Przetargi.pl
Rozbudowa Systemu Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego poprzez dostawę oraz uruchomienie nowych e-usług.

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 254 256 , fax. 627 253 423
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
    ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 254 256, fax. 627 253 423
    REGON: 25085475400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Systemu Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego poprzez dostawę oraz uruchomienie nowych e-usług.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje ogólne 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Systemu PZGiK funkcjonującego u Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie poprzez dostawę gotowych komponentów programistycznych. Zakres rozbudowy obejmuje w szczególności rozbudowę Systemu PZGiK w zakresie niezbędnym do świadczenia elektronicznych usług publicznych związanych z prowadzeniem Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 2. Zamawiającym jest Powiat Krotoszyński. 3. Dostarczone przez Wykonawcę Rozwiązanie musi zapewnić prawidłową technicznie współpracę z aktualnie działającym u Zamawiającego Systemem PZGiK tj. Systemem GEO-INFO 7. 4. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez dostarczenie i wdrożenie Rozwiązania alternatywnego (równoważnego) zastępującego aktualnie użytkowany system GEO-INFO 7 przez zaoferowanie przez Wykonawcę Aplikacje i Komponenty oraz związane z tym usługi, które zapewnią łącznie: 4.1. wdrożenie prawidłowo działających nowych Aplikacji i Komponentów, w tym w szczególności nowych i rozbudowanych e-usług Systemu PZGiK oraz funkcji równoważnych do aktualnie użytkowanego Systemu PZGiK tj. Systemu GEO-INFO 7, 4.2. bezstratne przejęcie danych PZGiK oraz zapewnienie niezbędnych powiązanych z tym usług na rzecz Zamawiającego w zakresie określonym przez Dodatek nr 6 – Rozwiązanie alternatywne i migracja danych, co obejmuje między innymi przeprowadzenie niezbędnych szkoleń dla pracowników Zamawiającego. 5. Szczegółowe wymagania dot. Rozwiązania alternatywnego określa Dodatek nr 6 – Rozwiązanie alternatywne i migracja danych. 6. Zamówienie jest częścią prowadzonego przez Zamawiającego projektu pn. „Cyfrowy Powiat Krotoszyński - cyfryzacja i modernizacja baz danych”, zwanego dalej „Projektem”, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: „Społeczeństwo informacyjne” Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”. Zamówienie odpowiada zadaniu Projektu pn. „Rozbudowa systemu PZGiK oraz uruchomienie nowych e-usług”. 7. Wyciąg informacji z dokumentacji Projektu oraz dane nt. aktualnego stanu infrastruktury technicznej i aplikacyjnej Zamawiającego zawiera: 7.1. Dodatek nr 1 – Stan Infrastruktury Technicznej i aplikacyjnej Zamawiającego, 7.2. Dodatek nr 2 – Założenia i cele Projektu. 8. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba główna Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie. Zakres przedmiotu zamówienia 1. W szczególności przedmiot zamówienia w zakresie rozbudowy Systemu PZGiK o nowe Aplikacje i Komponenty obejmuje takie zadania jak: 1.1. Uruchomienie elektronicznych usług publicznych: 1.1.1. Obsługa wniosku o udostępnienie materiałów i / lub danych PZGiK (tzw. geodezyjny sklep internetowy) / e-usługa 5 poziom e-dojrzałości, 1.1.2. Obsługa wniosków komorników o udostępnienie informacji ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (tzw. Portal Komornika) / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości, 1.1.3. Obsługa powszechnego dostępu do informacji przestrzennej w zakresie określonym przez przepisy ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej (IIP) – portal IIP, z uruchomieniem serwisów WMS / e-usługa 3 poziom e-dojrzałości – rozbudowa o nowe usługi oraz warstwy danych przestrzennych, 1.1.4. Obsługa autoryzowanego dostępu do bazy danych PZGiK w zakresie EGiB (danych geometrycznych oraz podmiotowych) / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości, 1.1.5. Obsługa wniosku o uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu (tzw. portal projektanta) / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości, 1.1.6. Obsługa wniosków rzeczoznawców majątkowych o udostępnienie danych z bazy danych EGiB w zakresie RCiWN (portal rzeczoznawcy) / e-usługa 4 poziom e-dojrzałości, 1.1.7. Podniesienie poziomu dojrzałości usługi w zakresie Obsługi wniosku zgłoszenia pracy geodezyjnej i kartograficznej (tzw. Portal Geodety – obsługa pracy geodezyjnej) – do 5 poziomu e-dojrzałości. 1.2. Dostawę modułu do administrowania Systemem PZGiK. 1.3. Rozbudowę Systemu PZGiK w zakresie obsługi tzw. „mapy” przez zapewnienie uprawnień dostępowych dla co najmniej 15 równoczesnych użytkowników. 1.4. Wdrożenie usług integracji i wymiany danych Systemu PZGiK, w zakresie: 1.4.1. Integracji z Systemem ePUAP dla e-usługi Udostępniania materiałów oraz danych z baz danych PZGiK w formule sklepu internetowego do uwierzytelnienia użytkowników e-usługi, 1.4.2. Zapewnienia obsługi elektronicznych płatności przez Internet wraz z obsługą operatora KIR S.A. oraz obsługą platformy ePUAP, 1.4.3. Wdrożenie systemu powiadamiania SMS dla wybranego przez Wykonawcę operatora usług telekomunikacyjnych (lub podmiotu świadczącego tego rodzaju usługi), dotyczy to e-usług 5 poziomu e-dojrzałości, 1.4.4. Zapewnienie jako minimum jednokierunkowych funkcji wymiany danych do Systemu Finansowo Księgowego (FK) firmy RADIX sp. z o.o. 1.5. Zapewnienie funkcji raportowania Systemu PZGiK dla uruchomionych e-usług, pozwalających zidentyfikować użytkowników e-usług po: adresie IP, danych kontaktowych, numerze telefonu, nazwie / nazwisku i imieniu – tak, aby zapewnić Zamawiającemu wygenerowanie łącznego raportu nt. liczby osób korzystających z e-usług w sieci Internet w ramach dostarczonego Rozwiązania. 1.5.1. Powyższe wymaganie odnosi się do wskaźnika rezultatu bezpośredniego „Liczba osób korzystających z e-usług” [osoba / rok]. 1.5.2. W ramach ww. wskaźnika należy unikać wielokrotnego zliczania tych samych osób korzystających z Internetu w kontaktach z administracją publiczną, czyli osób identyfikowanych po tym samym adresie IP lub na podstawie tych samych danych osobowych (imię. nazwisko, adres), uwierzytelnieniu wg tego samego profilu zaufanego lub loginu i hasła. 2. Poza powyższym zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: 2.1. Czynności zarządzania i koordynacji prac, związane z niezbędnym współdziałaniem z Zamawiającym celem realizacji zamówienia, gdzie dobór właściwych metod i technik dla realizacji celu i przedmiotu zamówienia, jak i wskazanej powyżej koordynacji - leży po stronie Wykonawcy. 2.1.1. Przeprowadzenie prac przygotowawczych i projektowych, przez przeprowadzenie niezbędnej analizy przedwdrożeniowej, w tym opracowanie tzw. „Planu Realizacji Zamówienia (PRZ)” oraz „Projektu Technicznego Integracji Systemu (PTIS)”. 2.2. Dostawę niezbędnego Oprogramowania do realizacji zamówienia, niewyspecyfikowanego przez Zamawiającego - o ile: 2.2.1. Aktualnie posiadane przez Zamawiającego Oprogramowanie i / lub posiadane do niego prawa / licencje są niewystarczające z punktu widzenia Wykonawcy do realizacji zamówienia, co może dotyczyć Oprogramowania Systemowego, Narzędziowego, czy też Bazodanowego, a Oprogramowanie to jest konieczne dla prawidłowego działania oferowanego przez Wykonawcę Rozwiązania, w tym w szczególności na potrzeby rozwiązania alternatywnego (o ile jest to przedmiotem oferty Wykonawcy). 2.2.1.1. Zakres dostawy Oprogramowania, o którym mowa powyżej może wynikać wyłącznie ze specyfiki oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania, której to Zamawiający nie mógł przewidzieć określając wymagania SIWZ, przyjmując zasadę neutralności technologicznej oraz zasadę konkurencyjności udzielania zamówień publicznych. 2.2.1.2. Ww. zakres dostawy musi uwzględniać założenia techniczne funkcjonowania Infrastruktury Technicznej Zamawiającego - opis szczegółów i dodatkowych wymagań w tym zakresie wskazuje Dodatek nr 1. 2.3. Przeprowadzenie instalacji i konfiguracji: 2.3.1. dostarczonego Oprogramowania wraz z zasilaniem powstałych baz danych danymi geodezyjnymi, co dotyczy w szczególności portalu mapowego IIP danymi jakie udostępni do tego zadania Wykonawcy Zamawiający (ortofotomapa, dane rastrowe, dane wektorowe). 2.3.2. Oprogramowania Systemowego oraz Bazodanowego, które powinno działać w środowisku maszyny wirtualnej (VM). 2.3.2.1. Powyższe dotyczy w szczególności dwóch serwerów fizycznych jakie zostaną udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego do celów realizacji zamówienia. 2.4. Zaimplementowanie i wdrożenie usług integracji i wymiany danych zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego „Projektem Technicznym Integracji Systemu” obejmującym niezbędny, wymagany zakres integracji, uwzględniając w tym funkcje wymiany danych do Systemu FK. 2.4.1. Szczegółowe wymagania dot. integracji i wymiany danych zawiera Dodatek nr 3 – Założenia dotyczące integracji i wymiany danych. 2.5. Dostarczenie dokumentacji użytkownika, administratora oraz dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji zawierającej schemat przepływów danych osobowych oraz ich przetwarzania celem spełnienia wymagań obowiązującej w organizacji Zamawiającego Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI) oraz spełnienia wymagań ochrony danych osobowych w zakresie przewidzianym w RODO. 2.6. Przeprowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań z zakresu: 2.6.1. funkcji Modułu Administrator. 2.6.2. obsługi e-usług, w tym prezentacji publicznej dla przyszłych użytkowników tych rozwiązań. 2.7. Utworzenie środowiska testowego celem weryfikacji poprawności dostarczonego przez Wykonawcę Rozwiązania. 2.7.1. Środowisko testowe musi być odrębne od środowiska produkcyjnego, w którym prowadzona jest codzienna eksploatacja Systemu PZGiK. 2.7.2. Działanie środowiska testowego Wykonawca musi zapewnić, na, co najmniej okres realizacji zamówienia, dostarczając w tym celu odpowiednie co do rodzaju oraz liczby, licencje Oprogramowania (o ile udostępnione przez Zamawiającego licencje oprogramowania okażą się niewystarczające do zapewnienie tego zobowiązania). 2.7.2.1. Zamawiający dopuszcza w tym zakresie licencje czasowe, testowe lub developerskie, o ile warunki użycia tego rodzaju licencji dopuszczają ich czasowe wykorzystanie przez Wykonawcę i Zamawiającego. 2.7.2.2. Środowisko testowe może zostać utworzone w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego zasoby dyskowe i sprzętowe – lub opcjonalnie zasoby środowiska wirtualnego (VM). 2.8. Przeprowadzenie odrębnie lub wspólnie z Zamawiającym testów weryfikacyjnych / akceptacyjnych. 2.8.1. Podstawą do przeprowadzenia testów będą opracowane przez Wykonawcę Plany Testów (scenariusze testowe) obejmujące dla każdego dostarczonego Modułu, Aplikacji, Komponentu e-usługi, co najmniej 5 przypadków testowych – dla wybranych przez Zamawiającego lub uzgodnionych przypadków użycia. 2.8.1.1. Ograniczenie dot. przypadków testowych nie obejmuje testów akceptacyjnych integracji / wymiany danych, które powinny być potraktowane odrębnie i w miarę kompleksowo, czyli powinny objąć zidentyfikowane przez Wykonawcę przypadki użycia opisane na etapie projektowanie rozwiązania w PTIS . 2.8.2. Zobowiązanie wspólnego przeprowadzenia testów przez Wykonawcę i Zamawiającego nie wyłącza możliwości przeprowadzenia testów akceptacyjnych przez Zamawiającego, w zakresie szerszym niż określony w opracowanym przez Wykonawcę Planie Testów. Testy te Zamawiający może prowadzić na podstawie własnych scenariuszy testowych lub bez ich przygotowani, metodą „ad hoc”. 2.9. Zapewnienie konsultacji, usług asysty i wsparcia dla Zamawiającego podczas Wdrożenia Rozwiązania w tym nowych e-usług System PZGiK. 2.10. Udzielenie, zgodnie z Ofertą Wykonawcy, na okres nie krótszy niż rok gwarancji jakości wykonania zamówienia, w tym stanowiącej jej integralną część niezbędnej opieki autorskiej (subskrypcji) obejmującej usługi zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji. 2.10.1. Okres gwarancji liczony jest od daty Odbioru Końcowego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem warunków określonych w Dodatku nr 5 – Warunki świadczenia usług gwarancyjnych – serwisowych. 2.10.2. Zakres udzielonej gwarancji obejmuje również dostosowywanie w okresie gwarancji zaoferowanego Systemu do zmiany przepisów prawa, włącznie z dostosowaniem baz danych Systemu do zmienionych struktur danych i przeprowadzeniem powiązanej z tym niezbędnej konwersji i / lub migracji danych. 2.11. Zapewnienie w cenie Oferty ryczałtowych kosztów usługi powiadamiania SMS wybranego przez Wykonawcę operatora, z którym Wykonawca ma zintegrowane e-usługi. Oferta musi zapewnić usługi wysyłania wiadomości SMS na rzecz Zamawiającego – w opcji rozliczenia prepaid, dla nie mniej niż 5000 wiadomości SMS. 2.12. Prowadzenie wspólnej z Zamawiającym polityki informacyjnej odnoszącej się do kwestii realizacji niniejszego zamówienia w kontekście zobowiązań zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie w ramach WRPO 2014+. 2.12.1. Powyższe oznacza między innymi oznakowanie oferowanego produktu przez co najmniej wprowadzenie opisów nagłówkowych do głównej strony danego rozwiązania lub strony tytułowej zawierającej informacje nt. projektu UE przekierowującej do właściwych aplikacji, modułów czy też komponentów oferowanego przez Wykonawcę Rozwiązania. 3. Zamówienie musi być zrealizowane przez Wykonawcę: 3.1. Nie później niż do 27 grudnia 2018 roku, przy założeniu, że termin zrealizowania zamówienia jest równoznaczny z terminem podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. 3.2. Zgodnie z niniejszą specyfikacją techniczną (OPZ SIWZ) oraz opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego: „Planem Realizacji Zamówienia” oraz „Projektem Technicznym Integracji Systemu”, w tym uzgodnionym przez Strony Harmonogramem Prac zawierającym następujące, wymagane etapy realizacyjne oraz ich terminy: 3.2.1. Etap 1: Przygotowanie organizacyjne i opracowanie „Planu Realizacji Zamówienia” – nie później niż 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3.2.2. Etap 2: Opracowanie „Projektu Technicznego Integracji Systemu (PTIS)” – w terminie wskazanym przez Wykonawcę zapewniającym prawidłową realizację zamówienia oraz wypełnienie całości zobowiązań Wykonawcy, jednak nie później niż na 2 tygodnie przed datą wskazana w pkt. 6.1 (termin realizacji zamówienia). 3.2.3. Etap 3: Dostawa nowych Aplikacji, Komponentów e-usług oraz wdrożenie usług integracji i wymiany danych – w terminach określonych w Planie Realizacji Zamówienia - zgodnie z Harmonogramem Prac, w tym z uwzględnieniem uwarunkowań wskazanych w niniejszym dokumencie dot. opcjonalnego zakresu prac i terminów dot. wdrożenia rozwiązania alternatywnego. 3.2.4. Etap 4: Przeprowadzenie Odbioru Końcowego; 4. Zamawiający wymaga podjęcia przez Wykonawcę działań związanych z realizacją zamówienia równoległe w ramach wszystkich Etapów wykonawczych, z wyłączeniem Etapu 4 5. W realizacji zamówienia Wykonawca musi uwzględnić wszystkie zawarte w SIWZ informacje i wymagania, w tym w szczególności określone w niniejszej specyfikacji oraz w dedykowanych do tego celu dodatkach: 5.1. Dodatek nr 1 – Stan Infrastruktury Technicznej i aplikacyjnej Zamawiającego; 5.2. Dodatek nr 2 – Założenia i cele Projektu; 5.3. Dodatek nr 3 – Założenia dotyczące integracji i wymiany danych; 5.4. Dodatek nr 4 – Zdalny dostęp do Infrastruktury Technicznej dla Wykonawcy; 5.5. Dodatek nr 5 – Warunki świadczenia usług gwarancyjnych – serwisowych; 5.6. Dodatek nr 6 – Rozwiązanie alternatywne i migracja danych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Formularz techniczno-cenowy 3. Oświadczenie o podjęciu środków naprawczych złożyć tylko jeżeli dotyczy 4. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, na którego zasoby się powołuje – złożyć tylko jeżeli dotyczy 5.Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach