Przetargi.pl
Rozbudowa zasobów przedszkolnych w Gminie Juchnowiec Kościelny: roboty budowlane

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 132 880 , fax. 857 132 881
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10
    16061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 857 132 880, fax. 857 132 881
    REGON: 54221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.juchnowiec.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa zasobów przedszkolnych w Gminie Juchnowiec Kościelny: roboty budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym plac zabaw w Księżynie przy ul. Szkolnej 7 na działce o nr geod. 470 obręb geod. 22 Księżyno jak również zagospodarowanie terenu w zakresie utworzenia i wyposażenia placu zabaw oraz adaptacja i dostosowanie pomieszczeń Przedszkola w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym na działce o nr geod. 508/28, obręb geod. 16 Juchnowiec Dolny. Na przedmiot zamówienia składają się dwa zadania: Zadanie nr 1: Budowa budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym plac zabaw i infrastrukturę w Księżynie. Zakres obejmuje 2 oddziały przedszkolne z bezpośrednim dostępem do sanitariatów oraz magazynów podręcznych. Przedszkole mieści również 2 sale wielofunkcyjne które mogą pełnić funkcje sali dydaktycznej oraz 2 szatnie dla dzieci. Zlokalizowano pokój dydaktyczny wraz z węzłem sanitarnym. Przewidziano pokój opieki medycznej oraz pokój logopedy. Zaprojektowano stołówkę oraz część zaplecza kuchennego gdzie będą przygotowywane posiłki na zasadzie cateringu. W części zaplecza kuchennego przewidziano pomieszczenia zmywalni, przygotowywania, cateringu ,magazynu owoców oraz zaplecze socjalne z węzłem sanitarnym, pomieszczenie porządkowe i pomieszczenie wodomierza. Ponadto na parterze projektuje się serwerownię oraz pomieszczenie porządkowe. Zakłada się dostęp dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich projektuje się przystosowanie wejścia oraz wykonanie łazienki ogólnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. W budynku zaprojektowano wydzielone pomieszczenie kotłowni gazowej oraz pomieszczenie na odpadki, które posiadają osobny dostęp z zewnątrz budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż: osłon grzejnikowych, pełnego wyposażenia zmywalni, przygotowalni, wyposażenia nieruchomego pomieszczenia sanitarnego, wyposażenia nieruchomego pomieszczenia zaplecza kuchennego. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez TBiARCHITEKCI Sp. z o.o., ul. Podgarbary 10, 80-827 Gdańsk, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Mając na uwadze, iż przedmiot zamówienia będzie wykonywany w trakcie funkcjonowania budynku szkoły wykonawca winien przewidzieć w związku z tym niezbędne zabezpieczenie terenu robót uniemożliwiające wejście osób trzecich. Zamieszczone w dokumentacji nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwania jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne o nie gorszych parametrach. Wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw musza być wykonane zgodnie z normą bezpieczeństwa PN-EN 1176:2009 oraz posiadać certyfikat zgodności z powyższą normą. Elementy narażone na silne zużycie tj. stopki, siedziska powinny być wykonane z materiału odpornego na zadrapania i warunki atmosferyczne. Urządzenia placu zabaw powinny być zamontowane do fundamentów znajdujących min. 30 cm pod ziemią. Urządzenia placu zabaw powinny posiadać czytelną instrukcje obsługi urządzenia i dane producenta poprzez umieszczenie na nim trwałej tabliczki znamionowej (wyklucza się stosowanie nalepek). Zadanie nr 2: Zagospodarowanie terenu w zakresie utworzenia i wyposażenia placu zabaw na potrzeby przedszkola w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym. Zakres zadania nr 2 przewiduje na wewnętrznym placu zabaw demontaż istniejącego drewnianego ogrodzenia placu zabaw oraz ogrodzenia z siatki wygradzającego siłownię terenową. Ponadto należy zdemontować wszystkie urządzenia do zabawy z pominięciem piaskownicy oraz dwóch altan z zadaszeniami, a także ławki i ławy. Należy obniżyć właz studzienki kanalizacyjnej i zrównać go z pozostałym terenem. Cały teren należy zniwelować. Na zewnętrznym placu zabaw przewidziano wyrównanie terenu pod urządzenia, wykonanie nowych nawierzchni, montaż urządzeń i wykonanie nowych schodów terenowych w miejscu istniejących. Należy zdemontować wszystkie urządzenia znajdujące się na obecnym placu zabaw i przewidzieć ich przeniesienie i montaż w lokalizacji wskazanej przez zamawiającego (lokalizacja w sąsiedztwie nowych urządzeń). Na placach zabaw fragmenty terenu, na których ustawione będą urządzenia należy wyrównać i wykonać pod nimi wylewaną nawierzchnię bezpieczną. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez TBiARCHITEKCI Sp. z o.o., ul. Podgarbary 10, 80-827 Gdańsk, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia opisany jest w ZADANIU NR 2 w/w dokumentacji. Mając na uwadze, iż przedmiot zamówienia będzie wykonywany w trakcie funkcjonowania budynku szkoły w tym również pomieszczeń przedszkola wykonawca winien przewidzieć w związku z tym niezbędne zabezpieczenie terenu robót uniemożliwiające wejście osób trzecich. Zamieszczone w dokumentacji nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwania jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne o nie gorszych parametrach. Wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw musza być wykonane zgodnie z normą bezpieczeństwa PN-EN 1176:2009 oraz posiadać certyfikat zgodności z powyższą normą. Elementy narażone na silne zużycie tj. stopki, siedziska powinny być wykonane z materiału odpornego na zadrapania i warunki atmosferyczne. Urządzenia placu zabaw powinny być zamontowane do fundamentów znajdujących min. 30 cm pod ziemią. Urządzenia placu zabaw powinny posiadać czytelną instrukcje obsługi urządzenia i dane producenta poprzez umieszczenie na nim trwałej tabliczki znamionowej (wyklucza się stosowanie nalepek). Zadanie nr 3: Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń Przedszkola w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym. Przedmiot zamówienia w ramach prac remontowych pomieszczeń obejmuje wymianę posadzki oraz malowanie ścian i sufitów wraz z pracami naprawczymi. Na klatce schodowej dwubiegowej przewidziano zmianę posadzki, malowanie ścian i sufitów oraz wymianę balustrady i montaż dodatkowego pochwytu na ścianie. Na klatce schodowej jednobiegowej i w łączniku zaprojektowano malowanie ścian i sufitów. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez TBiARCHITEKCI Sp. z o.o., ul. Podgarbary 10, 80-827 Gdańsk, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia opisany jest w ZADANIU NR 1 w/w dokumentacji. Mając na uwadze, iż przedmiot zamówienia będzie wykonywany w trakcie funkcjonowania budynku szkoły w tym również pomieszczeń przedszkola wykonawca winien przewidzieć w związku z tym niezbędne zabezpieczenie terenu robót uniemożliwiające wejście osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych), Zadanie nr 2: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Zadanie nr 3: 2 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w terminie do dnia 17 sierpnia 2018 r. roku do godziny 1200, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 00001661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym – jeżeli Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub gdy nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, 5) potwierdzenie wniesienia wadium, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w celu podpisania oferty lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7) kosztorys ofertowy uproszczony składany w celu informacyjnym i poglądowym (Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedłożenia kosztorysu ofertowego szczegółowego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach