Przetargi.pl
Rozbudowa, wyposażenie oraz podniesienie standardów technicznych i jakościowych PSZOK przy ul. Brodnickiej 1 w Kowalewie Pomorskim

Gmina Kowalewo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, Plac Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowalewo Pomorskie
    Plac Wolności 1
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
    REGON: 871118595
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowalewopomorskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, wyposażenie oraz podniesienie standardów technicznych i jakościowych PSZOK przy ul. Brodnickiej 1 w Kowalewie Pomorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa, wyposażenie oraz podniesienie standardów technicznych i jakościowych PSZOK, zlokalizowanego na działce o nr ewid. 39/4, obręb 01 Kowalewo Pomorskie, gm. Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko-dobrzyński w zakresie budowy budynku socjalno-biurowego z pomieszczeniem edukacyjnym, budowy magazynów w kontenerach systemowych wraz z drogami, placami i infrastrukturą zewnętrzną, wykonania podłączeń wodociągu, kanalizacji sanitarnej bytowej, kanalizacji deszczowej, przyłącza gazowego, przyłącza energetycznego, oświetlenia terenu i monitoringu zgodnie z koncepcją, dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Wyposażenie obiektu w pojemniki i kontenery oraz tablice informacyjne nastąpi w oparciu o koncepcję stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej inwestycji. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył, na własny koszt, odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Inwestycja obejmować będzie wybudowanie następujących obiektów: - budynku socjalno-biurowego z pomieszczeniem edukacyjnym o łącznej powierzchni zabudowy 85,5 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi; - punktu drugiego życia produktu (kontener systemowy o Pz 29,6 m2); - punktu napraw (kontener systemowy o Pz14,7 m2), - wagi samochodowej, najazdowej – Pz – 24,0 m2; - płyty betonowej pod kontenery w tym na odpady niebezpieczne o Pz 216 m2; - placu składowania pojemników czystych i placu z kontenerami i pojemnikami na odpady o pow. 78m2; - placu manewrowego dla hakowców z drogą wewnętrzną o łącznej pow. 1185 m2; - zbiornika na ścieki deszczowe o przewidywanej pojemności 30m3; - ogrodzenia PSZOK – 45 mb; - chodnika z kostki brukowej - 47 m2, - bramy wjazdowo-wyjazdowej; - furtki wejściowej na teren PSZOK oraz a) nasadzenie zieleni wysokiej i niskiej – 501,19 m2 – w ramach nasadzeń przewiduje się: 6 szt. drzew liściastych – Klon polny Nanum, 16 szt. krzewów iglastych Cyprysik Lawsona – w formie żywopłotu oraz trawniki w wyznaczonych miejscach, b) wyposażenie PSZOK w pojemniki: - pojemnik 1100 l na papier i tekturę - 2 szt., - pojemnik 1100 l na opakowania z papieru i tektury - 2 szt., - pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne - 2 szt., - pojemnik 1100 l na opakowania z tworzyw sztucznych - 2 szt., - pojemnik 1100 l na opakowania ze szkła – 2 szt., - pojemnik 1100 l na szkło – 2 szt., - pojemnik 1100 l na usunięte tapety tynki okleiny itp. – 1 szt., - pojemnik 1100 l na odpadową papę – 1 szt., - pojemnik 1100l na odzież – 1 szt., - pojemnik 1100 l na tekstylia – 1 szt., - pojemnik 1100 l na popioły – 2 szt., - pojemnik 1100 l na opakowania metalowe – 1 szt., - pojemnik 1100 l na opakowania wielomateriałowe – 1 szt. c) wyposażenie PSZOK w kontenery: - kontener na gruz (gruz ceglany) – 15 m3 – 1 szt., - kontener na zmieszane odpady budowlane – 23 m3 – 1 szt., - kontener na materiały izolacyjne - 23 m3 – 1 szt., - kontener na meble i inne odpady wielkogabarytowe – 23 m3 – 1 szt., - kontener na odpady elektryczne i elektroniczne – kontener bud – 1 szt., - kontener na opony – 15 m3 – 1 szt., - kontener na odp. uleg. biodegradacji i zielone – 15 m3 – 1 szt., - kontener EKOSKŁAD przeznaczony na przeterminowane leki, chemikalia, baterie, akumulatory, świetlówki – 1 szt., w tym: • pojemnik na przeterminowane leki - stalowy o poj. 60 l, • pojemnik na chemikalia - beczka antystatyczna o poj. 75 l, • pojemnik na zużyte baterie - o poj. 120 l, • pojemnik na akumulatory – o poj. 600 l, • pojemnik na świetlówki i żarówki - o poj. 260 l. d) wykonanie 10 szt. tablic edukacyjnych, e) wykonanie sieci zewnętrznych uzbrojenia terenu - elektryczna eN – zasilanie obiektu, oświetlenie terenu umieszczone w budynku; - elektryczne-niskoprądowe – instalacja telewizji przemysłowej CCTV(monitoring terenu – kamery zainstalowane na ścianie budynku socjalno-biurowego PSZOK); przesyłanie danych z wagi drogą radiową; - kanalizacja deszczowa – ścieki z dachów budynku oraz kontenerów (punkt napraw i punkt drugiego życia), rury spustowe będą włączone do projektowanej kanalizacji deszczowej PSZOK i dalej do projektowanego zbiornika na wody opadowe. Wody deszczowe z dróg i placów, po podczyszczeniu przez separator ropopochodnych, będą również włączone do kanalizacji deszczowej PSZOK i dalej do projektowanego zbiornika na wody opadowe; - kanalizacja sanitarna bytowa – projektuje się ujęcie ścieków sanitarnych bytowych z budynku socjalno-biurowego do projektowanej kanalizacji sanitarnej i dalej do istniejącej kanalizacji sanitarnej ks150. 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną w zakresie i w sposób określony w koncepcji (załącznik nr 1 do SIWZ), dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ – do wglądu na stronie internetowej oraz w siedzibie zamawiającego, w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pomorskim przy ul. Św. Mikołaja 5 (biuro nr 2), 87-410 Kowalewo Pomorskie, w godzinach 9:00 – 14:00, od poniedziałku do piątku. 5. Rozwiązania równoważne. a) Jeżeli udostępniona dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to zgodnie z uPzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów/urządzeń/rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca może zastosować produkty, materiały, urządzenia, elementy o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom produktów, materiałów, urządzeń, elementów zaproponowanych w koncepcji, dokumentacji projektowej i STWiOR. Za produkt/materiał/urządzenie/element równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w w/w dokumentach, konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt/materiał/urządzenie/element oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej/gwarancyjnej. c) Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Wprowadzenie rozwiązań równoważnych nie będzie wpływało na zmianę terminów końcowych. Wykonawca będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego produkty/materiały/urządzenia/elementy są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty produktów/materiałów/urządzeń/ elementów, potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Zamawiający uzna, czy produkt/materiał/urządzenie/ element jest równoważny na etapie oceny złożonych ofert. d) Stosowanie produktów/materiałów/urządzeń/elementów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania produktu/materiału/urządzenia/elementu, który nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 lub jednej z poniżej podanych form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 110). Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Termin ważności gwarancji powinien obejmować termin związania ofertą. Ponadto dokument nie powinien zawierać klauzul ograniczających w sposób nieuzasadniony odpowiedzialność gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 2) dowód wniesienia wadium; 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 7 do SIWZ. 4) tabela wynagrodzenia ryczałtowego – załącznik nr 11 do SIWZ 5) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania – jeżeli dotyczy. Brak takiego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa; 6) pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych; 7) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia, przedłożyć Zamawiającemu łączącą Wykonawców umowę (umowę cywilnoprawną) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - sposób ich współdziałania, - zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich, - numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu, - solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, - umowa powinna zawierać wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach