Przetargi.pl
Rozbudowa układu komunikacyjnego dworca integracyjnego w Kartuzach. Zadaszenie nad przystankami autobusowymi wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa układu komunikacyjnego dworca integracyjnego w Kartuzach. Zadaszenie nad przystankami autobusowymi wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszeń nad przystankami autobusowymi wraz z zagospodarowaniem terenu, częściowa rozbiórka istniejącego parkingu, przebudowa drogi – układu pasa drogowego ul. Kolejowej, rozbiórka sieci kanalizacji deszczowej będącej w kolizji z projektowaną inwestycją, przebudowa i budowa sieci oświetleniowej, budowa sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania p.n. „Rozbudowa układu komunikacyjnego dworca integracyjnego w Kartuzach. Zadaszenie nad przystankami autobusowymi wraz z zagospodarowaniem terenu”. 2. Teren objęty inwestycją położony jest w granicach zabytkowego zespołu urbanistycznego miasta Kartuzy wpisanego do rejestru zabytków woj. pomorskiego pod nr 915 na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.05.1978r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in. następujących robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) budowę zadaszenia przystanków autobusowych, 3) wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ułożeniem nawierzchni placu i chodników, 4) budowę kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z placu i podłączenie jej do istniejącej kanalizacji zlokalizowanej w ciągu ul. Kolejowej, 5) budowę infrastruktury technicznej zasilającej oświetlenie na obiekcie (sieć elektryczna nN 0,4 kV) wraz z oświetleniem przystanków, 6) usunięcie i przestawienie istniejących słupów oświetleniowych (Energa Oświetlenie) kolidujących z wjazdem na plac, 7) rozbiórkę istniejącej konstrukcji placu i chodnika wraz z podbudową zlokalizowanych na terenie obecnego parkingu i ciągu pieszego, 8) przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w poprzek ul. Kolejowej łącznie z wyspą azylu wraz z podłączeniem do istniejących ciągów, pieszego i rowerowego, zlokalizowanych po stronie zachodniej ulicy, 9) roboty wykończeniowe, 10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie, wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach. 4. Zamówienie nie obejmuje rozbiórki budynku, o którym mowa w załączonej dokumentacji technicznej (budynek został już rozebrany). 5. Plac manewrowy wraz z 4 przystankami autobusowymi podłączony będzie przez skanalizowany wjazd i wyjazd do ul. Kolejowej stanowiącej ciąg drogi gminnej. Dostęp do przystanków autobusowych dla wszystkich użytkowników ciągiem pieszym-przejściem dla pieszych wzdłuż ul. Kolejowej. Zamówienie obejmuje wykonanie 4 konstrukcji zadaszenia, po 1 nad każdym peronem, połączonych ze sobą. Konstrukcja niosąca słupowa stalowa z dachem warstwowym, z zamknięciem spodu zadaszenia materiałem estetycznym z paneli „mineralno-akrylowych”. Pokrycie dachowe należy wykonać z drewna z membraną kryte blachą stalową. Kolorystyka – zgodnie z projektem. Zamówienie obejmuje ponad to wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej szarej jasnej i ciemnej, łupanej i płomieniowanej. Ponad to część nawierzchni ma być wykonana z płyt granitowych. Przejście dla pieszych przez ul. Kolejową należy wykonać z kostki betonowej. 6. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 7. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 8. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami,obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, STWiORB i poleceniami Inżyniera/Kierownika projektu. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz STWiORB – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. Podstawą wyceny jest projekt budowlany i projekt wykonawczy, na podstawie którego należy sporządzić cenę ryczałtową ostateczną przyjętą do przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach