Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618107751 , fax. +48618107985
  • Data zamieszczenia: 2023-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48618107751, fax. +48618107985
    REGON: 631258709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zadanie inwestycyjne pod nazwą „Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach” zostało podzielone na dwa etapy - schemat podziału przedstawia załącznik nr 13 do SWZ: Etap I – budowa budynku dydaktycznego wraz z łącznikiem, modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w istniejącym obiekcie oraz zagospodarowanie terenu zgodnie z załącznikiem graficznym (należy wykonać wszystkie przyłącza i sieć kanalizacji sanitarnej; osłony śmietnikowe; teren zielony wokół szkoły należy obsiać trawą, natomiast sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenia zewnętrznego, drogi, parkingi i chodniki w zakresie zaznaczonym na załączniku nr 13 do SWZ.Kanalizację deszczową należy zakończyć na linii studzienek D6, D5, D4, D3, D2 oraz wpustach deszczowych z osadnikiem wp1 i wp2 wraz z wykonaniem w/w studzienek i wpustów, a także z odcinkami kanalizacji deszczowej przebiegającej pod budowanymi chodnikami Etapu I. Oświetlenie zewnętrzne należy wykonać bez oświetlenia boiska LO1, oraz bez części oświetlenia LO2, którą rozgranicza umowna linia etapowania. Etap II – Część rekreacyjno-sportowa obejmuje budowę boiska (oznaczone na rys. Apzt/1 - nr 5), terenu utwardzonego przeznaczonego na „zieloną szkołę” (oznaczony na rys. Apzt/1 - nr 4), stoły do ping-ponga (oznaczone na rys. Apzt/1 - nr 7), stoły do szachów (oznaczone na rys. Apzt/1 - nr 8), miasteczko ruchu drogowego (oznaczone na rys. Apzt/1 - nr 9), siłownia zewnętrzna (oznaczona na rys. Apzt/1 - nr 10), sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenia zewnętrznego w zakresie zaznaczonym na załączniku nr 13 do SWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja etapu I. SWZ należy czytać łącznie z pytaniami i odpowiedziami zamieszczonymi na stronie: https://platformazakupowa.pl/komorniki dotyczącymi postępowań na „Rozbudowę Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach”, nr sprawy ZP.271.1.2021 oraz nr sprawy ZP.271.8.2021, stanowiącymi załącznik nr 14 do SWZ – w zakresie dotyczącym bieżącego postępowania. 1.2. Postępowanie nie obejmuje również: a) wyposażenia ruchomego typu meble (przedmiar kubatura dział 3, poz. 280), b) tablic multimedialnych (przedmiar kubatura dział 7.7, poz. 785÷786), c) wyposażenia toalet (przedmiar kubatura dział 3, poz. 270÷276), d) nasadzeń drzew i krzewów (przedmiar pzt dział 1.5, poz. 40, 42÷45), e) wyposażenia zewnętrznego (przedmiar pzt - ławki, kosze na odpadki, stojaki na rowery) 1.3. Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach o budynek 2-kondygnacyjny niepodpiwniczony z dachem płaskim w technologii tradycyjnej murowanej z elementów drobnowymiarowych, ze stropami gęstożebrowymi oraz stropodachem w tej samej technologii co stropy. Budynek zaprojektowano jako posadowiony bezpośrednio. Segment połączony łącznikiem z istniejącym budynkiem o konstrukcji w formie stalowej kratownicy przestrzennej wspartej na żelbetowych słupach. 1.4. Program funkcjonalno-użytkowy: W nowej części zaprojektowano 15 sal lekcyjnych, w tym komputerową i językową, pokój zajęć wyrównawczych, salę korekcyjną, pomieszczenie zintegrowanej ścieżki kształcenia, pokój nauczycielski i konsultacji, sanitariaty, pomieszczenia techniczne i magazynowe. 1.5. Projektowany obiekt posiada bezpośredni dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu (wejście główne), przy budynku zaprojektowano parking, na którym zapewniono co najmniej 3 miejsca przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Budynek zaprojektowano bez barier architektonicznych a komunikacje pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami umożliwia winda przystosowania do obsługi przez osoby niepełnosprawne. Na każdej kondygnacji zaprojektowano ogólnodostępne pomieszczenie WC dla osób niepełnosprawnych. 1.6. Obiekt wyposażony będzie w następujące instalacje: a) wewnętrzna instalacja wodociągowa b) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej c) instalacja centralnego ogrzewania d) instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji e) instalacja gazowa wraz z kotłownią f) instalacja elektryczna g) instalacja teletechniczna h) instalacje ochronne i) modernizowana będzie również instalacja wentylacji mechanicznej w istniejącym obiekcie. 1.7. Przyłącza i sieci zewnętrzne do wykonania: a) przyłącze wodociągowe wraz z instalacją wodociągową do podlewania b) przyłącze i sieć kanalizacji sanitarnej c) przyłącze i sieć kanalizacji deszczowej d) przyłącze gazowe i sieć doziemnej instalacji gazowej. 1.8. Dane techniczne budynku: a) długość budynku - 64,58 m b) szerokość budynku - 18,98 m c) liczba pomieszczeń - 55 d) wysokość kondygnacji - 3,00 m e) ilość klatek schodowych – 2 f) ilość wind – 1g) powierzchnia użytkowa - 1 582,65m2 h) powierzchnia wewnętrzna - 3 162,96m2 i) powierzchnia zabudowy - 1 217,67m2 j) powierzchnia całkowita - 2 215,68m2 , w tym parter 1052,57 m2, piętro 1163,11 m2 k) kubatura - 6 647,04 m3 1.9. Miejsce wykonania zamówienia: ul. prof. Wacława Strażewicza 1 w Plewiskach. 1.10. Prace konstrukcyjne związane z budową łącznika oraz modernizacją instalacji wentylacji mechanicznej w istniejącym obiekcie mogą być prowadzone tylko w okresie wakacji szkolnych letnich. 1.11. Wykonawca nie może prowadzić głośnych robót podczas egzaminów 8 klas. 1.12. Część robót realizowanych będzie w trakcie czynnego już obiektu szkoły, w którym prowadzone będą zajęcia edukacyjne. W związku z tym, Wykonawca jest zobowiązany do niezakłócania funkcjonowania obiektu oraz do zapewnienia bezpieczeństwa uczęszczającym do szkoły dzieciom. 1.13. Dla uzyskania stosownych parametrów wymagana jest dbałość o dobór materiałów i wykonanie detali, szczególnie tych, które mają wpływ na parametry cieplne budynku. Na każdym etapie robót należy wykonać dokumentację fotograficzną, potwierdzającą właściwe wykonanie detali. Budynek przed ostatecznym wykończeniem powinien zostać poddany próbie szczelności przez certyfikowane jednostki metodą blowerdoor i uzyskać żądany wynik. Dlatego też podkreśla się wagę wykonania i uszczelnienia wszelkich elementów powłoki budynku z materiałów o stałych parametrach w czasie. W przypadku wykrycia nieszczelności należy określić nieszczelność i dokonać właściwych poprawek i następnie powtórzyć test szczelności. Należy wykonać również badanie termowizyjne potwierdzające brak mostków termicznych. 1.14. Ponadto Wykonawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, a także z wykorzystaniem materiałów własnych, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązaniach konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 1.15. Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. 1.16. Zakres prac obejmuje również złożenie do Nadzoru Budowlanego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego decyzji pozwolenia na użytkowanie. 1.17. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD i przekazania jej Zamawiającemu. 1.18 Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 11 000 000,00 złotych (słownie: jedenaście milionów złotych), ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu. 2. Rozwiązania równoważnea) W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. Opis rozwiązań i materiałów równoważnych wymaganych przez Zamawiającego znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. W takim wypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. b) Uzupełnienia/zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej: W ciągach komunikacyjnych, pomieszczeniach korytarzy, pokojach biurowych, salach lekcyjnych, świetlicach i innych pomieszczeniach, gdzie w projekcie oznaczono zastosowanie wykładziny obiektowej winylowej w panelach 635 mm x 635 mm, Zamawiający wprowadza zmianę na wykładzinę obiektową, winylową PUR, homogeniczną, rolowaną, która powinna spełniać następujące minimalne parametry istotne: - grubość warstwy ścieralnej wg EN 429 – min. 2,0 mm, - klasa użytkowa wg EN 685 – 34/43, - klasa ogniowa – BflS1, - klasa antypoślizgowości wg DIN 51130 - min. R9 - całkowita emisja LZO (po 28 dniach) ≤ 10 μg/ m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach