Przetargi.pl
Rozbudowa stacji wodociągowej w Racięcinie

Gmina Wierzbinek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-619 Sadlno, Wierzbinek 40
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2611380 , fax. 063 2611381
  • Data zamieszczenia: 2011-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzbinek
    Wierzbinek 40 40
    62-619 Sadlno, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2611380, fax. 063 2611381
    REGON: 00054708100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji wodociągowej w Racięcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej w zakresie zagospodarowania terenu 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232430-5 Roboty w zakresie uzdatniania wody 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej 45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach Przebudowa i remont istniejącego budynku stacji uzdatniania , pompownia I-ego stopnia , zbiornik reakcji ,trzy filtry odmanganiające o średnicy 1800 mm i powierzchni filtracji 2,56m2 ,trzy filtry odżeleziające o średnicy 1800 mm i powierzchni filtracji 2,56m2 , pompownia II-go stopnia- zestaw pięciu pomp, rurociągi technologiczne, urządzenia sterownicze i instalacje elektryczne ,zbiornik wód popłucznych , dwa zbiorniki wyrównawcze 150 m3 każdy. . Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) dokumentacja projektowa , b) przedmiar robót , c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót . 1. Procedura odbioru końcowego Wymagane dokumenty Przy odbiorze końcowym powinny być dostarczone i przekazane Zamawiającemu następujące dokumenty: a) dokumentacja projektowa z naniesionymi na niej zmianami i uzupełnieniami dokonanymi w trakcie wykonywania robót, b) dokumenty dotyczące jakości wbudowanych materiałów (świadectwa jakości wydane przez dostawców materiałów), c) wyniki badań i sprawdzeń, d) aprobaty techniczne (deklaracje zgodności) oraz certyfikaty na znak bezpieczeństwa B dla materiałów i urządzeń, e) karty gwarancyjne urządzeń technicznych, f) protokoły wszystkich odbiorów technicznych częściowych, g) inne wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami, h) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 1. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów innych niż w dokumentacji projektowej w postaci materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych pod względem jakościowym i technicznym niż wyspecyfikowane materiały i urządzenia. 2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: d) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, e) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Wykonawca robót będzie zobowiązany do zapewnienia jak najkrótszych przerw w dostawie wody do sieci wodociągowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzbinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach