GMINA OBRYTE ogłasza przetarg
- Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297411004
- Data zamieszczenia: 2023-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA OBRYTE
Obryte 185
07-215 Obryte, woj. mazowieckie
tel. 297411004
REGON: 550668137 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gródek Nowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gródek Nowy. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera projekt rozbudowy – zał. nr 11 do SWZ i przedmiar robót – zał. nr 12 do SWZ .3. Zamówienie obejmuje:1) Roboty ziemne2) Roboty technologiczne3) Roboty odtworzeniowe4) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, a także nie dopuszcza złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych ani załączenia do oferty katalogów elektronicznych.5. Zamawiający na podstawie art. 462 ust. 2 ustawy żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał firmy (nazwy) ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.7. Zamawiający informuje zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, iż jeżeli w niniejszej SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, domniemywa się że towarzyszą im wyrazy „lub równoważne” w zakresie funkcjonalno-użytkowym. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający stosował będzie kryteria równoważności określone w dokumentacji zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.8. Ponadto Zamawiający informuje, iż każdorazowo odnosząc się do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne wskazywanym, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.9. W ramach zadania Wykonawca dokona wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz dostarczenie 2 egz. w wersji papierowej.10. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat technicznych na wbudowane materiały budowlane, końcowy protokół odbioru, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz wszystkie niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania.11. Przywrócenia przyległego do terenu budowy terenu do stanu poprzedzającego rozpoczęcie robót budowalnych.12. Informacje dodatkowe:Wykonawca wyłoniony w toku postępowania zobowiązany jest do :• oznakowania utrudnień ruchu i zmianę organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie prowadzenia robót w należytym stanie,• użycia do oznakowania robót znaków wielkości „średniej „ - odblaskowych• zapewnienia i zabezpieczenia dojść w trakcie realizacji robót,• zabezpieczenia mienia przed kradzieżą w czasie trwania budowy,• uporządkowania terenu po wykonaniu zamówienia.Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z prowadzonymi robotami odpowiada Wykonawca robót.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp13. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 48 m-cy. Wykonawca określa maksymalny okres gwarancji i rękojmi za wady w formularzu ofertowym. Bieg gwarancji oraz rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. i 14. Materiały z rozbiórki zgodnie z obowiązującym prawem wykonawca pozyska lub zutylizuje we własnym zakresie uwzględniając wynikający z tych zabiegów koszt przy wycenie przedmiotu zamówienia.15. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją zadania, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.16. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.18. Przed złożeniem oferty należy dokonać weryfikacji załączonego przedmiaru co do zgodności z rzeczywistym zakresem prac wymaganych do realizacji inwestycji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapoznania się z całością dokumentacji. Zamieszczony przedmiar należy traktować jako opracowanie stanowiące uzupełnienie dokumentacji projektowej, mające służyć wyłącznie jako pomoc w zidentyfikowaniu zakresu robót. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wzajemnie się wykluczających rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową, wycenę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową, ewentualną wizję lokalną w terenie i zapisy SWZ. W ofercie i przedłożonym kosztorysie ofertowym ująć należy wszystkie roboty i materiały konieczne do realizacji inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej wraz z drogami przyległymi w miejscowości Ustanów, gm. Prażmów.
Dodano: 2024-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kopana i Pawłowice, Gmina Tarczyn
Dodano: 2024-02-09 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmująca ul. Okrężną, ul. Nowowiejską na odcinku od ul. Umiastowskiej do ul. Okrężnej, ul. Ks. Józefa Stanka
Dodano: 2024-01-10 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmująca ul. Okrężną, ul. Nowowiejską na odcinku od ul. Umiastowskiej do ul. Okrężnej, ul. Ks. Józefa Stanka
Dodano: 2023-10-25 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmująca ul. Okrężną, ul. Nowowiejską na odcinku od ul. Umiastowskiej do ul. Okrężnej, ul. Ks. Józefa Stanka
Dodano: 2023-09-20 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne zewnętrzne na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu
Dodano: 2022-10-05 - ZAPROJEKTOWANIE I ZAGOSPODAROWANIE ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY WIENIAWA
Dodano: 2021-04-23 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klwatka Królewska gmina Gózd w tym: Etap I – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klwatka Królewska gmina Gózd – Zadanie II Etap II – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klwatka Królewska gmina Gózd – Zadanie III
Dodano: 2021-02-03 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klwatka Królewska gmina Gózd – etap III
Dodano: 2021-02-01 - ZAPROJEKTOWANIE I ZAGOSPODAROWANIE ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY WIENIAWA
Dodano: 2020-12-30