Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Brzuze

Wójt Gminy Brzuze ogłasza przetarg

  • Adres: 87517 Brzuze, Brzuze
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2701123, 2701138 , fax. 054 2701123, 2701138
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Brzuze
    Brzuze 62
    87517 Brzuze, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2701123, 2701138, fax. 054 2701123, 2701138
    REGON: 91086672600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Brzuze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową kanalizacji sanitarnej we wsiach: Ostrowite, Ugoszcz, Mościska oraz główne przewody kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Brzuze w tym: Etap I polegający na rozbudowie kanalizacji sanitarnej na odcinku od K.S.6 do K.S. 24 wraz z przyłączami nr 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,17A,18,19 i przepompownią zbiorczą PZ.I obejmujący następujący zakres prac: • Budowę sieci kanalizacji sanitarnej • Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej • Budowę przepompowni ścieków PZ I • Budowę wjazdu na teren przepompowni PZ I • Montaż studni rozprężnej S.r.1 • Roboty drogowe • Budowę przepompowni zbiorczej PZ I – branża elektryczna Etap II polegający na rozbudowie pozostałego zakresu rzeczowego kanalizacji sanitarnej, tym: • Budowa sieci kanalizacji sanitarnej • Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej • Budowa przepompowni przydomowych • Roboty drogowe • Budowa przepompowni przydomowych 13 szt. - branża elektryczna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualne braki w przedmiarze robót, pewnych elementów robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej dokumentacji. UWAGA: Zamawiający zleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy na wykonanie zamówienia. UWAGA: W przypadku, gdy w SIWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SIWZ. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one „równoważne” jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie. Kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały muszą posiadać nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w dokumentacji projektowej i kosztorysowej i opisie przedmiotu zamówienia. Nie ma możliwości proponowania materiałów „równoważnych” na etapie wykonywania robót. Wykonawca w ofercie przez dołączenie stosownych dokumentów udowodni, że są to przepompownie o parametrach równoważnych (w tym w zakresie trwałości użytkowania i minimalnych kosztach eksploatacji). Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń wskazanych w projekcie pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, w szczególności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, b) poprawienie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Zmiany te wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, udzielonej w porozumieniu z projektantem. Roboty budowlane należy skoordynować tak, by umożliwić mieszkańcom oraz innym pojazdom (np. karetki pogotowia, śmieciarki) dojazd do posesji. Podczas prac należy ograniczyć do minimum zniszczenia powierzchni biologicznie czynnej, a drzewa i krzewy na czas realizacji inwestycji, na trasie budowy sieci kanalizacyjnej i przyłączy zabezpieczyć w części podziemnej i nadziemnej zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca będzie zobowiązany odbudować uszkodzoną nawierzchnię i inne elementy infrastruktury technicznej, w związku z tym należy w cenie oferty przewidzieć dodatkowe koszty z tym związane. W przypadku wysokiego poziomu wód gruntowych w wykopach należy wykonać odprowadzenie wody powierzchniowo w sposób kontrolowany. Za ewentualne szkody odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega, że przełączenie posesji z istniejących szamb do sieci kanalizacji musi nastąpić w jak najkrótszym możliwie czasie i w taki sposób, aby zminimalizować utrudnienia dla użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się na okres związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Skępe Oddział Ostrowite Nr 15 9546 0004 2003 0010 2990 0005 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr 271.11.2018”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 6. Oryginał dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielonego przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do oferty jako kopię natomiast oryginał powinien być zdeponowany w kasie urzędu lub dołączony do oferty osobno w tym samym opakowaniu co oferta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), udokumentowane informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum1.500.000,00 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). 2.2. zdolności technicznej lub zawodowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach