Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Kosowskiej w Moszczenicy

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97310 Moszczenica, ul. Kosowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 169 570 , fax. 446 169 625
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1
    97310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 446 169 570, fax. 446 169 625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Kosowskiej w Moszczenicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa ul. Kosowskiej w Moszczenicy. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe 2) roboty rozbiórkowe 3) roboty ziemne 4) wycinka i nasadzenia drzew 5) frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, rozbiórka istniejącej nawierzchni i podbudowy 6) budowa dróg 7) budowa zjazdów 8) wykonanie chodników i ścieżki rowerowej z kostki brukowej, 9) usunięcie kolizji z linią elektroenergetyczną 10) budowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami 11) wykonanie kanału technologicznego 12) regulacja pionowa studzienek i zaworów 13) oznakowanie drogi – organizacja docelowa ruchu 14) obsługa geodezyjna inwestycji: roboty pomiarowe (geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) 15) nadzór i odbiory gestorów uzbrojenia kolidującego z rozbudową drogi-wg uzgodnień Długość rozbudowywanych odcinków dróg: ok 1144 mb, w tym: - droga gminna ul. Kosowska w Moszczenicy odcinek pierwszy (od km 0+000,00 do km 0+554,44) oraz odcinek drugi (od km 0+000,00 do km 0+588,95) Parametry drogi: Klasa techniczna drogi - L Kategoria ruchu - KR2/KR3 a) szerokość jezdni - 6,00 mb b) szerokość chodnika na rozbudowywanym odcinku - do 2 m c) Szerokość zjazdów - 4,5 mb d) spadki poprzeczny jezdni i chodnika - 2% Konstrukcja nawierzchni (droga gminna ul. Kosowska w Moszczenicy) odcinka pierwszego: od km 0+000,00 do km 0,544,44; i odcinka drugiego: od km 0+480,49 do km 0+588,95: - warstwa ścieralna z BA AC 11S - 5 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W – 6 cm - podbudowa zasadnicza z BA AC 16P – 7 cm - podbudowa z kruszywa łamanego-stabilizowanego mechanicznie (0/31,5) – 20 cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa – 25 cm Konstrukcja na istniejącej nawierzchni jezdni (odcinek drugi od km 0+000,00 do km 0+480,49): - warstwa ścieralna z BA AC 11S - 5 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W - 6cm - podbudowa zasadnicza z BA AC 8W – grubość zmienna UWAGA: W miejscach o zaniżonej niwelecie wykonać profilowanie poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni. W przypadku uwidocznienia braku w konstrukcji nawierzchni należy wykonać nawierzchnię jak podana konstrukcja nawierzchni jezdni. Konstrukcja nawierzchni na drogach bocznych: - warstwa ścieralna z BA AC 11S - 4 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W - 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 20 cm - podbudowa gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa - 20 cm Konstrukcja nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych: - kostka betonowa - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego - 15 cm Konstrukcja zjazdów: - kostka betonowa - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie -15cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa - 10 cm Konstrukcja nawierzchni jezdni manewrowych i parkingów: - kostka betonowa - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie -20cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa - 15 cm Konstrukcja wjazdów i wyjazdów z parkingów: - warstwa ścieralna - kostka betonowa - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa - 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie -25cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa - 25 cm Odwodnienie Odwodnienie jezdni należy wykonać poprzez budowę rowu odwodnieniowego z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową przepustu żelbetowego o średnicy 600 mm oraz wpustów burzowych po stronie północnej. Należy wykonać studnię rewizyjną o średnicy 1200 mm. Budowa kanału technologicznego (przebieg kanału jednostronnie wzdłuż całej długości drogi) Kanał technologiczny należy wykonać z rur RPP/RPE ∅ 100/3,7 mm pod chodnikami na głębokości 60 cm. Przejścia poprzeczne pod jezdnią należy wykonać na głębokości 100 cm. Przejścia poprzeczne kanału przez drogę oraz przejścia pod zjazdami należy zabezpieczyć rurami osłonowymi fi110. Usunięcie kolizji z linią napowietrzną 15kV w tym m.in.: - demontaż istniejącego słupa w linii napowietrznej 15kV i postawienie nowego słupa poza miejsce kolizji; - demontaż dwóch przęseł linii napowietrznej 15kV i odbudowa dwóch przęseł linii napowietrznej 15kV. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: 1) Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego o pozwoleniu na budowę nr 878/2016 z dnia 27.12.2016r. znak: AB.6740.851.2016.ZK; 2) Decyzja Wójta Gminy Moszczenica o środowiskowych uwarunkowaniach znak: GOŚ.6220.21.2015 z dnia 15.03.2016r.; 3) Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego o pozwoleniu wodno prawnym znak: RS.6341.218.2016.JK z dnia 15.12.22016r.; 4) Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego zezwalająca na wycinkę drzew znak: RS.613.1.92.2017GO z dnia 25.09.2017r.; 5) Warunki usunięcia kolizji PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź-Teren znak: 01-RM-000670-2016 z dnia 07.03.2016r. 6) Uzgodnienie PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź-Teren znak: 01-KAN-004506-2016 z dnia 01.04.2016r. 7) Odpis protokołu Narady Koordynacyjnej nr GG-VII.6630.200.2016 z dnia 18.04.2016r. 5. Ważne: 1. Zamawiający posiada Stałą Organizację Ruchu. Do zadań Wykonawcy należy przystosowanie organizacji ruchu dla potrzeb budowy zgodnie z przedstawionym harmonogramem. W związku z powyższym Wykonawca uzyska niezbędne uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót. 2. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji a także niezbędne próby, badania i odbiory. 3. W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień. 4. Wycinkę drzew i krzewów należy wykonać zgodnie z przekazaną dokumentacją dendrologiczną oraz decyzją Starosty Powiatu Piotrkowskiego zezwalającą na wycinkę w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonać nasadzeń gatunków i ilości drzew wskazanych ww. decyzji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu drewna z wykonanej wycinki drzew. Wartość drewna zostanie określona na podstawie wyceny (operatu szacunkowego) dostarczonej przez Wykonawcę i sporządzonej przez osobę uprawnioną (rzeczoznawcę majątkowego). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wyceny Zamawiającemu przed przedłożeniem do rozliczenia robót związanych z wycinką drzew. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przekazanej wyceny. Wykonawca po otrzymaniu noty obciążeniowej/faktury zobowiązany jest dokonać wpłaty za pozyskane drewno na wskazany przez Zamawiającego numer konta bankowego. Koszt sporządzenia operatu szacunkowego należy wkalkulować w koszty za wycinkę drzew 5. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić prace z Zarządcą sieci E-Leader (Gminą Moszczenica). 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny. 8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności. 9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. robót w branży drogowej. 10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace brukarskie, prace wykonywane przez pracowników fizycznych) wymagające nadzoru wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 108 ze zm.), w całym okresie realizacji zamówienia, kiedy takie czynności będą wykonywane. Obowiązek ten dotyczy także zmiany lub zastępstwa osób wykonujących ww. czynności. 2) Zamawiający wymaga, aby w ciągu 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu wymogu zatrudnienia wyżej wymienionych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie powinno być aktualizowane każdorazowo w przypadku zmian. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego powinno zawierać w szczególności: 1) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie; 2) datę złożenia oświadczenia; 3) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu; 4) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 3) Zamawiający wymaga, aby każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia przedłożył: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 5) Za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, określone we wzorze umowy załączonym do SIWZ (załącznik nr 6). 6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8) Wskazane powyżej obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę dotyczą odpowiednio także Podwykonawców. 9) Zamawiający żąda, aby w umowie z Podwykonawcą Wykonawca zawarł odpowiednie postanowienia dotyczące zobowiązania Podwykonawcy do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej i umożliwiające Zamawiającemu kontrolę realizacji tego obowiązku przez Podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 8973 0003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: INW.271. 6 .2018”. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) w oryginale również w w/w terminie winny znajdować się w kasie Urzędu Gminy. Uwaga: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Potwierdzoną kserokopię dowodu wniesienia wadium można załączyć do oferty (nie jest to wymagane). Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Zamawiający uzna, że przedstawiona gwarancja nie spełnia wymogu bezwarunkowości, gdy z treści gwarancji: 1) wynika, że dotyczy jedynie należności bezspornych; 2) wynika obowiązek przedłożenia gwarantowi przez Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) dokumentów innych niż: a) pisemne wezwanie do zapłaty, b) pisemne oświadczenie o zaistnieniu okoliczności uzasadniających żądanie oraz nie dokonaniu przez Wykonawcę zapłaty wymagalnych należności; 3) wynika, że gwarant może powołać się na zarzuty dotyczące istnienia i ważności umowy podstawowej oraz na rzeczywiste niezrealizowanie się zabezpieczonego rezultatu; 4) wynika, że Zamawiający (beneficjent gwarancji) musi udowodnić zaistnienie okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą zostanie odrzucona. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SIWZ - Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału - w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - Dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik), lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie, jeśli sposób reprezentacji nie wynika z KRS - kosztorys uproszczony

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach