Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy zadania pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej o sale dydaktyczne, salę gimnastyczną i pomieszczenia towarzyszące” (zw. rozbudową szkoły). Inwestycja planowana jest do dofinansowana z RPO WŚ na lata 2014-2020 oraz programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej” edycja 2020 oraz budżetu Gminy Strawczyn. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej o sale dydaktyczne, salę gimnastyczną i pomieszczenia towarzyszące” (zw. dalej rozbudową szkoły): Zakres prac do wykonania obejmuje: – rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej o sale dydaktyczne, salę gimnastyczną i pomieszczenia towarzyszące na działce ewid. Nr 755/11 w Rudzie Strawczyńskiej wraz z wyposażeniem sportowym Sali gimnastycznej – wewnętrzne instalacje wod.- kan., C.O., wentylacja mechaniczna i elektryczna; – instalacje zewnętrzne gazowe wraz z zbiornikiem na gaz (poj.4,85m3) – przyłącze kanalizacji sanitarno-wodociągowe; – zagospodarowanie terenu działki polegające na utworzeniu utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych; – pojemniki na śmieci z możliwością segregacji; – nasadzenia drzew; – zieleń niska urządzona; – elementy małej architektury: stojak na rowery, ławki, kosze na śmieci - rozbiórka istniejących budynków gospodarczych. Istniejący budynek Szkoły Podstawowej od strony wschodniej zostanie rozbudowany o sale dydaktyczne, salę gimnastyczną i pomieszczenia towarzyszące. Rozbudowa będzie funkcjonalnie połączona z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej za pomocą łącznika. Budynek będzie funkcjonalnie połączony z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej w poziomie parteru i piwnic. W łączniku będzie się znajdować sala przedszkolna, szatnie oraz komunikacja. Planowany do rozbudowy budynek szkoły podstawowej będzie budynkiem III-kondygnacyjnym (parter, piętro, poddasze), o konstrukcji tradycyjnej: murowane ściany nośne, żelbetowe belki i słupy, prefabrykowany gęstożebrowy strop pokryty dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, o kącie spadku połaci 30o, pokrycie dachu z blachy na rąbek. Łącznik o konstrukcji tradycyjnej: murowane ściany nośne, żelbetowe belki i słupy, prefabrykowany gęstożebrowy strop. Nad łącznikiem będzie się znajdować taras na dachu z dostępem z kondygnacji piętra budynku projektowanej szkoły podstawowej. Charakterystyka robót: 1. Sala gimnastyczna, budynek I-kondygnacyjny, o szkielecie nośnym złożonym z żelbetowych słupów i stalowych dźwigarów kratowych, wypełnienie między słupami ścianami nośnymi murowanymi. Dach o kącie spadku połaci 5º; pokrycie dachu płytą warstwową z wypełnieniem poliuretanowym. 2. Wysokość budynku – 14,89 m ( budynek III-kondygnacyjny); – 8,41m ( budynek sali gimnastycznej I kondygnacyjny); – 4,28m ( łącznik, budynek I-kondygnacyjny); 3. Ilość kondygnacji nadziemnych – łącznik- budynek parterowy; – budynek III kondygnacyjny (parter, piętro, poddasze, strych nieużytkowy); – sala gimnastyczna- budynek parterowy; 4. Geometria dachu: – dach wielospadowy kąt nachylenia połaci dachowych budynku szkoły 30o, – dach dwuspadowy, kąt nachylenia połaci dachowych sali gimnastycznej 5o, 5. Liczba miejsc parkingowych: 22 miejsca parkingowe (w tym 4 miejsca parkingowych dla osób niepełnosprawnych) 6. Linia zabudowy: - linia zabudowy dla budynku szkoły 108 m od krawędzi jezdni. 7. Nawierzchnia dróg wewnętrznych: • kostka brukowa betonowa brukowa gr. 8cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie grubości 20cm, • warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 grubości 15cm, • podłoże naturalne zagęszczone zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu lekkim wg normy PN-S-02205:1998. 8. Nawierzchnia miejsc parkingowych: • wielootworowe płyty betonowe gr. 10cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm, • warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 grubości 15cm, • podłoże naturalne zagęszczone zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu lekkim wg normy PN-S-02205:1998. 9. Nawierzchnia chodników: • kostka brukowa betonowa gr. 8cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, • warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 grubości 15cm, • podłoże naturalne zagęszczone zgodnie z wymaganiami dla dróg o ruchu lekkim wg normy PN-S-02205:1998. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1) Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Inżyniera Kontraktu Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich postanowień nałożonych na Zamawiającego – Decyzją Starosty Kieleckiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę Nr 1353/2018 z dnia 30.07.2018 r. w terminie określonym w dziale V niniejszej SIWZ. 10) Uzyskanie wszelkich uzgodnień, przeglądów i kontroli w celu oddania obiektu do użytkowania i jego prawidłowego funkcjonowania leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262800-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.2.1. gwarancjach bankowych; 2.2.2. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.2.3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 2.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem „Wadium – Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn,, znak sprawy: ZP.271.1.37.2020” 2.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 2.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 2.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową netto i brutto, kryterium „Okres gwarancji”, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, 2) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a 3) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6) dowód wpłaty wadium 7) Wykonawca w rozdziale III pkt 7 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 8) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach