Przetargi.pl
„Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Goraj – etap II oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Goraj i Krobielewo”

WOKAMID Sp. z o.o. Przytoczna ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, Dworcowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 749 43 30 , fax. 95 749 43 31
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WOKAMID Sp. z o.o. Przytoczna
    Dworcowa 8
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 95 749 43 30, fax. 95 749 43 31
    REGON: 081101301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wokamid.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Goraj – etap II oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Goraj i Krobielewo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Goraj – etap II Na przedmiot zamówienia składa się: • sieć wodociągowa śr. 90 PE100SDR17 o długości ok. 49,7mb • hydrant nadziemny śr. 80mm w komplecie z zasuwą – 1 kpl. • zasuwy na sieci śr. 80mm – 2 kpl. • odpowietrznik wodociągowy zabudowany bezpośrednio w gruncie śr. 80mm - 1 kpl. • przyłącza wodociągowe do granicy działki z rur PE śr 32 mm o długości ok. 19,92 m • opaska samonawiercająca z zasuwą 90/32 - 2 kpl. (stanowią koszty kwalifikowalne uwzględnione we Wniosku o przyznanie pomocy w ramach PROW 2014-2020) oraz • przyłącza wodociągowe od granicy działki do budynku z rur PE śr 32 mm o długości ok. 36,63 m (przyłącza na prywatnych posesjach od granicy działki drogowej do budynku) (stanowią koszty niekwalifikowalne uwzględnione we Wniosku o przyznanie pomocy w ramach PROW 2014-2020). W ramach ww. przedmiotu zamówienia wykonane zostaną m.in. następujące prace: • wytyczenie sieci w terenie, • wykonanie robót porządkujących po trasie sieci z przygotowaniem do wejścia dla sprzętu, • lokalizacja poprzez wykonanie wykopów ręcznych odkrywkowych istniejącego uzbrojenia terenu wraz z zaznaczeniem miejsc kolizyjnych, • roboty ziemne wykonywane mechanicznie, częściowo ręcznie (zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wykopy wąskoprzestrzenne umocnione), • układanie przewodów wodociągowych • odtworzenie nawierzchni dróg w istniejącej technologii, • wykonanie robót demontażowych i montażowych, • roboty instalacyjne, • próby szczelności rurociągów, • roboty wykończeniowe i uporządkowanie terenu po robotach, • sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają dokumentacje projektowe/techniczne (załącznik nr 7): a) Projekt budowlany, wykonawczy, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) Przedmiary robót - dokumenty pomocnicze, dołączone do niniejszej SIWZ są wyłącznie dokumentami informacyjnymi, z których może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym – mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego. Przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z aktualnymi warunkami terenowymi w miejscach realizacji; d) warunki określone w decyzjach i pozwoleniach organów, np.: pozwoleniu na budowę, pozwoleniu wodno-prawnym, a także uzgodnienia branżowe lub z zarządcami sieci. KOD CPV: • 45000000-7 - Roboty budowlane • 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, • 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, • 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, • 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 2) Budowa 2 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Goraj i Krobielewo. Szczegółowy zakres robót i lokalizacje poszczególnych oczyszczalni objętych zamówieniem określają dokumentacje projektowe/techniczne (załącznik nr 8): a) Dokumentacje techniczne, - Przydomowa roślinna oczyszczalnia ścieków – szt. 1 (m. Goraj) - Przydomowa roślinna oczyszczalnia ścieków – szt. 1. (m. Krobielewo). b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, c) Przedmiary robót - dokumenty pomocnicze, dołączone do niniejszej SIWZ są wyłącznie dokumentami informacyjnymi, z których może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym – mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego. Przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z aktualnymi warunkami terenowymi w miejscach realizacji. d) warunki określone w decyzjach i pozwoleniach organów, np.: pozwoleniu na budowę, pozwoleniu wodno-prawnym, skutecznym zgłoszeniu robót, a także uzgodnienia branżowe lub z zarządcami sieci. KOD CPV: • 45000000-7 - Roboty budowlane • 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków, • 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, • 45232460-4 - Roboty sanitarne, • 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, • 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne, • 45112400-9 - Roboty wykopaliskowe. 3.3. Podstawą wykonania przedsięwzięcia jest wersja papierowa dokumentacji projektowych i technicznych, które posiada Zamawiający. 3.4. Wykonawca winien zapoznać się z kompletem dokumentów składających się na SIWZ. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji terenowej miejsca budowy celem sprawdzenia czy nie wystąpiły w stosunku do informacji zawartych w całej dokumentacji zmiany np. warunków terenowych, gruntowo-wodnych, placu budowy i warunków związanych z wykonaniem wszystkich prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny i możliwości wykonania wszystkich prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 3.5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, zgłoszeń patentowych, patentów, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, dokumentacjach projektowych, dokumentacjach technicznych przydomowych oczyszczalni ścieków, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Ponadto w przypadku, gdy, w którejkolwiek części specyfikacji opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo z materiałami i urządzeniami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 4 lat (48 miesięcy) licząc od dnia dokonania odbioru końcowego robót. Uwaga: wydłużenie okresu gwarancji jakości podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 15.3. SIWZ. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia i terminy na ich wykonanie w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. 3.7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 3.8. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawców oraz dalszych podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w przepisie art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione bezpośrednio przy wykonywaniu robót budowlanych były zatrudniane na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób wykonujących pracę fizyczną rozumianą jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami. Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz wykazem wszystkich osób wykonujących pracę w powyższym rozumieniu.. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, sposób dokumentowania tych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełniania są sprecyzowane we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 3.9. Miejsce realizacji: Gmina Przytoczna (szczegółowe lokalizacje wskazane są w dokumentacjach projektowych i technicznych). 3.10. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków, oraz rodzajów ich parametrów, jeżeli któryś z mieszkańców zrezygnuje z jej budowy w swoim gospodarstwie na rzecz następnego chętnego mieszkańca w oparciu o dostarczony przez Zamawiającego projekt techniczny. Zamawiający nie dopuszcza zmiany ilości RLM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium 10.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Formy i zasady wnoszenia wadium reguluje art. 45 Pzp. 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego GBS Międzyrzecz o/ Przytoczna nr 77 8367 0000 0052 1606 6000 0004 z dopiskiem: „WADIUM (nazwa zadania)” przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 10.5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Przytoczna ul. Dworcowa 8, pokój (sekretariat) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z opisem "wadium". Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wadialnego należy dodatkowo załączyć do oferty. 10.6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 10.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 10.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Pzp. 10.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kompletu dokumentacji ofertowej. W tym celu Wykonawca składa: 1) jedną ofertę, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego, ujętego w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) ewentualne pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno mieć formę oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa lub notariusza, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego. W przypadku osób wskazanych jedynie do kontaktów z Zamawiającym, pełnomocnictwo pisemne nie jest wymagane. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców. W każdym przypadku pełnomocnictwo powinno wskazywać czynności do jakich upoważniony jest Pełnomocnik, 3) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, (wg załącznika nr 2 do SIWZ), 4) Wykaz robót budowlanych (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 5) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,(wg załącznika nr 5 do SIWZ). 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów) 7) Dowód wniesienia wadium 2. Dodatkowo: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach