Przetargi.pl
„Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 26” – prace projektowe.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 26” – prace projektowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z poźn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącej szkoły o segmenty sali gimnastycznej i przedszkola, oraz przebudowa i termomodernizacja istniejącego budynku szkoły oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o koncepcję programowo - przestrzenną „Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 26” autorstwa pracowni TOPRROJEKT Marek Wawrzyniak z siedzibą w Rybniku. Przedmiotowa dokumentacja projektowa obejmować m.in.: a) budowę segmentu sali gimnastycznej mieszczącej boisko do koszykówki; b) budowę łącznika pomiędzy budynkiem szkoły a salą gimnastyczną z zapleczem szatniowym do sali gimnastycznej oraz szatnię; c) budowę segmentu z 4 salami przedszkolnymi z sanitariatami wraz z niezbędnymi pomieszczeniami potrzebnymi do funkcjonowania zespołu przedszkolnego; d) budowę łącznika pomiędzy budynkiem szkoły a segmentem z przedszkolem z jadalnią dla dzieci szkolnych oraz częścią magazynowo -socjalną zaplecza kuchennego; e) przebudowa pomieszczeń istniejącego budynku szkoły z adaptacją poddasza na potrzeby biblioteki i świetlicy oraz rozbudową kuchni; f) zagospodarowanie terenu z placem zabaw, boiskami sportowymi, zielenią i uzbrojeniem podziemnym. 2. Jednostka projektowa zobowiązana jest do wykonania dla powyższego zakresu 2.1. prac przedprojektowych w tym: - wykonanie mapy do celów projektowych dla budowy obiektów w odległości do min. 4m od granicy działek, oraz ewentualne zwiększenie w przypadku przyłączy; - aktualizacja uzgodnień branżowych z gestorami sieci oraz użytkownikiem obiektu wraz z uzyskaniem warunków technicznych; - aktualizacja inwentaryzacji zieleni uwzględniającej ewentualne przesadzenie lub wycinkę drzew i krzewów. Inwentaryzacja musi zawierać wycenę i komplet dokumentów umożliwiających uzyskanie zezwolenia na wycinkę drzew – zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.2. projektów budowlanych i wykonawczych dla poszczególnych branż w tym: - projekt architektury rozbudowy, przebudowy i termomodernizacji wraz z wyposażeniem; - projekt konstrukcji; - projekt instalacji elektrycznej i oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego; - projekt instalacji informatycznej, nagłośnienia; - projekt instalacji teletechnicznej (okablowania LAN, TV SAT, INTERCOM, TELEFON); - projekt instalacji wodno –kanalizacyjnej; - projekt instalacji c.w.u.; - projekt instalacji odprowadzenia wód deszczowych do kanalizacji deszczowej; - projekt instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej; - projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; - projekt instalacji alarmowej - instalacji sygnalizacji włamania i napadu; - projekt instalacji hydrantów wewnętrznych; - projekt instalacji odgromowej; - zagospodarowanie terenu wraz z niezbędnymi przyłączami i odcinkami sieci, oraz z retencją wód deszczowych. 2.3. niezależnych obliczeń i ekspertyz w zakresie stropu nad piętrem i więźby dachowej. 2.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich, zbiorczego zestawienia kosztów, wytycznych do planu BIOZ, przygotowania w imieniu Zamawiającego wniosków o zaopatrzenie w media, przygotowania w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę, nadzoru autorskiego. 3. Jednostka projektowa zobowiązana jest uwzględnić w projekcie: - koncepcję programowo – przestrzenną, opinię geotechniczną, ocenę techniczną i inwentaryzację dendrologiczną; - dostosowanie obiektu do potrzeb i możliwości korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne; - sposób wykonania wewnętrznej infrastruktury teleinformatycznej wraz z urządzeniami aktywnymi, które należy uzgodnić z Wydziałem Informatyki tut. Urzędu. Uwagi: I. Lokalizacja inwestycji ul. Gołonoska 23 Dąbrowa Górnicza, działka 654 km.5. II. Dokumentację techniczną składającą się na przedmiot zamówienia należy sporządzić w formie papierowej i elektronicznej przedkładając za protokołem przekazania jeden egzemplarz, a przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego w ilości pełnej liczby egzemplarzy w wersji papierowej, a mianowicie: - projekt budowlany w 4 egzemplarzach, - projekt wykonawczy w 4 egz., - kosztorysy inwestorskie w 1 egz., - przedmiary w 2 egz., - STWiOR w 2 egz. Dokumentacja w formie elektronicznej winna być przekazana Zamawiającemu na 2 płytach CD: na jednej kosztorysy inwestorskie, na drugiej pozostały zakres. 4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013r., poz. 1129); 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.); 3. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.); 4. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.); 5. postanowieniami zawartych w treści przyszłej umowy. 5. Zastrzeżenie równoważności 1. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w opracowanej dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. 2. Jedynym wyjątkiem od tej zasady jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wykonawca uzyskał uprzednio pisemną zgodę Zamawiającego na takie wskazanie. 3. W przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego na wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, wykonawca jest zobowiązany opisać w dokumentacji specyfikę powodującą konieczność takiego wskazania oraz użyć słów „lub równoważne”. W takim przypadku obowiązkiem wykonawcy jest określenie szczegółowych parametrów, które umożliwią dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jako równoważnych. 6. Pełnienie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na zasadach opisanych w § 13 projektu umowy. III. Wymagania dotyczące ubezpieczenia Wykonawcy Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, na jedno i na wszystkie zdarzenia w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. IV. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn.zm.). V. Gwarancja i rękojmia 1. Wykonawca udziela rękojmi za wady wykonanej dokumentacji projektowej na okres od jej odbioru do końca obowiązywania umowy, tj. do dnia 31.08.2022r. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dzieła zgodnie z art. 638 Kodeksu cywilnego w związku z art. 556 i następnymi Kodeksu cywilnego. 3. Upływ terminu gwarancji na prace projektowe nastąpi po zakończeniu i odebraniu robót budowlanych, wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę. VI. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Dokumentacje projektowe będące przedmiotem postępowania będą uwzględniały wszelkie możliwe rozwiązania umożliwiające korzystanie z obiektu przez osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach