Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Sławinkowskiej w Lublinie na odcinku od przejścia dla pieszych przy rondzie Reagana do północnej granicy działki przy ul. Sławinkowskiej nr 27.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Sławinkowskiej w Lublinie na odcinku od przejścia dla pieszych przy rondzie Reagana do północnej granicy działki przy ul. Sławinkowskiej nr 27.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: zrealizowanie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową branży drogowej, branży elektrycznej - oświetlenie drogowe, branży sanitarnej - sieć kanalizacji deszczowej, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, a w szczególności: 1) rozbudowę drogi, a w tym: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) ułożenie krawężników, d) ułożenie obrzeży, e) wykonanie poszerzenia konstrukcji jezdni, f) wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - asfaltowych, g) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 wg WT-2:2014 na konstrukcji nr 1 nie mniej niż 3 cm, h) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej, i) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, j) regulacja pionowa włazów kanałowych, studzienek telefonicznych, zaworów wodociągowych i gazowych, k) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 2) budowę sieci kanalizacji deszczowej,a w tym: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) roboty montażowe, d) odtworzenie nawierzchni, 3) rozbudowę linii oświetlenia drogowego, 4) rozbudowę sieci kablowej SN, 5) uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 6) odtworzenie nawierzchni w miejscach poza zakresem robót drogowych - doprowadzenie do stanu pierwotnego nawierzchni zniszczonych lub uszkodzonych w związku z prowadzeniem robót, 7) prowadzenie dziennika budowy, 8) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.)  w wersji papierowej  w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 9) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, 10) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, 11) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. 2. Przy realizacji kluczowych robót budowlanych wymagane będzie prowadzenie prac 7 dni w tygodniu w trzy zmianowym systemie pracy. 3. Zamawiający dopuszcza ewentualne zamknięcie ulicy wraz z wyłączeniem ruchu dla komunikacji zbiorowej, na czas wykonywania niezbędnych robót, jednak na okres nie dłuższy niż 14 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach