Przetargi.pl
Rozbudowa skrzyżowania ul. Św. Antoniego , Mazowieckiej i gen. Sikorskiego oraz skrzyżowania ul. Mazowieckiej i Strzeleckiej w Tomaszowie Mazowieckim na ronda wraz z rozbudową ul. Mazowieckiej.

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447103314
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. św. Antoniego 41
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447103314
    REGON: 59065355300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa skrzyżowania ul. Św. Antoniego , Mazowieckiej i gen. Sikorskiego oraz skrzyżowania ul. Mazowieckiej i Strzeleckiej w Tomaszowie Mazowieckim na ronda wraz z rozbudową ul. Mazowieckiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa skrzyżowań ulic Św. Antoniego, Mazowieckiej i Gen. Sikorskiego oraz skrzyżowania ulic Mazowieckiej i Strzeleckiej w Tomaszowie Mazowieckim na skrzyżowania typu „małe rondo” jak i również rozbudowa ul. Mazowieckiej na odcinku pomiędzy w/w rondami. Inwestycja obejmuje odcinki ulic Św. Antoniego, Gen. Sikorskiego, Strzeleckiej, Mazowieckiej w bezpośrednim rejonie projektowanych rond oraz rozbudowę odcinka ulicy Mazowieckiej zawarty pomiędzy rondami wraz z przebudową kolidującej z inwestycją infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu ( sieć gazownicza, sieć elektroenergetyczna niskiego i średniego napięcia, sieć teletechniczna, sieć wodociągowa, sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej). W ramach zadania należy wykonać również rozbudowę dla potrzeb „rond” sieci oświetlenia ulicznego oraz przyłączy kanalizacji deszczowej. Rozbudowa wymienionych skrzyżowań podyktowana jest poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego samochodów, pieszych oraz rowerzystów. Rozbudowa ulicy Mazowieckiej na odcinku od ul. Św. Antoniego do ul. Strzeleckiej podyktowana jest złym stanem nawierzchni jezdni oraz chodników. Przedmiotowa inwestycja jest zlokalizowana na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych ulic Św. Antoniego, Mazowieckiej, Gen. Sikorskiego, Strzeleckiej, na terenach prywatnych oraz terenach stanowiących własność Gminy Miasta Tomaszów Maz. Planuje się do wykonania następujące roboty: 1. Budowa/przebudowa kanalizacji deszczowej. 2. Przebudowa sieci wodociągowej. 3. Przebudowa sieci gazowniczej. 4. Przebudowa linii kablowych NN i SN. 5. Przebudowa odcinka napowietrznej linii NN wraz oświetleniem. 6. Rozbudowa oświetlenia ulicznego. 7. Przebudowa kablowej linii teletechnicznej. 8. Wycinka drzew. 9. Roboty rozbiórkowe, ziemne 10. Wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni ronda na powierzchniach stanowiących dotychczas tereny chodników i zieleni. 11. Rozbiórkę zjazdów i chodników i jezdni. 12. Wykonanie warstw podbudów. 13. Ustawienie krawężników. 14. Regulację pionową urządzeń obcych w pasie robót. 15. Wykonanie nawierzchni jezdni. 16. Wykonanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych, 17. Wykonanie oznakowania drogowego i urządzeń BRD . 18. Roboty wykończeniowe. 19. Urządzenie terenów zielonych W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie przewidzianych kontraktem w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji, Generalny Wykonawca rozbudowy skrzyżowania jest zobowiązany udostępnić przekazany plac budowy gestorowi sieci, który wystąpi do Zamawiającego z koniecznością przebudowy infrastruktury na koszt gestora sieci. Zamawiający dysponuje wiedzą zgodnie z pismem znak TN-213/45/2018/273 z dnia 09.04.2018 r. że w trakcie wykonywania przedmiotowej inwestycji wykonywana będzie również przebudowa sieci ciepłowniczej w rejonie skrzyżowania ul. Św. Antoniego, Mazowieckiej, gen. Sikorskiego przy zachowaniu następujących warunków i w następującym zakresie: 1. Roboty prowadzone będą po zamknięciu drogi przez Generalnego Wykonawcę rozbudowy skrzyżowania 2. Wykonanie przejścia pod drogą nie jest możliwe poprzez częściowe zajęcie drogi ul. Św. Antoniego. 3. Wykonawca robót ciepłowniczych wykona następujące roboty ziemne i montażowe w obrębie ul. Św. Antoniego • rozebranie nawierzchni utwardzonych chodników po obu stronach ul. Św. Antoniego o powierzchniach niezbędnych do wykonania robót związanych z przepustem, • rozebranie asfaltu oraz podbudowy jezdni na szer. ok. 2,0 m w miejscu wskazanym w części graficznej (PZT, profil podłużny),, • wykonanie wykopu otwartego, prostopadłego do osi jezdni na zaprojektowana rzędną posadowienia rur osłonowych, • umieszczenie rur ciepłowniczych 2xDn350/500 wraz z płozami w dwóch osłonowych, stalowych Dn711x12,5 o długości L=18m każda, • zabezpieczenie rur poprzez montaż manszet, • wykonanie obsypki rur osłonowych piaskiem, • zagęszczenie obsypki do wymaganego przez ZDP wskaźnika zagęszczenia gruntu określonego przed rozpoczęciem robót, • zakres robót ziemnych Wykonawcy robót ciepłowniczych nie będzie uwzględniał wykonania podbudowy oraz warstw mas bitumicznych, 4. ZGC zobowiązuje się do wykonania przebudowy sieci cieplnej w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy przez Wykonawcę rozbudowy skrzyżowania Wykonawcy robót ciepłowniczych Zamawiający dopuszcza płatności częściowe przy zachowaniu następujących zasad: 1. Faktura częściowa nr 1 wystawiona w terminie nie wcześniej jak 45 dni po rozpoczęciu robót budowlanych w wysokości nie przekraczającej 25% wartości wynagrodzenia przy zachowaniu następujących warunków: wystawiona wartość faktury powinna być potwierdzona kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego. W przypadku wykonywania robót przez podwykonawców do faktury należy dołączyć dokumenty potwierdzające otrzymanie wynagrodzenia za część robót wykonanych przez podwykonawców. 2. Faktura częściowa nr 2 wystawiona w terminie nie wcześniej jak 90 dni po rozpoczęciu robót budowlanych w wysokości nie przekraczającej 25% wartości wynagrodzenia przy zachowaniu następujących warunków: wystawiona wartość faktury powinna być potwierdzona kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego. W przypadku wykonywania robót przez podwykonawców do faktury należy dołączyć dokumenty potwierdzające otrzymanie wynagrodzenia za część robót wykonanych przez podwykonawców. 3. Faktura końcowa opiewająca na pozostałą wartości kontraktu przy zachowaniu następujących warunków: po podpisaniu przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, wystawiona wartość faktury powinna być potwierdzona kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego. W przypadku wykonywania robót przez podwykonawców do faktury należy dołączyć dokumenty potwierdzające otrzymanie wynagrodzenia za część robót wykonanych przez podwykonawców.. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania, uzgodnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, wdrożenia i utrzymania przez cały okres realizacji zamówienia (od daty przekazania terenu robót do daty odbioru końcowego) tymczasowej organizacji ruchu, na koszt własny. O zamiarze wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu, wykonawca na koszt własny poinformuje społeczeństwo w drodze ogłoszenia w lokalnej prasie oraz lokalnej telewizji kablowej lub lokalnej stronie internetowej; a także przekaże pisemną informację o tym zamiarze następującym lokalnym instytucjom: Komendzie Powiatowej Policji, Tomaszowskiemu Centrum Zdrowia (szpital), pogotowiu ratunkowemu, Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej, Straży Miejskiej, Urzędowi Miasta, Zakładowi Dróg i Urządzania Miasta, Zakładowi Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej, Miejskiemu Zakładowi Komunikacyjnemu - nie później niż na 3 dni przed wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu. Organizacja ruchu ma zostać opracowana zgodnie z wytycznymi przedstawionymi przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 9.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego : 43 1560 0013 2000 1683 9000 0006 – Getin Noble Bank S. A., z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZDP.3801.14.2018 - Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 9.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji: 30 dni liczony od dnia otwarcia ofert. d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 9.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 9.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9.9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach