Przetargi.pl
ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY JAROSŁAW

Gmina Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37500 Jarosław, ul. Piekarska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 248 610 , fax. 166 248 613
  • Data zamieszczenia: 2017-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarosław
    ul. Piekarska 5
    37500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 248 610, fax. 166 248 613
    REGON: 65090048200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY JAROSŁAW
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY JAROSŁAW. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie poniższych odcinków sieci: 1. ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ W M. MORAWSKO (DZIAŁKI NR 277/6, 770/4, 643/209, 643/211) tj.: - rozbudowa sieci wodociągowej – odcinek sieci z rur PE średnicy 90 mm długości 146,5 mb, z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej na działce nr 277/6 wraz z infrastrukturą – uzbrojeniem sieci wodociągowej (armatura połączeniowa i odcinająca, hydrant), - rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – odcinek sieci z rur PCV 200 mm typu ciężkiego długości 39,0 mb, z włączeniem do istniejącej studzienki na działce nr 770/4 wraz z infrastrukturą (studzienki kanalizacyjne średnicy 315 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego). 2. ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. TUCZEMPY (DZIAŁKI NR 516, 521/1, 521/2, 522/5, 3139/2, 3323) tj.: - rozbudowa sieci wodociągowej – odcinek sieci z rur PE średnicy 90 mm długości 150,0 mb, z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej na działce nr 522/5 wraz z infrastrukturą – uzbrojeniem sieci wodociągowej (armatura połączeniowa i odcinająca). 3. ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ W M. PEŁKINIE (DZIAŁKI NR 982/112, 982/210, 982/209, 1024/10, 1024/9, 1024/8) tj.: - rozbudowa sieci wodociągowej – odcinek sieci z rur PE średnicy 90 mm długości 67,5 mb, oraz odcinek sieci z rur PE średnicy 50 mm długości 66,0 mb,z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej na działce nr 982/209 - rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – odcinek sieci z rur PCV 160 mm typu ciężkiego długości 26,5 mb, z włączeniem do istniejącej studzienki na działce nr 982/112 wraz z infrastrukturą (studzienki kanalizacyjne średnicy 415 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego). 3.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SIWZ: Dokumentacja projektowa (budowlana) – Załącznik Nr 9 do SIWZ Przedmiary robót – Załącznik Nr 10 do SIWZ. Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn. jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. Wymagalny minimalny okres gwarancji jakości wynosi 24 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, zaś maksymalny okres gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z nowych materiałów i urządzeń własnych – wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, tj. uzyskania parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowa jakimi muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nie równoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać: aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 250). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. 3.3. Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w formularzu ofertowym. 3.4. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i określa je, stosowanie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666),: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz prawodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i w czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Wymóg ten dotyczy osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, czyli pracowników wykonujących: - czynności ogólnobudowlane, - czynności związane z montowaniem sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. 2) W przypadku zatrudnienia na podstawie umowy o prace przy realizacji przedmiotu zamówienia nowej osoby/osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.3.1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie w/w umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną przez Wykonawcę / podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca / podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 10 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o prace. 3) Wykonawca przed terminem zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby/osób na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Potwierdzenie zawarcia umowy o pracę – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do umowy wraz z oświadczeniami w/w osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W odniesieniu do podwykonawców powyższe należy złożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo. 4) W przypadku konieczności zmiany – w czasie trwania wykonywania przedmiotu zamówienia – osób wykonujących czynności , o których mowa w pkt. 3.4.1. Wykonawca /podwykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnego oświadczenia – potwierdzenia. Obowiązek ten Wykonawca/podwykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudniania osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez wezwanie do przedłożenia w terminie do 5 dni dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia, tj. zanonimizowanych umów o pracę. W sytuacji gdy Zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudniania personelu przez Wykonawcę lub podwykonawcę, może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt. 3.4.4 i 3.4.5 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł. 7) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za prace (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wskazanych w pkt. 3.4.1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każda osobę. 3.5. ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE: Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części tj.: 1) ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ W M. MORAWSKO (DZIAŁKI NR 277/6, 770/4, 643/209, 643/211) tj.: - rozbudowa sieci wodociągowej – odcinek sieci z rur PE średnicy 90 mm długości 146,5 mb, z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej na działce nr 277/6 wraz z infrastrukturą – uzbrojeniem sieci wodociągowej (armatura połączeniowa i odcinająca, hydrant), - rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – odcinek sieci z rur PCV 200 mm typu ciężkiego długości 39,0 mb, z włączeniem do istniejącej studzienki na działce nr 770/4 wraz z infrastrukturą (studzienki kanalizacyjne średnicy 315 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego). 2) ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. TUCZEMPY (DZIAŁKI NR 516, 521/1, 521/2, 522/5, 3139/2, 3323) tj.: - rozbudowa sieci wodociągowej – odcinek sieci z rur PE średnicy 90 mm długości 150,0 mb, z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej na działce nr 522/5 wraz z infrastrukturą – uzbrojeniem sieci wodociągowej (armatura połączeniowa i odcinająca). 3) ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ W M. PEŁKINIE (DZIAŁKI NR 982/112, 982/210, 982/209, 1024/10, 1024/9, 1024/8) tj.: - rozbudowa sieci wodociągowej – odcinek sieci z rur PE średnicy 90 mm długości 67,5 mb, oraz odcinek sieci z rur PE średnicy 50 mm długości 66,0 mb,z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej na działce nr 982/209 - rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – odcinek sieci z rur PCV 160 mm typu ciężkiego długości 26,5 mb, z włączeniem do istniejącej studzienki na działce nr 982/112 wraz z infrastrukturą (studzienki kanalizacyjne średnicy 415 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach