Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
- Data zamieszczenia: 2015-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
plac Wojewódzki 1 1
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
REGON: 73093433500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru dla Urzędu Miasta Sieradza - pomieszczenia piwniczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę systemu sygnalizacji pożaru dla Urzędu Miasta Sieradza w pomieszczeniach piwnicznych, w tym: - wykonanie tras kablowych, - układanie przewodów, - montaż elementów sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach piwnicznych z włączeniem do istniejącego systemu pożarowego i ich konfiguracją (w uzgodnieniu z konserwatorem systemu), - przeprowadzenie wszystkich koniecznych prób, badań i pomiarów. 2. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXV specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 3. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu instalacji elektrycznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 5. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez Projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453430003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 900,00 złotych (słownie złotych: dziewięćset 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 5), z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do gwaranta lub poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z gwarancji lub poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela. 7.Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie budynku Przedszkola Nr 2 im. Krasnala Hałabały w Sieradzu do przepisów przeciwpożarowych
Dodano: 2016-04-16 - Przystosowanie budynku Przedszkola Nr 4 Słoneczne Przedszkole w Sieradzu do przepisów przeciwpożarowych
Dodano: 2016-04-16 - Rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru dla Urzędu Miasta Sieradza - pomieszczenia piwniczne
Dodano: 2015-10-21 - Dostosowanie przeciwpożarowe budynku przychodni - etap III
Dodano: 2014-07-10 - zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów SP ZOZ w Sieradzu
Dodano: 2013-08-14 - Dostosowanie budynku Inspektoratu ZUS w Pabianicach do zaleceń Państwowej Straży Pożarnej
Dodano: 2013-07-25 - Zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów SPZOZ w Sieradzu
Dodano: 2013-07-15 - Wykonanie wewnętrznej instalacji wody hydrantowej dla całego budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, 90-928 Łódź, al. Kościuszki 107/109.
Dodano: 2012-09-25 - Modernizacja budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 w zakresie ochrony p.poż. polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu na jej podstawie instalacji gaszenia pożaru - mgła wodna.
Dodano: 2012-06-04 - ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOŻAROWE OBIEKTÓW IV Szpitala Miejskiego im. dr. H. Jordana w Łodzi - część II (Sprawa nr ZP/06/2012)
Dodano: 2012-05-16