Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Polnej w Swarzędzu.

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swarzedz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Polnej w Swarzędzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Polnej w Swarzędzu. Zamówienie polegać będzie na: rozbiórce obiektu sklepiku szkolnego o pow. 25,00m2, rozbiórce istniejących schodów przy sali gimnastycznej o pow. 26,00m2, rozbiórce istniejącego utwardzenia boiska o pow. 1813,00m2, chodnika o pow. 95,00m2. rozbudowie istniejącego budynku szkoły o powierzchnię 1609,36m2 stanowiąca dwukondygnacyjny budynek będący łącznikiem pomiędzy częścią istniejącą i nowobudowaną zawierającą salę gimnastyczną wraz z zapleczami oraz cześć dydaktyczną zlokalizowaną na piętrze. wykonaniu zagospodarowania terenu: przestrzeni manewrowej dla pojazdów jednostek ratowniczych, dojść - chodników, placu postojowego dla samochodów osobowych, wykonanie nowych trawników przyobiektowych na terenie szkoły. budowie sieci wewnętrznych na działce: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej. budowę placu zabaw o pow. 515,20m2 wykonanej z poliuretanu wraz z wyposażeniem w urządzenia zabawowe. wykonaniu nowych boisk sportowych: o nawierzchni naturalnej trawiastej o pow. 2800m2, o nawierzchni poliuretanowej 1122,40m2, bieżni sportowej o pow. poliuretanowej 341,00m2, wraz z wyposażeniem w elementy sportowe: piłkochwyty, elementy do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej. Wykonanie i montaż nowej bramy wjazdowej i furtki, ławek – 40 sztuk, betonowych koszy na śmieci – 7 sztuk, wiaty śmietnikowej, wiaty na bramki sportowe, stojaka na 8 sztuk rowerów. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: 1. Decyzja udzielenia pozwolenia na budowę nr 6505/18 z dnia 07.11.2018 znak: AB.6740.06.481.2018 obejmująca: rozbudowę Szkoły Podstawowej nr 2 w Swarzędzu o salę sportową z zapleczem i częścią dydaktyczną, rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej, budowę boiska, placu zabaw oraz obiektów zaplecza związanych z funkcjonowaniem infrastruktury sportowej i obiektu oświaty (w tym budynek usługowy – sklepik szkolny zlokalizowany w granicy z działką nr ew. 665) oraz rozbiórkę istniejącego budynku usługowego – sklepiku szkolnego przy ul. Polnej 21 w Swarzędzu. 2. Dokumentacja: - projekt budowlany: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt konstrukcyjny, projekt instalacji sanitarnych, projekt instalacji elektrycznych. - projekt wykonawczy: projekt rozbiórek, projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny, projekt instalacji wod-kan, wentylacji mechanicznej, instalacji co, kotłowni gazowej i wewnętrznej instalacji gazowej, projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 3. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót wszystkich w/w branż; 4. Przedmiary robót wszystkich w/w branż. Obowiązki Wykonawcy: Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi – jeżeli konieczne. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności warunków lub uzgodnień branżowych, wystąpienie oraz uzyskanie aktualnych. W przypadku konieczności usunięcia drzew lub krzewów nie ujętych w dokumentacji, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, wykona inwentaryzację zieleni kolidującej oraz na podstawie pełnomocnictwa uzyska decyzje zezwalające na usunięcie zieleni kolidującej (jeśli będzie wymagana). Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłat). Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. Informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem). Organizacja placu budowy. Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. Obsługa geodezyjna w trakcie budowy. Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych – Dz. U. z 2015 r. poz. 460) Świadczenie serwisu, przeglądów oraz konserwacji wszystkich instalacji i urządzeń w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych – przez cały okres trwania gwarancji. Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób, w zakresie bieżącej obsługi wykonanych instalacji oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych. Wykonawca musi uwzględnić wykonywanie robót w warunkach utrudnionych ( funkcjonujący obiekt szkolny, prowadzone równolegle prace instalacyjne, zmienne warunki atmosferyczne, teren publicznie dostępny, umiarkowany dostęp kołowy poprzez dostępowe drogi lokalne). Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do: każdorazowego, niezwłocznego (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcia i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, utrzymania istniejących dojazdów do obiektów w czystości i możliwości stałego, bezkolizyjnego korzystania z nich użytkownikom oraz pojazdom uprzywilejowanym, ścisłego kontaktu z dyrekcją szkoły w celu ustalania harmonogramu prowadzonych prac, ewentualnych utrudnień w funkcjonowaniu obiektu (o których należy informować z co najmniej tygodniowym uprzedzeniem), oraz uzgodnieniem doboru wyposażenia i wykończenia wnętrz, potwierdzonym protokołem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: robót rozbiórkowych, budowy nawierzchni brukowych, montażu sieci kanalizacyjnej telekomunikacyjnej, elektroenergetycznej i oświetlenia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 300.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach