Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Żeromskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2016-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Żeromskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy ul. Żeromskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą (tj. branża sanitarna, elektryczna, oznakowanie drogowe) zgodnie z opracowanym projektem budowlanym i wykonawczym oraz kosztorysami. Szczegółowy zakres robót znajduje się w przedmiarach robót i projektach budowlanych oraz wykonawczych, które stanowią załącznik do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez:Bank Spółdzielczy w Leśnicy 55 8891 0000 2015 6507 9312 0003 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu- Rozbudowa ulicy Żeromskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. W przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców o których mowa w rozdz. 11.1 SIWZ. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2016
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach