Przetargi.pl
„Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nadolnik”

Gmina Szamocin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-820 Szamocin, Pl. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 848 003 , fax. 672 848 065
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szamocin
    Pl. Wolności 19
    64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
    tel. 672 848 003, fax. 672 848 065
    REGON: 57079104600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nadolnik”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W wyniku projektowanej rozbudowy od strony południowej istniejącego obiektu zostanie dobudowana nowa część o wymiarach zewnętrznych 6,0x9,75m. Wysokość rozbudowy, kąt nachylenia dachu oraz pokrycie dachu stanowić będą kontynuację istniejącego obiektu. Istniejąca warstwa elewacyjna gr. 12cm ściany od strony południowej zostanie zdemontowana, a otwory okienne w tej ścianie zamurowane. W ścianie zostanie wykonany otwór o szerokości 3,80m oraz wysokości 2,20m w celu skomunikowania części projektowanej z istniejącą. Pomieszczenie zostanie doświetlone otworami okiennymi od strony południowej oraz zachodniej. Zakres instalacji elektrycznej obejmuje część rozbudowy: montaż rozdzielnicy, montaż opraw świetlówkowych, montaż gniazd wtyczkowych, montaż włączników, montaż opraw awaryjnych oraz wykonanie pomiarów. Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę bez prowadzenia prac w części istniejącej. UWAGA! Przy szacowaniu ceny oferty należy odliczyć pracę mieszkańców - praca własna mieszkańców zgodnie z pozycjami przedmiaru to: - roboty ziemne: 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5 r; - rozbiórki: 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; - fundamenty: 3.1 r; 3.2 r; 3.3 r; 3.4 r; 3.5 r; 3.6 r; 3.7 r; 3.8 r; 3.9 r; - malowanie: 11.1 r; 11.2 r; 11.3 r; 11.4 r; - nawierzchnia i zieleń:15.1 r; 15.2 r, s; 15.3 r, s; 15.4 r; 15.5 r; 15.6 r; 15.7 r; Przy czym „r” – oznacza robociznę, natomiast „s” oznacza sprzęt. WKŁAD WŁASNY MIESZKAŃCÓW stanowi: 1. PRACA WŁASNA MIESZKAŃCÓW Lp z przedmiaru Rodzaj prac Liczba godzin 1. Roboty ziemne 166,73 2. Rozbiórki 133,51 3. Fundamenty 124,75 11. Malowanie 69,99 15. Nawierzchnia i zieleń 1156,17 2. PRACA SPRZĘTU Lp. z przedmiaru Rodzaj prac Liczba godzin 1. Roboty ziemne 16,22 15. Nawierzchnie i zieleń 39,28 1.1 Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany (UWAGA! przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę bez części istniejącej objętej projektem), przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikiem nr 7 do niniejszej SIWZ. Załączony przedmiar robót wraz z projektem budowlanym stanowią zakres prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.000,00 złotych, słownie : dwa tysiące złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zamawiającego Bank Spółdzielczy nr: 39894500023900010120000020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nadolnik” 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty: kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: nazwa i adres Zamawiającego; nazwę przedmiotu zamówienia; nazwę i adres Wykonawcy; termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach