Przetargi.pl
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Suchowola

CENTROKOM Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16150 Suchowola, Ul. Goniądzka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 712 52 01 wew. 22, , fax. 85 712 52 01 wew. 25
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTROKOM Sp. z o. o.
    Ul. Goniądzka 58
    16150 Suchowola, woj. podlaskie
    tel. 85 712 52 01 wew. 22, , fax. 85 712 52 01 wew. 25
    REGON: 20022161100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrokom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Suchowola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na n/w części: Część 1 – Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach Część 2 – Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków Zadania obejmują n/w zakresy: Część 1 – Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Leśnikach 1 Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Suchowoli 1.1 Branża Budowlana 1.1.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 1.1.2 Fundamenty 1.1.3 Roboty budowlane 1.1.4 Docieplenie 1.1.5 Dach 1.1.6 Ogrodzenie 1.1.7 Dojścia i dojazdy 1.2 Branża Sanitarna 1.2.1 Ujęcie, Studnie 1.2.2 Roboty technologiczne w budynku 1.2.3 Instalacje sanitarne wewnętrzne 1.2.4 Instalacje sanitarne zewnętrzne 1.2.11 Zbiorniki wyrównawcze 1.3 Branża elektryczna i AKPiA 1.3.1 Roboty rozbiórkowe 1.3.2 Instalacje elektryczne wewnętrzne 1.3.3 Instalacje elektryczne technologiczne wewnętrzne 1.3.4 Linie kablowe 1.3.5 Instalacja odgromowa i uziemiająca Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji Tam, gdzie na rysunkach lub opisach, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Część 2 – Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie 50 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Suchowola - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (pakiet I 1-4 osoby) – 19 szt. - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (pakiet II 5-8 osób) – 30 szt. - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (pakiet III 9-12 osób) – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Urzytkowy (PFU) oraz załączniki do SIWZ. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku, gdy Wykonawca zawrze w dokumentacji projektowej odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - Pracownik fizyczny wykonujący prace budowlano - montażowe związane z instalacjami sanitarnymi. Minimum 5 osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. 6. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zatrudnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nie przedstawienie w terminie informacji, o których mowa w pkt powyżej – w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia. 8. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową oraz dokonać wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i niedokonanie wizji lokalnej nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. 9. Do wszystkich robót rozbiórkowych powinien być sporządzony protokół rozbiórki, w którym zostanie określony sposób rozdysponowania uzyskanych materiałów. Materiały i przedmioty uzyskane z rozbiórki staną się własnością Wykonawcy. W przypadku wystąpienia materiałów nadających się do ponownego użytku o sposobie ich rozdysponowania zadecyduje Zamawiający. 10. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) urządzenia terenu budowy, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) składowanie nadmiaru urobku z robót ziemnych zostanie wskazane przez inspektora nadzoru inwestorskiego; d) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, e) wykonania oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, f) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, g) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia obiektu, jego części, bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, h) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, w tym przedstawicielom Samorządu Województwa, oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, i) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszej Umowy oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli Samorządu Województwa, Urząd Kontroli Skarbowej, organy kontroli krajowej i/lub przedstawicieli Unii Europejskiej zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji jak i w toku jej realizacji, a także po jej zakończeniu. j) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, k) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Część I - 30 000,00zł (trzydzieści tysięcy złotych) Część II – 10 000,00 (dziesięć tysięcy złotych) Uwaga – Wykonawca winien wnieść wadium na każdą część zamówienia oddzielnie w zależności od tego, na którą część składa ofertę. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy CENTROKOM Sp. z o.o. ul. Goniądzka 58, 16-150 Suchowola: w Banku Ochrony Środowiska nr rachunku: 09154012162054909375010001 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale załączyć do oryginału oferty. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Kosztorys ofertowy dla części 1 4) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów, w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 5) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach