Przetargi.pl
Rozbudowa stacji wodociągowej „Knieja” oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Zębowice – etap IV

Gmina Zębowice ogłasza przetarg

  • Adres: 46048 Zębowice, ul. Murka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 216 076 , fax. 077 4216076 w. 36
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zębowice
    ul. Murka 2
    46048 Zębowice, woj. opolskie
    tel. 774 216 076, fax. 077 4216076 w. 36
    REGON: 54611800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl oraz www.zebowice.biuletyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji wodociągowej „Knieja” oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Zębowice – etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy stacji wodociągowej „Knieja” oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego, budowy przydomowych oczyszczalni ścieków ( dalej POŚ ) w miejscowościach : Siedliska, Prusków, Kadłub Wolny, Radawie, Knieja, Zębowice w Gminie Zębowice. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część Nr 1 : Rozbudowa stacji wodociągowej „Knieja” Część Nr 2 : Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Siedliska, Prusków, Kadłub Wolny, Radawie, Knieja, Zębowice. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części. 1.1. Przedmiotem zamówienia części Nr 1 jest rozbudowa Stacji Wodociągowej „Knieja" . Zakres rzeczowy robót obejmuje : - likwidację poziomego zbiornika hydroforowego o poj. 50 m3 z orurowaniem, - remont istniejącego kontenera, - wymianę zasilania energetycznego obiektów Stacji Wodociągowej, - budowę kontenerowej pompowni wody z uzbrojeniem towarzyszącym, - wymianę zestawu pompowego i obudowy studni nr 1 i 2 z rurociągami i zasilaniem, - wykonanie zbiornika terenowego o poj. 200 m3 z rurociągami technologicznymi, - wymianę ogrodzenia terenu Stacji Wodociągowej, - wykonanie monitoringu (pracy Stacji Wodociągowej, ochrony obiektu – bramy wyjściowej, 2 studni i zbiornika wody). Istniejąca Stacja Wodociągowa zlokalizowana jest we wsi Knieja w odległości ok. 180 m od granic zabudowy. Stacja Wodociągowa znajduje się w kompleksie pól uprawnych i lasów. Wygrodzony teren Stacji Wodociągowej obejmuje działkę w obrębie wsi Knieja dz. nr 553. Planowany do budowy zbiornik terenowy z pompownią kontenerową zlokalizowany zostanie na istniejącym wygrodzonym terenie Stacji Wodociągowej. Woda gruntowa o zwierciadle swobodnym występuje na głębokości 6,7 m p.p. terenu. Z uwagi na proste warunki gruntowe oraz zakres robót objęty projektem budowlanym cały obiekt budowlany zaliczono do I kategorii geotechnicznej. Stacja Wodociągowa "Knieja" obecnie pracuje w układzie I˚ pompowania wody bez uzdatniania. Wyposażenie stacji stanowią: - uzbrojona studnia wiercona nr 1 i 2 - hydrofory poziomy V=50,0 m3 - 1 szt. ( zakres pracy 3,5 - 4,5 atm) zabudowany czołowo w kontenerze Decyzją Nr OŚR.6341.2.29.2015 z dnia 23.12.2015r SP w Oleśnie dla wodociągu grupowego "Knieja" udzielone zostało pozwolenie wodnoprawne na pobór wody podziemnej za pomocą studni nr 1 i studni nr 2. Po rozbudowie Stacja Wodociągowa z układu jednostopniowego pompowania pracować będzie w układzie dwustopniowego pompowania wody z wyrównaniem dobowym na zbiorniku terenowym. Po rozbudowie ujęcie wody pozostanie bez zmian i składać się będzie z dwóch studni wierconych nr 1 i 2. W studni nr 1 i 2 projektuje się wymianę pomp głębinowych z orurowaniem na pompy z silnikiem 2,2 kW o parametrach: Q = 21,0 m3/h, H = 21,0 m sł.w. Istniejące obudowy studni wraz z głowicami należy zdemontować i wykonać nowe. Z uwagi na okresową pracę studni zastosować należy urządzenie automatycznego awaryjnego ogrzewania wnętrza obudowy, które będzie się włączać i wyłączać w przedziale od 0 do +4oC. Woda ze studni nr 1 i 2 pompami głębinowymi tłoczona będzie projektowanym rurociągiem Ø110PE dł. 35,0 m do projektowanego zbiornika terenowego. Załączanie i wyłączanie pomp głębinowych sterowane będzie poziomem wody w zbiorniku. Obecnie w kontenerze Stacji Wodociągowej zabudowany jest hydrofor poziomu V=50,0 m³, który zostanie zdemontowany wraz z orurowaniem i armaturą. Ścianę kontenera w której zabudowany był hydrofor należy zdemontować i zabudować nową pełną bez otworów oraz uzupełnić dachówkę. Projektowana kontenerowa pompownia wody II˚ . Projektowana kontenerowa pompownia wody o wymiarach 2,80x5,00x2,95 m składa się z dwóch wydzielonych pomieszczeń z osobnymi wejściami z zewnątrz. Pompownia kontenerowa z wyposażeniem i sterowaniem powinna być dostarczona wraz z systemem wizualizacji pracy na plac budowy od producenta. Komunikacja pompowni będzie odbywała się poprzez GSM/GPRS. Do Wykonawcy robót należy :  wykonanie fundamentów pod pompownie z bloczków betonowych gr. 20 cm  posadowienie kontenera,  wykonanie posadzki po posadowieniu kontenera - płytki gres,  doprowadzenie instalacji wodociągowej ssawnej i tłocznej Ø160PE,  ułożenie przewodów pływaka do szafy zestawu do zbiornika zapasu wody 3x1,5 mm2,  doprowadzenie instalacji elektrycznej i zabudowa rozdzielni elektrycznej kontenera,  doprowadzenie kanalizacji do wpustów podłogowych - Ø110PVC dł. ok 10 mb zakończonych studzienką chłonną (pomieszczenie pomp) oraz Ø110PVC dł. ok. 3,0 mb zakończony studzienką bezodpływową Ø1200 bet. (pomieszczenie Chloratora) Zbiornik terenowy. Projektowany zbiornik będzie miał za zadanie wyrównywać dobowe nierównomierności rozbioru wody w ilości 100 m3 oraz gromadzić niezbędny zapas wody pożarowej w ilości 100 m3. Stąd całkowita pojemność zbiornika V = 200 m3. Zbiornik wolnostojący jednokomorowy cylindryczny o średnicy wewnętrznej 7,642 m i wysokości w świetle 5,0 m umieszczonego między kolistymi płytami fundamentu i stropu. Wykonany w konstrukcji żelbetowej ocieplony styropianem i pokryty tynkiem. Zbiornik uzbrojony będzie w przewody dopływowe, odpływowe, spustowe i przelewowe. Zbiornik usytuowany na powierzchni terenu, częściowo obsypany do wys. 1,5 m powyżej poziomu terenu oraz ocieplony. Zagospodarowanie terenu Wokół zbiornika na koronie obsypki należy wykonać opaskę z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej szer. 70 cm. Wokół kontenera pompowni należy wykonać opaskę z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej szer. 100 cm ze stopniami i podwyższeniem na podesty przy drzwiach wejściowych o wym. 100x100 cm. W osi drabiny włazowej na skarpie należy wykonać schody terenowe z betonu. Ukształtowanie terenu, zieleń Po zrealizowaniu wszystkich obiektów kubaturowych i liniowych teren w miejscu prowadzenia robót ziemnych wyrównać i wyprofilować, rozłożyć zdjęty uprzednio humus, oraz dodatkowo teren pokryć nowym humusem gr. 5 cm i obsiać trawą. Ogrodzenie Wykonać nowy panelowy system ogrodzenia z cokołem prefabrykowanym i bramą w miejsce istniejącego ogrodzenia z siatki. Wysokość panelu 1760 mm. Przy ogrodzeniu od strony bramy ustawić tablicę informacyjną. Łączna długość nowego ogrodzenia Lc = 173,0 m. UWAGA : Na 14 dni przed rozpoczęciem robót przebudowy SW, wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu atesty higieniczne dla materiałów do wykonywania robót instalacyjnych. 1.2. Przedmiotem zamówienia części Nr 2 jest posadowienie i podłączenia 92 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków typu SBR z systemem rozsączenia ścieków oczyszczonych w postaci drenażu, poletka lub tuneli filtracyjnych, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz 76 szt. finansowanych ze środków budżetu Gminy Zębowice. Przedmiot zamówienia w zakresie części Nr 2 został podzielony na cztery etapy wykonawcze : Etapy I i II obejmują : posadowienie i podłączenia 92 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków typu SBR z systemem rozsączenia ścieków oczyszczonych w postaci drenażu, poletka lub tuneli filtracyjnych, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej Etap I – będzie realizowany: 32 szt w terminie do 30.09.2018r; Etap II – będzie realizowany : 60 szt w terminie do 29.06.2019r Etapy III i IV obejmują : posadowienie i podłączenia 76 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków typu SBR z systemem rozsączenia ścieków oczyszczonych w postaci drenażu, poletka lub tuneli filtracyjnych finansowanych ze środków budżetu Gminy Zębowice. Etap III - będzie realizowany: 38 szt w terminie do 31.07.2020r., Etap IV – będzie realizowany : 38 szt w terminie do 28.05.2021r Parametry techniczno – użytkowe POŚ. Przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą spełniać wymagania :  normy PN – EN 12566-3+ A2-2013-10,  określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18.11.2014r w sprawie wprowadzania ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz. U. z 2014r poz. 1800 ),  posiadać deklarację właściwości użytkowych całego urządzenia potwierdzoną przez akredytowane laboratorium,  posiadać oznaczenie znakiem CE i deklarację zgodności CE producenta Oferowane POŚ muszą gwarantować proces oczyszczania na poziomie wymaganym przepisami przy zmniejszającym się obciążeniem ładunku ścieków. Nie dopuszcza się przydomowych oczyszczalni z przepływowym osadem czynnym. Wymagania przydomowej biologiczno-mechanicznej oczyszczalni typu SBR : 1. Zbiornik oczyszczalni: - monolityczny, - żelbetowy, - minimum dwukomorowy, - grubość ścianki minimum 11cm, - grubość dennicy minimum 13cm, - klasa betonu: nie gorsza niż C 35/45 - możliwość montażu w terenie przejezdnym do klasy przejezdności D400, - pojemność osadnika wstępnego i reaktora oczyszczalni co najmniej 1,4m3 każdy, - możliwość wykonania obsypki zbiornika na wysokość co najmniej 1m od poziomu rury wlotowej lub wylotowej, - pokrywa zbiornika stożkowa lub płaska z włazem minimum A 15 kN i o średnicy min. 50 cm. 2. Wyposażenie technologiczne oczyszczalni. Podnośniki mamutowe, dyfuzory muszą być zainstalowane w sposób umożliwiający ich demontaż bez wchodzenia do zbiornika oraz wcześniejszego odpompowywania ścieku. Muszą być wykonane z materiałów kwasoodpornych lub rur z tworzywa sztucznego o zwiększonej odporności mechanicznej i kwasoodpornej. Przewody łączące zespół techniczny (podnośnik napełnienia, podnośnik odprowadzenia osadu, podnośnik odprowadzenia czystego ścieku i dyfuzor) ze sterownikiem i dmuchawą muszą być odporne na promienie UV i kwasy żrące. Łączenie przewodów wychodzących ze sterownika do zespołu technicznego jest dopuszczalne tylko i wyłącznie w przestrzeni nad maksymalnym poziomem występowania ścieku. W zbiorniku oczyszczalni nie mogą występować żadne elementy regulacyjne. Nie dopuszcza się montowania wewnątrz zbiornika pompy z silnikiem elektrycznym. Po stronie sterownika i zespołu technicznego złącza, końcówki muszą być oznaczone kolorami, tak by w czasie eksploatacji nie doszło do zamiany ich mocowania. Opaski na końcówkach węży wykonane z materiałów kwasoodpornych. Minimalna długość każdego przewodu dla szafek zewnętrznych – 5 mb. Średnica węża wewnętrzna nie mniejsza niż 13 mm. Dyfuzor talerzowy membranowy nie może być gorszej jakości niż wykonany z drobno perforowanej membrany z EPDM o średnicy membrany minimum – 300 mm. Sprężarka tłokowa lub łopatkowa o mocy nie mniejszej niż 47 W, wydajności nie mniejszej niż 45 l/min, oraz wytworzonym ciśnieniu w przewodach doprowadzających powietrze do podnośników mamutowych - nie mniejszym niż 0,11 bar, napięcie znamionowe – 230 V i częstotliwość – 50 Hz. Dmuchawa realizująca napowietrzanie nie może być wyposażona w membrany gumowe, dopuszcza się rozwiązanie oparte o tłok lub łopatki. 3. Zasada działania oczyszczalni. Oczyszczalnia musi działać w technologii SBR realizując automatycznie 4 cykle oczyszczania: I. napełnianie reaktora za pomocą pompy mamutowej z własnym doprowadzeniem powietrza, II. napowietrzanie ścieków dyfuzorami drobno pęcherzykowymi, III. odprowadzenie ścieków oczyszczonych do odbiornika za pomocą pompy mamutowej z własnym doprowadzeniem powietrza, IV. odprowadzenie nadmiernego osadu do osadnika wstępnego za pomocą pompy mamutowej z własnym doprowadzeniem powietrza. 4. Automatyka. Oczyszczalnia wyposażona w skrzynkę sterowniczą izolowaną akustycznie, zewnętrzną, w skład której wchodzi: sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem, mający możliwość przeprogramowania cykli pracy oczyszczalni, system rozprowadzania powietrza z wyprowadzonymi końcówkami. Skrzynka sterownicza powinna być wyposażona w mechaniczny nadmuch świeżego powietrza. Za pomocą sterownika musi być możliwość zmiany czasu cykli oraz załączanie poszczególnych funkcji oczyszczalni. Możliwość wyposażenia oczyszczalni w automatyczny system pomiaru ilości ścieków. System modularny sterowany procesorem, musi umożliwiać rozbudowę oczyszczalni, zapewnić możliwość modyfikacji i zmian. System kontroli pracy oczyszczalni musi zapewnić niezawodność funkcjonowania, a w przypadku awarii, system musi zapewnić powiadomienie ( dźwiękowo i świetlnie lub na telefon komórkowy ) właściciela nieruchomości, gdzie zamontowano oczyszczalnię lub bezpośrednio serwis. 5. Rozsączenie: Rozsączanie oczyszczonych ścieków należy wykonać zgodnie ze schematem na szkicu, podsypka żwirowa minimum 0,4 m, obsypka żwirowa 0,2 m ponad i po obu stronach, zbudowany z rur PVC DN 110 odpowiednio perforowanych (nacinanych lub nawiercanych), żwir o frakcji 16-32mm. Zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty. Rozstaw rur rozsączających w odległości - conajmniej 1,5 m od siebie, max długość jednego ciągu - 24 m. Na jednego mieszkańca min 8 mb rozsączenia (w razie trudnych warunków gruntowych należy zwiększyć o 40 %). - dla oczyszczalni 4 RLM – 32 mb. - dla oczyszczalni 6 RLM – 48 mb. - dla oczyszczalni 8 RLM – 64 mb. - dla oczyszczalni 12 RLM - 96 mb. Dopuszcza się stosowanie tuneli filtracyjnych perforowanych po bokach, pod warunkiem wykonania podsypki żwirowej o wysokości 0,4 m oraz obsypki po bokach o grubości 0,2 m, należy całość przykryć geowłókniną. Przyjąć pojemność tunel: - dla oczyszczalni 4 RLM min. 2000 l. - dla oczyszczalni 6 RLM 3000 l. - dla oczyszczalni 8 RLM 4000 l. - dla oczyszczalni 12 RLM 6000 l. W obiektach w których nie przewiduje się przepompowni ścieku odczyszczonego należy przed poletkiem rozsączającym zamontować studzienkę rewizyjną do pomiaru ścieku pod względem chemicznym. Każde poletko musi posiadać wentylację z dwóch stron o wysokości min. 1,5 mb. Wentylacja wysoka: Niezależnie od istniejącej wentylacji wysokiej kanalizacji należy wykonać system wentylacji, o wysokości co najmniej 4 m nad poziomem terenu, wykonać z rur odpornych na promieniowanie UV. Zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków nie wymaga posiadania projektu budowlanego. Zgłoszenia o przystąpieniu do wykonywania budowy w Wydziale Architektury Starostwa Powiatowego w Oleśnie dokona Zamawiający. Biologiczno-mechaniczne, przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie Gminy Zębowice mają być usytuowane w następujących miejscowościach: Siedliska, Prusków, Zębowice, Radawie, Knieja, Kadłub Wolny. Zbiorczy wykaz przydomowych oczyszczalni ścieków z numerami działek, wydajnością w m³ opisano w załączniku Nr 1a i Nr 1b do SIWZ. Opis wykonania POŚ zawierają załączone rysunki i mapki rozmieszczenia POŚ – stanowiące załącznik Nr 11 do SIWZ Lokalizacje poszczególnych POŚ zawierają mapy załączone do niniejszej SIWZ. Dotychczasowe szamba, w ramach zamówienia, muszą zostać być zasypane, jako nie zdatne do gromadzenia ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie : - dla części Nr 1 - 18.000,00 zł ( osiemnaście tysięcy złotych), - dla części Nr 2 – 20.000,00 zł ( dwadzieścia tysięcy złotych ) Wadium należy wnieść dla każdej z części osobno. Wadium musi zawierać kwotę i nazwę części, na którą/które wykonawca składa ofertę. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Zawadzkie O/Zębowice Nr rachunku: 82 8909 1029 2002 0000 2437 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Rozbudowa stacji wodociągowej „Knieja” oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Zębowice – etap IV Część Nr …….. 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach