Powiat Gryfiński ogłasza przetarg
- Adres: 74100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 045 000 , fax. 914 163 002
- Data zamieszczenia: 2018-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 045 000, fax. 914 163 002
REGON: 81168396500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Gryfinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla zadania polegającego na rozbudowie Szpitala Powiatowego w Gryfinie o budynek mieszczący Izbę Przyjęć, Blok Operacyjny, Zespół Porodowy, Oddział Położniczo Neonatologiczny, oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych wraz z przeprowadzeniem odbiorów i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. Zakres dotyczący złożenia oferty podstawowej „system tradycyjny”: 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Etap I zamówienia, obejmujący wykonanie kompletnej wykonawczej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym dokumentacji projektowej i innych opracowań szczegółowo opisanych w § 5 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Etap II zamówienia, obejmujący: a) wykonanie robót budowlanych, b) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz w razie konieczności nadzoru archeologicznego, c) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych, d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia, e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych, Zakres dotyczący złożenia oferty wariantowej „system modułowy”: 1.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Etap I zamówienia, obejmujący: a) obejmujący wykonanie kompletnej wykonawczej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w systemie zapewniającym wykorzystanie modułów prefabrykowanych, w tym dokumentacji projektowej i innych opracowań szczegółowo opisanych w § 5 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, oraz wykonanie projektu zamiennego i uzyskanie zmiany pozwolenia na budowę. 2) Etap II zamówienia, obejmujący: a) wykonanie robót budowlanych, b) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz w razie konieczności nadzoru archeologicznego, c) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych, d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia, e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych, 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego zał. nr 9, Projektu Budowlanego stanowiącego zał. nr 10 wraz z zapisami umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne 1.3.1 Zamawiający wyklucza z przedmiotu zamówienia wycinkę drzew (15 szt.). Prace te zostały już wykonane. 1.4 W związku z położeniem budynku objętego inwestycją Wykonawca zobowiązany jest podjąć niezbędne środki ostrożności i stosować wszelkie zasady bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac i dojazdu do budowy, mając na względzie fakt, iż rozbudowywany budynek w trakcie trwania inwestycji będzie normalnie korzystał ze swojej infrastruktury. Wykonawca bezwzględnie musi stosować zasady bezpieczeństwa w tym zakresie. 1.5 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół zatwierdzony przez inspektora nadzoru, Wykonawcę i Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej, Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy podwykonawców, (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zatoki autobusowej na ul. 6 Dywizji Piechoty w Kołobrzegu
Dodano: 2024-05-24 - "Przebudowa fragmentu dojazdu pożarowego nr 61 w Leśnictwie Martew na terenie Nadleśnictwa Tuczno"
Dodano: 2024-05-23 - Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
Dodano: 2024-05-17 - Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych – etap II
Dodano: 2024-05-16 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 20 w Szczecinku
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg wewnętrznych gminnych w m. Miłogoszcz dz nr 2/7, 2/11, 2/17, 2/26 obr. Miłogoszcz
Dodano: 2024-05-13 - Budowa trybuny tymczasowej na obiekcie sportowym Skolwin ul. Stołczyńska 104 w Szczecinie
Dodano: 2024-05-12 - Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
Dodano: 2024-05-11 - GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ – ETAP I
Dodano: 2024-05-09