jak i magazynem leżaków, każda sala posiada oddzielne wyjście na zewnątrz budynku. W centralnej części budynku zaprojektowano ogólnodostępne toalety dla personelu oraz wc terenowe z wejściem z tyłu budynku. Na piętrze zaprojektowano dwie sale dydaktyczne oraz świetlicę, która może pełnić funkcję sali rekreacyjno - ruchowej dla uczniów szkoły podstawowej. Ściany pomiędzy tymi pomieszczeniami są przesuwne umożliwiające utworzenie jednego dużego pomieszczenia. Na piętrze zaprojektowano dwa pomieszczenia wc oddzielne dla dziewczyn i chłopców. Z frontu budynku na piętrze jak i parterze zaprojektowano korytarz łączący budynek szkoły podstawowej nr 4 w Jarocinie i przedszkola nr 2 w Jarocinie. Ponadto w skład przedmiotu zamówienia zalicza się wykonanie robót elektrycznych jak: wykonanie wykopów pod kable zasilające, ułożenie rur osłonowych, wciąganie kabli zasilających, zasypanie wykopu, wykonanie wewnętrznych tras kablowych, ułożenie okablowania, montaż rozdzielni elektrycznych, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu podtynkowego, montaż elementów instalacji odgromowej i uziemiającej, montaż urządzeń systemu przywoławczego, montaż urządzeń systemu oddymiania, pomiary elektryczne, pomiary teletechniczne oraz wykonanie w ramach rozbudowy instalacji sanitarnych jak centralnego ogrzewania, wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy zakres prac obejmujących przedmiot zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę. 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten. 4. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji projektowej, STWiOR, kosztorysie ofertowym/przedmiarze, itp.) przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. 5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji projektowej, STWiOR, kosztorysie ofertowym/przedmiarze, itp.) przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 3.1 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 60 1090 1131 0000 0001 0119 5482 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Rozbudowę Zespołu Szkół nr 4 w Jarocinie. 3.2 Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 3.3 Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6. Utrata wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4jarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach