Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji ściekowej wraz z przepompowniami ścieków i ich zasilaniem w Kolonii Polskiej - Cieplice PGRw ramach zadania:Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kuryłówka

Gmina Kuryłówka ogłasza przetarg

  • Adres: 37303 Kuryłówka, Kuryłówka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2438010 , fax. 17 2426994
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kuryłówka
    Kuryłówka 527
    37303 Kuryłówka, woj. podkarpackie
    tel. 17 2438010, fax. 17 2426994
    REGON: 69058172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji ściekowej wraz z przepompowniami ścieków i ich zasilaniem w Kolonii Polskiej - Cieplice PGRw ramach zadania:Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kuryłówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1857, 1955, 2064 w Kuryłówce w ramach zadania pn: Rozbudowa sieci kanalizacji ściekowej wraz z przepompowniami ścieków i ich zasilaniem w Kolonii Polskiej – Cieplice PGR. Zakres obejmuje wielkości wskazane w dokumentacji technicznej, projektowej i przedmiarach robót z zastrzeżeniem warunków zawartych w dziale II i III SIWZ. Sposób wykonania zawarty jest dokumencie, o którym mowa w ust. 2.1. niniejszego działu. W bezpośredni zakres robót wchodzi: - sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, - pompowni ścieków, - rurociągu tłocznego odprowadzającego ścieki do kanalizacji grawitacyjnej w Adamówce - odtworzenie nawierzchni uszkodzonej robotami - uruchomienie całości - przekazanie dokumentacji powykonawczej zadania 2. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: 2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik do SIWZ). 2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane w dokumentację budowlaną. 2.2.1. Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacja przekazaną przez Zamawiającego. 2.2.2. W przypadku przy przedstawieniu przez Projektanta w poszczególnych elementach dokumentacji przetargowej jakichkolwiek znaków firmowych, wskazań typów urządzeń lub jakiegokolwiek sposobu wskazania producenta - informacje te, należy uznać za przykładowe i oferować materiały o nie gorszych parametrach technicznych i charakterystykach. W takim też przypadku materiału i urządzenia muszą spełniać minimalne wymogi zawarte w projekcie w szczególności w zakresie: 1) wymogów i charakterystyk technicznych 2) funkcjonalności w korzystaniu z nich 3) estetyki 4) wymogów ochrony środowiska 5) wymogów trwałości i kosztów utrzymania 2.2.3. W przypadku braku dokładnych rozwiązań detali oraz rozwiązań „typowych", należy przyjąć do wyceny rozwiązania „STANDARD", które w pewnych sytuacja mogą być zmienione w trakcie realizacji zadania z uwzględnieniem warunków i wymagań SIWZ. 2.2.4. Należy doliczyć wszelkie roboty niezbędne do wykonania zadania i wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem oraz wymogami ppoż. i BHP jak również prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska. Należy stosować materiały wymagane przez Zamawiającego, które posiadają odpowiednie certyfikaty i atesty (dokumenty te są wymagane w komplecie przy odbiorze końcowym). 2.2.5. Należy przygotować i przekazać Zamawiającemu pełna dokumentację powykonawczą cele uzyskania pozwolenia użytkowania z Nadzoru budowlanego. 2.2.6. Przed zgłoszeniem użytkowania w obecności Wykonawcy zostaną wykonane przeglądy odbiorowe dokonane przez PSP w Leżajsku oraz Sanepid. Wykonanie wszelkich poprawek dotyczących uwag zawartych w protokołach leżą w gestii zobowiązań kontraktowych Wykonawcy. 2.2.7. Należy zadbać o właściwe wykonanie i oznaczenie osprzętu oraz urządzeń (np. tabliczki z oznaczeniem hydrantów; zasuwy) 2.2.8. Ogrodzenie pompowni wydzielające obszar niezbędny do właściwej obsługi pomp w wysokości min. 1,60 cm, z furtką zamykaną. 2.2.9. Należy doliczyć w ramach obszaru wewnątrz ogrodzenia utwardzenie z kostki betonowej gr. 6,0 cm na podbudowie cementowo – piaskowej gr. 50. 2.2.10. Po wykonaniu robót należy dokonać odbioru przez przedstawiciela Gminy Adamówka studzienki zrzutu oraz olicznikowania ilości ścieków (sprawdzenia poprawności pracy licznika ścieków). 2.2.11. Przed montażem licznika ścieków, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację wybranego licznika ścieków z odpowiednimi atestami w celu akceptacji i dostosowania do warunków SIWZ. 2.2.12. Winety studzienek sieciowych przeznaczonych do przyłączy powinny mieć profil i podejścia odpowiednie do ich podłączenia i zostać zatkane deklem w celu wykonania prób branżowych. 2.2.13. Zamawiający dopuszcza wykonanie podłączeń do budynków w trakcie trwania umowy z Wykonawcą na warunkach terminu i płatności uzgodnionymi przez Wykonawcę z podmiotami przyłączanymi na zasadach: a) podłączenia wykonywane będą po odbiorze robót sieciowych i wpięciu do studzienki odprowadzającej b) roboty wykonywane będą w okresie przygotowywania przez Wykonawcę pełnej dokumentacji powykonawczej i odbiorów branżowych (PSP; Sanepid) a przed zgłoszeniem zakończenia robót do Nadzoru budowlanego c) przekazana zostanie Zamawiającemu inwentaryzacja powykonawcza przyłączy d) koszty zarówno robót jak i dokumentacji powykonawczej obciążać będą podmioty podłączane i nie zostaną wliczone do ceny oferty. 2.2.14. System sygnalizacji awarii pompowni – świetlny oraz dźwiękowy na zewnątrz. Należy pozostawić miejsca w tablicy zabezpieczającej na możliwy montaż sygnalizacji przesyłowej SMS lub tablicę oddzielną na min. 10 miejsc. 2.2.15. Zamawiający sugeruje wykonanie dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem robót w miejscach newralgicznych (np. przejścia pod ogrodzeniami, ich rozbiórka, zjazdy lub t.p.) w celu uniknięcia późniejszych komplikacji i roszczeń mieszkańców. 2.2.16. Ze względu na krótki okres należy uzgodnić z PGE możliwość wykonania zasilania pompowni w celu sprawdzenia i rozruchu. 2.2.17. Licznik ścieków w wymogach minimalnych opisany jest w pozycji przedmiaru. 2.2.18. Zobowiązania Wykonawcy w zakresie wykonania umowy wygasają z dniem oddania do użytkowania poprzez decyzję Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 400.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań do spełnienia warunku. Potwierdzenie zawarte w oświadczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Harmonogram graficzny w zakresie ogólnym należy złożyć wraz z ofertą. Wypełnione kolumny zgodnie z opisem na druku harmonogramu. 1. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) 2. pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika - gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik, tj. np. do podpisania oferty, potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania oświadczeń woli i wiedzy itp. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w warunkach zadania b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. Uwaga: Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W przypadku spółek zastosowanie ma również art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 roku Kodeks spółek handlowych (t.j. - Dz.U. z 2017r., poz. 1577 ze zm.), a odpowiednie dokumenty Wykonawca przedstawi z chwilą podpisania umowy. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawi również umowę regulującą współpracę pomiędzy wspólnie działającymi Wykonawcami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach