Przetargi.pl
Rozbudowa Świebodzińskiego Domu Kultury

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Świebodzińskiego Domu Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Świebodzińskiego Domu Kultury. Świebodziński Dom Kultury zwany ŚDK zlokalizowany jest przy ul. Piłsudskiego 39/41 w m. Świebodzin na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 313/3, 313/4, 314/7 i 314/8 położonych w II obrębie Świebodzina. Pow. zabudowy istniejącej ok. 1277 m2 i kubatura ok. 11521 m3. Budynek ŚDK znajduje się na obszarze historycznego układu urbanistyczno-krajobrazowego miasta Świebodzina, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 59 i 2165, składa się z 2 części: - budynek frontowy od strony ul. Piłsudskiego, o formie historycznej kamienicy, 2-kondygnacyjny, z poddaszem użytkowym, mieszczący funkcje domu kultury oraz mieszkalną, - budynek główny z salą widowiskową oraz zapleczem magazynowo-szatniowym, pomieszczeniami administracji i biurowymi. Pow. rozbudowy ok. 413 m2 i kubatura ok. 3571 m3. Rozbudowa istniejącego budynku ŚDK obejmuje m.in.: - rozbudowę części frontowej wejściowej, w wyniku której powstanie reprezentacyjny hol główny wejściowy wraz z komunikacją pionową (schody stałe i winda osobowa dla osób niepełnosprawnych), - rozbudowę wzdłuż głównego korpusu budynku o pomieszczenia użytkowe, - przebudowę poszycia dachowego nad segmentem gdzie lokalizuje się centralę wentylacji oraz wykonanie warstw pokrycia, - częściowe wyburzenia i zamurowania, - remont holu na parterze przy sali widowiskowej w tym wyrównanie i malowanie ścian i sufitu, podwieszenie sufitowe, wymiana drzwi, wymiana opraw oświetlenia wewn. korytarza, - remont korytarza na piętrze w tym wyrównanie i malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi, wymiana opraw oświetlenia wewn. korytarza, - remont elewacji istniejącego korpusu budynku. W zakres zamówienia do wykonania przez Wykonawcę wchodzą: 1) Roboty w zakresie architektury i konstrukcji, w tym m.in.: a) Roboty ziemne pod fundamenty, b) Roboty rozbiórkowe elementów konstrukcji betonowych, c) Rozbiórka pokrycia dachów z papy, d) Rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy, e) Rozebranie ścianek, ościeżnic drewnianych, f) Demontaż wrót przesuwnych, podokienników, kratek wentylacyjnych, g) Roboty przy wykonywaniu elementów żelbetowych, h) Roboty zbrojeniowe, i) Roboty murarskie, j) Pokrycie dachu membraną, k) Roboty izolacyjne, l) Docieplenie ścian płytami styropianowymi o gr. 18 cm, gr. 15 cm i gr. 8 cm, m) Dostarczenie i montaż platformy pionowej dla niepełnosprawnych, n) Układanie posadzki z kamieni sztucznych, płytek gresowych, z wykładzin tekstylnych, o) Roboty wykończeniowe wewnętrzne: uzupełnianie i kładzenie tynków zwykłych, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, obudowy ścian płytami kartonowo-gipsowymi, tapetowanie ścian, p) Roboty w zakresie stolarki i ślusarki budowlanej: dostawa i montaż drzwi i witryn aluminiowych jednoskrzydłowych i dwuskrzydłowych, łamaczy światła, dostawa i montaż okien aluminiowych, parapetów z laminatu, dostawa i montaż rolet wewn. zaciemniających i przeciwsłonecznych, dostawa i montaż przeszkleń portierni, pochwytów schodów, balustrady w obrębie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz podestu wejściowego i balustrady schodów antresoli, q) Roboty ziemne pod betonowe ścianki oporowe oraz ściany pochylni, r) Rozebranie chodników z płyt betonowych, s) Wykonanie chodników z płyt betonowych, t) Dostawa i montaż ławek - 2 szt. 2) Roboty w zakresie termomodernizacji istniejącego budynku, w tym m.in.: a) Roboty rozbiórkowe elementów konstrukcji betonowych, b) Rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy, c) Demontaż okien, podokienników, krat wentylacyjnych i zadaszenia, d) Odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, e) Pokrycie dachów papą termozgrzewalną, f) Montaż prefabrykowanych rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, g) Uzupełnienie tynków i ścian, h) Docieplenie ścian płytami styropianowymi o gr. 18 cm i gr. 5 cm, i) Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych i dwudzielnych z PCV, j) Montaż parapetów z laminatu, k) Montaż balustrady w obrębie rampy, l) Montaż daszku nad wejściem. 3) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych, w tym m.in.: a) Roboty ziemne, b) Ustawienie hydrantu pożarowego, c) Ustawienie studni rewizyjnych, d) Montaż rurociągów miedzianych i z tworzyw sztucznych, e) Montaż grzejników stalowych jednopłytowych i dwupłytowych, f) Układanie przewodów wentylacyjnych, g) Montaż wentylatora osiowego z wirnikiem, h) Uruchomienie węzła cieplnego, i) Instalacja klimatyzacji. 4) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, w tym m.in.: a) Układanie kabli, b) Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych i gniazd instalacyjnych wtyczkowych, c) Montaż opraw oświetleniowych wewn., d) Montaż czujki ruchu - 4 szt., e) Demontaż słupów oświetleniowych zewn. - 2 szt., f) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych zewn. - 2 szt., g) Montaż opraw oświetleniowych zewn. - 2 szt. h) Układanie bednarki, i) Układanie przewodów instalacji odgromowej, j) Pomiary obwodów elektrycznych oraz badanie i pomiary linii kablowej, instalacji uziemiającej, piorunochronowej. 5) Roboty w zakresie instalacji wentylacji sali, w tym m.in.: a) Układanie przewodów wentylacyjnych, b) Montaż wentylatora osiowego z wirnikiem, c) Uruchomienie węzła cieplnego. 6) Roboty w zakresie instalacji teletechnicznych, w tym m.in.: a) Montaż sieci strukturalnej, b) Montaż systemu telewizji dozorowej, c) Montaż systemu sygnalizacji włamania, d) Montaż instalacji domofonowej, e) Montaż systemu sygnalizacji pożaru, f) E-usługi w tym system rezerwacji sal, obsługa sali kinowej oraz książka multimedialna. 7) Roboty w zakresie przebudowy kotłowni gazowej, w tym m.in.: a) Roboty rozbiórkowe, b) Roboty murarskie, tynkarskie i malarskie, c) Układanie posadzki i cokolików płytkowych, d) Dostawa i montaż kotła gazowego, urządzeń kotłowych, pompy i urządzeń zabezpieczających, e) Montaż rurociągów technologicznych w zakresie przesyłu i rozdziału czynnika grzejnego, f) Rozprowadzenie powietrza dla celów spalania i wentylacji, g) Odprowadzenie spalin, h) Instalacje gazowe dla kotłowni, i) Instalacja elektryczna kotłowni, j) Uruchomienie kotłowni, k) Pomiary obwodu elektrycznego, skuteczności zerowania i wyłącznika różnicowo-prądowego. 2. Szczegółowy zakres zamówienia do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w Projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 72/2011 z dnia 01 marca 2011 r. ze zmianą z dnia 08 września 2011 r., Projektach wykonawczych i w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanych przez PERSPEKTYWA Pracownia Projektowa z Krakowa oraz w Projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 147/2018 z dnia 24 maja 2018 r. opracowanym przez Projektowanie i Nadzór Grzegorz Kęsicki z Zielonej Góry, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, i) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, k) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą w tym, wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej z pomiarem powykonawczym i dostarczenie Zamawiającemu w/w mapy zatwierdzonej w PODGiK oraz protokół weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, l) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania w imieniu Gminy Świebodzin decyzji pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu całości inwestycji. 4. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.10.2018 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Rozbudowa Świebodzińskiego Domu Kultury”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Rozbudowa Świebodzińskiego Domu Kultury”. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-1 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-2 do SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-3 do SIWZ. 5) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-4 do SIWZ. 6) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-5 do SIWZ. 7) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-6 do SIWZ. 8) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-7 do SIWZ. 9) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 10) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowiązanie zgodnie ze wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ. 11) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 12) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie składa Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. 13) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI. SIWZ. 14) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 15) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach