Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa, dawnego budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Małkowice z przeznaczeniem na Ośrodek Społeczno - Kulturalny i Rekreacyjno - Sportowy, na działce nr ewidencyjny 168, obr geodezyjny 0006 Małkowice.

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Przemyska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6712693, 6712694 , fax. 016 6712693
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    ul. Przemyska 3 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 016 6712693, 6712694, fax. 016 6712693
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa, dawnego budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Małkowice z przeznaczeniem na Ośrodek Społeczno - Kulturalny i Rekreacyjno - Sportowy, na działce nr ewidencyjny 168, obr geodezyjny 0006 Małkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, zakres robót dotyczy rozbudowy, przebudowy z nadbudową dawnego budynku szkoły podstawowej o dwukondygnacyjne zaplecze socjalne z galerią w poddaszu od strony wschodniej oraz nadbudowę części istniejącej, celem adaptacji istniejącego budynku na salę rekreacyjno - sportową. Obejmuje on: a/. roboty budowlano - montażowe b/. roboty budowlano - remontowe c/. roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne d/. roboty instalacyjne elektryczne, wewnętrzne e/. instalacje urządzeń grzewczych i wentylacyjnych f/. instalacje gazowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 38000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1/. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2/. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3/. Udokumentują realizację w okresie ostatnich 5 lat ( okres od 09.2004 ) jako generalny wykonawca lub partner konsorcjum, minium dwóch zamówień publicznych lub zleceń ( umów ), w ramach których wykonał roboty budowlano - konstrukcyjne, montażowe, instalacyjne i wykończeniowe na łączną wartość nie mniejszą niż 1500000 zł brutto. 4/. Udokumentują możliwość dysponowania środkami finansowymi ( np. własne środki finansowe, zdolność kredytowa, gwarancje bankowe lub innego rodzaju, dopuszczalne przepisami prawa ) o wysokości nie mniejszej niż 800000 zł na bieżącą realizację przedmiotu zamówienia. 5/. Udzielą zamawiającemu, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 6/. Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez zamawiającego. 7/. Dysponują niezbędnym sprzętem oraz zatrudniają osoby, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 8/. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50000 zł na jedno zdarzenie. Ocenę spełniania warunków udziału w postepowaniu, zamawiający sporządzi wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2/. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub kopia zaświadczenia o wpisie do ewidenccji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przetargowych. 4/. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5/. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tych organów, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6/. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7/. Informację o realizacji w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 1500000 zł brutto. 8/. Informację pisemną z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy o posiadaniu własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 800000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9/. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50000 zł na jedno zdarzenie. 10/. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu budowlanego, jakim wykonawca dysponuje lub będzie dysponował. 11/. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii, poświadczonej za zagodność przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to: 1/. Zamiast dokumentów nr 4,5 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni,m że: a/. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b/. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwych organów - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2/. Zamiast dokumentu nr 6 potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, należy je zastąpić dokumentem stanowiącym oświadczenie, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach