Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gmina Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gmina Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem inwestycji pn: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gmina Wisznia Mała ”obejmującej m.in.: rozbudowę istniejącej szkoły podstawowej w Psarach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dostępną dla osób niepełnosprawnych w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem. Inwestycja zlokalizowana jest w Psarach na działce 27 i 478 obręb Psary. W ramach zadania należy wykonać budynek dwukondygnacyjny powiązany funkcjonalnie z istniejącym budynkiem za pomocą łącznika jednokondygnacyjnego holu. W budynku znajdować się będzie hol główny z częścią administracyjną, salą gimnastyczną z zapleczem sportowym, stołówką z zapleczem kuchennym i sanitarnym, 4 sale lekcyjne oraz pokój nauczycielski z zapleczem socjalnym. Część jednokondygnacyjna budynku pokryta dachem płaskim o przeszklonych elewacjach. Część dwukondygnacyjna z salą gimnastyczną pokryta dachem spadzistym. Dach i ściany pokryte dachówką w kolorze czerwonym. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie czynności i prace konieczne do należytego wykonania przedmiotu Umowy, nawet jeśli nie zostały one wprost wyszczególnione w Umowie. Zestawienie powierzchni i kubatury -Powierzchnia użytkowa: 1 285,03 m2 -Powierzchnia użytkowa parteru: 887,26 m2 -Powierzchnia użytkowa piętra: 397,13 m2 -Kubatura brutto: 9 467,87 m3 UWAGA!!! Zagospodarowanie terenu oraz prace przygotowawcze w skład, których wchodzą następujące prace określone w dokumentacji projektowej: - demontaż istniejących urządzeń zabawowych na placu zabaw, - likwidacja istniejących tablic reklamowych i ogrodzenia - wycięcie drzew - wykonanie dojść utwardzonych (chodników) i tarasów - adaptacja istniejącego śmietnika - montaż nowego ogrodzenia nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy opisuje dokumentacja przetargowa, na którą składa się: 1) Decyzja pozwolenie na budowę Nr 333/16 z dnia 21 października 2016 wydana przez Starostę Trzebnickiego. 2) Dokumentacja projektowa, w tym: 2.1) Projekt budowlany pn.: „Rozbudowa szkoły podstawowej przy ul. Głównej 40 w Psarach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ” opracowany przez: Pietrucha Mroziuk Projekt Wrocław ul. Swojczycka 38. 2.2) Projekty wykonawcze: a) Projekt Architektoniczny, b) Projekt konstrukcyjny, c) Projekt instalacji sanitarnych, d) Projekt instalacji elektrycznych, pn.: „Rozbudowa szkoły podstawowej przy ul. Głównej 40 w Psarach” opracowany przez: Pietrucha Mroziuk Projekt Wrocław ul. Swojczycka 38/233. 2.3) Projekt branża sanitarna opracowany przez: Pietrucha Mroziuk Projekt Wrocław ul. Swojczycka 38/233 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST). 4). Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami 5). Książka przedmiarów. Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 3. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1). Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić do akceptacji Zamawiającego Programu Zapewnienia Jakości uwzględniający zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa uczniów szkoły podstawowej w trakcie prowadzenia robót. 2.) Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego obok terenu budowy. 3). Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą niezbędną do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie 4). Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności przed odpowiednimi organami w sprawie uzyskania stosownych zezwoleń na zajęcie pasa drogowego celem prowadzenia robót oraz umieszczenia urządzanie w pasie drogowym, w tym również opracowanie i uzgodnienie projektu odbudowy nawierzchni oraz organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Opłaty za zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie dróg publicznych ponosi Wykonawca 5). Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywania robót. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo –finansowego, o którym mowa w § 20. Harmonogram stanowić będzie załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy kosztorysu, o którym mowa w § 7 ust. 3 pkt. 34) 9). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją. 10). Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 11). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) 12). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 13) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 50 000zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 98 9591 0004 2001 0020 0514 0795 z adnotacją: „Wadium – „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gmina Wisznia Mała ” 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał oraz kopię gwarancji lub poświadczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 2 lit. b-e powyżej należy załączyć w taki sposób, aby można go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy ostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt VIII. niniejszej SIWZ lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Dowód wniesienia wadium 3). Oświadczenia : a. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy – załącznik nr 3, b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 UWAGA !: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA!! Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. Nr 2 i 3 do SIWZ UWAGA !!! Jeżeli, Wykonawca w ofercie wskazuje elementy/części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, to w takim przypadku wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. Nr 2 i 3 do SIWZ. 4). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 5) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach