Przetargi.pl
Rozbudowa z przebudową budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej na działce nr ew. 72 w m. Regnów, gm. Regnów

Gmina Regnów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-232 Regnów, Regnów 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 8131623 , fax. 0-46 8131625
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Regnów
    Regnów 95 95
    96-232 Regnów, woj. łódzkie
    tel. 0-46 8131623, fax. 0-46 8131625
    REGON: 75014843700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugregnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa z przebudową budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej na działce nr ew. 72 w m. Regnów, gm. Regnów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa z przebudową budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej na działce nr ew. 72 w m. Regnów , gm. Regnów. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, warunkami, opiniami i decyzjami oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Rozbudowa i przebudowa budynku ZOZ, na którą składają się w szczególności: roboty rozbiórkowe roboty budowlane w istniejącym budynku (w tym przebudowa i adaptacja pomieszczeń) budowa nowej części budynku z przeznaczeniem na gabinet stomatologiczny. Roboty w zakresie budowlanym na które składają się w szczególności: - roboty rozbiórkowe, wykucie otworów, rozebranie wykładzin i posadzek, boazerii ściennych, roboty murowe, roboty tynkarskie i wykładzinowe, roboty malarskie, izolacja murów pozioma wykonana metodą iniekcyjną, wymiana skrzydeł i ościeży drzwiowych, wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, - dobudowa części nad istniejącą kotłownią na gabinet stomatologiczny,- roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, fundamenty wraz z izolacją, wykonanie stropu nad piwnicą, z elementami żelbetowymi, roboty murowe, konstrukcja dachu i pokrycie, stolarka okienna i drzwiowa, tynki i wykładziny, podłogi i posadzki, roboty malarskie, wykonanie podjazdów roboty remontowo budowlane w części mieszkalnej - - wykonanie prac wykończeniowych - glazurniczych i malarskich, Roboty w zakresie instalacji sanitarnych, na które składa się w szczególności: - wykonanie przyłącza wodociągowego, modernizacja wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz instalacji centralnego ogrzewania. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, na które składają się w szczególności: - Przebudowa istniejącego przyłącza instalacji elektrycznej ,wymiana starej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, wymiana istniejących rozdzielnic, - montaż instalacji elektrycznej w gabinecie stomatologicznym, roboty remontowe instalacji elektrycznych w części mieszkalnej, roboty pomiarowe instalacji, Roboty budowlano-remontowe należy wykonać przy działającym Ośrodku Zdrowia, umożliwiając użytkownikowi przyjmowanie pacjentów korzystających z pomocy lekarskiej. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy harmonogram wykonania robót do akceptacji. W harmonogramie prac Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia bieżącej działalności Ośrodka Zdrowia bez przerywania pracy. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, wykonania robót zabezpieczających, wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Inspektora nadzoru z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rawie Mazowieckiej. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Należy zachować warunki wynikające z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz innych decyzji, uzgodnień i opinii. Materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Przedstawicielowi Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. W celu prawidłowego przygotowania oferty sugeruje się przeprowadzenie wizji w terenie. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego. Podstawą do wystawienia faktury końcowej jest bezusterkowy protokół odbioru końcowego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji Szczegółowy zakres robót budowlanych jakie Wykonawca ma obowiązek wykonać podczas realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa zatwierdzone decyzją nr 600/2013 Starosty Rawskiego z dnia 24.12.2013 r., i przedmiar robót, stanowiące załącznik do SiWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej Oddział Regnów 90 9291 0001 0060 5902 2000 0120 z informacją na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:ugregnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną