Przetargi.pl
Rozbudowa przedszkola w Konarzewie

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 618 148 092
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 618 148 092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa przedszkola w Konarzewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 4543000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45216121-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej, 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45410000-4 Tynkowanie, 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45442100-8 Roboty malarskie, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45443000-4 Roboty elewacyjne, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem niniejszego postępowania jest rozbudowa przedszkola w Konarzewie. Niniejsze zamówienie obejmuje: a) rozbudowę przedszkola, b) przebudowę istniejącego budynku, c) zagospodarowanie terenu, d) przeniesienie istniejącego placu zabaw wraz z nawierzchnią, e) likwidację kolizji linii napowietrznej, f) uzyskanie zgody na użytkowanie. Ze względu na kolizję linii napowietrznej z rozbudową przedszkola występuje konieczność przebudowy w ramach niniejszego zamówienia linii energetycznej zgodnie warunkami nr OD5/RD5/ZM/93/2018 wydanymi przez ENEA Operator. W związku z tym, Wykonawca na czas budowy zobowiązany jest przejąć obowiązki wynikające z powyższych warunków, w zakresie punktów 9 -14. Załączony do SIWZ projekt przebudowy linii energetycznej został wykonany na podstawie warunków otrzymanych od ENEA. Na przygotowywania niniejszego postępowania projekt otrzymał uzgodnienie ZUD i został przedłożony do uzgodnień w ENEA. Zamawiający najpóźniej do końca kwietnia otrzyma pozwolenie na przebudowę wraz z opinią ENEA. Uwaga: projekt zakłada jako izolację termiczną podłogi na gruncie wełnę mineralną. Zamawiający dopuszcza w ww. zakresie zastosowanie styropianu posadzkowego o parametrach: λD≤0,036 W/mK grubość 10cm minimum styropian EPS 100 (odporność na ściskanie ≥100 kPa) Zamawiający informuje, że prace będące przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będą w czasie funkcjonowania przedszkola, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: 1. uzgodnić z dyrektorem szkoły dojazd do budowy, 2. w przypadku prowadzenia prac w istniejącej części przedszkola informować Dyrektora o czasie i charakterze prac, w celu zminimalizowania niedogodności w prowadzeniu zajęć, 3. zabezpieczyć i odgrodzić miejsca prowadzenia prac w istniejącej części przedszkola, 4. w przypadku dokonania przez Wykonawcę zabrudzeń w istniejącej części przedszkola sprzątnięcie ich zaraz po zakończeniu danych prac, 5. na zakończenie budowy przeprowadzić kompleksowe sprzątanie rozbudowanej części, okolic miejsca włączenia się do istniejącego przedszkola oraz terenu. Zakres niniejszego postępowania nie obejmuje wyposażenie obiektu w meble 3.3. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową oraz wytycznymi specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.4. Załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do obliczenia ceny ofertowej. 3.5. Przedmiot zamówienia określono w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty, poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów określonych w niektórych miejscach przykładowymi znakami towarowymi, patentami lub pochodzeniem. We wszystkich miejscach dokumentacji Zamawiającego, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach, co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany poprzez użycie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały posiadają cechy nie gorsze niż parametry materiałów lub produktów wskazanych w SIWZ oraz o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantujące wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniającą uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji techniczno budowlano wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zmiana materiałów, rozwiązań na etapie wykonawstwa bez uprzedniego wskazania na stosowanie zamienników w ofercie będzie dopuszczalna jedynie w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz Nadzoru Inwestorskiego i Nadzoru Autorskiego, na warunkach określonych w projekcie umowy. 3.6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty minimum 36 miesięcznym okresem gwarancji oraz 36 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż ten zaproponowany w ofercie, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Termin wykonania zamówienia: a) termin zakończenia realizacji robót budowlanych i opracowanie dokumentacji odbiorowej, zgodnie z § 19 umowy – do 12.11.2019r. b) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie wraz z poświadczoną przez ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej geodezyjną mapą inwentaryzacyjną – do 16.12.2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach