Przetargi.pl
Rozbudowa systemu Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Turku oraz uruchomienie nowych e-usług, w tym integracja z ePUAP

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62700 Turek, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 32 00 , fax. 63 278 83 19
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
    ul. Kaliska 59
    62700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 32 00, fax. 63 278 83 19
    REGON: 31101898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Turku oraz uruchomienie nowych e-usług, w tym integracja z ePUAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa oraz wdrożenie* oprogramowania do rozbudowy funkcjonującego u Zamawiającego systemu obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK): a) moduł obsługi rzeczoznawcy majątkowego (aplikacja internetowa), b) moduł obsługi komornika (aplikacja internetowa), c) moduł obsługa projektanta (aplikacja internetowa), d) moduł obsługa geodety, e) moduł obsługi roboczej bazy danych (import-eksport danych), f) moduł dostępu do danych EGiB (aplikacja internetowa), g) moduł udostępniania danych i materiałów PZGiK (aplikacja internetowa), h) portal mapowy - moduł dostępu do informacji przestrzennej, i) moduł ewidencji i zarządzania mieniem nieruchomym (obsługa prowadzenia gospodarki mieniem Skarbu Państwa i Powiatu), j) moduł obsługi baz danych PZGiK, k) moduł obsługi EGiB i RCiWN, l) moduł obsługi dokumentów i zasobów zgromadzonych w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku, m) moduł usług sieciowych, n) moduł administratora, wraz z zapewnieniem licencji. 2) integracja z systemem finansowo - księgowym dostawa oraz wdrożenie* oprogramowania: systemu dziedzinowego - modułu integracji do rozbudowy funkcjonującego u Zamawiającego systemu obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) wraz z zapewnieniem licencji. 3) przeprowadzenie szkolenia do rozbudowy systemu PZGiK (przeprowadzenie szkolenia w zakresie oprogramowania) *przez „wdrożenie” rozumie się wykonanie wszelkich czynności niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania oprogramowania, o którym mowa powyżej, zgodnie z treścią SIWZ w szczególności zainstalowanie, uruchomienie, odpowiednie skonfigurowanie, zintegrowanie z systemem funkcjonującym u Zamawiającego, zapewnienie wymiany danych pomiędzy poszczególnymi modułami oraz pomiędzy modułami a systemem funkcjonującym u Zamawiającego, oraz przetestowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000 zł. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, w sposób umożliwiający jego zwrot bez dekompletowania oferty lub w osobnej kopercie opisanej: „WADIUM-przetarg nieograniczony nr OR.272.16.2018 ”, złożonej przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 30-07-2018 roku, godz. 11:00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer: 31 560 0013 2781 4918 3000 0002 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pzp, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359.) 3. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego), tj. gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2) Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą. Zamawiający, odrzuca ofertę, która nie była zabezpieczona wadiium. Zamawiający dokona zwrotu wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, tj. gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2) Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „WADIUM dotyczy przetargu – numer sprawy OR.272.16.2018”.8. Potwierdzeniem wniesienia wadium w jednej z form określonych wyżej jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela, wystawiony na: Powiat Turecki, ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek z oznaczeniem, iż dotyczy przetargu nieograniczonego pn.:„Rozbudowa systemu PZGiK w Turku oraz uruchomienie nowych e-usług, w tym integracja z ePUAP” - OR.272.16.2018.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik do SIWZ (dokument składany razem z ofertą pisemnie w formie papierowej) stosownie do przepisu art. 25a ust. 1 pkt 1 pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert w/w oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik do SIWZ (dokument składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej www.bip.powiat.turek.pl (art. 86 ust. 5 pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (art. 23 ust. 1 pzp), oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 pzp). 5. Ponadto do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej „MR” dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w MR, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach