Przetargi.pl
„Rozbudowa strefy aktywności gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie nowych terenów inwestycyjnych oraz rozbudowę i przebudowę infrastruktury drogowej w strefie”

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34120 Andrychów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15
    34120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 52401600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa strefy aktywności gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie nowych terenów inwestycyjnych oraz rozbudowę i przebudowę infrastruktury drogowej w strefie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania pn.: „Rozbudowa strefy aktywności gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie nowych terenów inwestycyjnych oraz rozbudowę i przebudowę infrastruktury drogowej w strefie” I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Etap I – wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: Pracownia Projektowo-Usługowa ARCHIS – Ryszard Świętek, 32-602 Oświęcim, ul. Bema 10b/2, wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę. Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: – aktualizacja mapy do celów projektowych, – dane ewidencyjno – prawne, – projekt zagospodarowania terenu wraz z opisem, – projekt robót ziemnych i niwelacji terenu, – projekt w części drogowej, – projekt w części konstrukcyjnej, – projekt sieci zewnętrznych, – projekt oświetlenia i odwodnienia drogowego, – uzgodnienia branżowe, – uzgodnienie ZUDP oraz uzgodnienia z rzeczoznawcami, – specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, – przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, – kosztorysy dla robót (wyceny) w rozbiciu na poszczególne branże wraz z podaniem czynników    cenotwórczych, – zbiorcze zestawienie kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK), – plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), – projekt organizacji ruchu docelowy i na czas prowadzenia robót, – uzyskanie ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę. b) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a) zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i harmonogramem rzeczowo – finansowym oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub innego dokumentu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB) na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji. Etap ten obejmuje w szczególności: – makroniwelację terenu, – przebudowę istniejącej drogi obsługowej (ul. Strefowa), – budowę wewnętrznej drogi dojazdowej, – budowę sięgacza dojazdowego, zakończonego placem manewrowym, – rozbudowę sieci uzbrojenia terenu w sposób zapewniający dostęp do infrastruktury technicznej miasta (sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci gazu ziemnego, sieci elektroenergetycznej SN i NN, sieci kanalizacji teleinformatycznej, sieci oświetlenia zewnętrznego), – zabezpieczenie lub przebudowę odcinków sieci istniejących, kolidujących z planowanym zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu, – uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, – rekultywację terenu po robotach ziemnych z przywróceniem warstwy humusu, – zagospodarowanie terenów przewidzianych na cele zieleni izolacyjnej, – zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, – wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta, – wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót, – uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), – uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane, – uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego, – uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji lub innego dokumentu PINB, na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji. – inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, organizację zaplecza, wytyczenie geodezyjne, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) do dnia 31.01.2017r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym     w Andrychowie, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium: „Rozbudowa strefy aktywności gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie nowych terenów inwestycyjnych oraz rozbudowę i przebudowę infrastruktury drogowej w strefie” tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) – składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Referat Księgowości Budżetowej, pok. 120, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do w/w Referatu). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną  o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta  została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach