Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i remont części budynku Gimnazjum w Bobrowie w celu stworzenia nowych miejsc wychowania przedszkolnego.

Gmina Bobrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87327 Bobrowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo 27
    87327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
    REGON: 87111838800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i remont części budynku Gimnazjum w Bobrowie w celu stworzenia nowych miejsc wychowania przedszkolnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.W ramach inwestycji przewiduje się Rozbudowa, przebudowa i remont części budynku Gimnazjum w Bobrowie w celu stworzenia nowych miejsc wychowania przedszkolnego Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3.2.Informacja o dofinansowaniu Zadanie zostało zgłoszone do dofinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo, Działanie 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną. 3.3.Zakres robót budowlanych prowadzonych w ramach niniejszej inwestycji obejmuje: 1)Opracowana dokumentacja obejmuje rozbudowę, przebudowę istniejącego budynku w celu wydzielenia sali dla punktu przedszkolnego, szatni, pomieszczenia sanitarnego i magazynowego oraz zaplecza socjalnego. Przedszkole zlokalizowane będzie na parterze z budynku z odrębnym wejściem. 2)Zakres robót obejmuje zrealizowanie inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej zatwierdzony pozwoleniem na budowę. 3)Wszystkie prace obejmujące wykonanie w/w robót muszą być prowadzone pod nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane. 3.4.Główne zakresy robót obejmują: •roboty ziemne i fundamentowe •roboty ogólnobudowlane •wykonanie konstrukcji dachu z pokryciem •roboty wykończeniowe •montaż stolarki okiennej i drzwiowej •wykonanie elewacji i robót zewnętrznych •roboty ogólnobudowlane w istniejącej części •wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej •instalacje wodociągowej, kanalizacyjne, centralnego ogrzewania i wentylację 3.5.Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 3.6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: •dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, •szczegółowe specyfikacje techniczne, •wzór umowy, •przedmiary robót, kosztorys ofertowy. 3.8.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 3.9.Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 3.10.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolic w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 3.11.Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym we wszystkich rozdziałach niniejszej Specyfikacji. 3.18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych, o ile nie są (nie będą) one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę/Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przedłożenia najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem robót na budowie schematu organizacyjnego budowy, zawierającego skład osobowy tychże pracowników; schemat musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie, b) przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 3.18., tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego że pracownicy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wymagania powyższe zawiera również „Wzór umowy” – Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Wszelkie dokumenty przekazywane zmawiającemu zawierające dane osobowe pracowników powinny być zgodne z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) - zanonimizowane dokumenty 3.19.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego robót, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych osób (np. zanonimizowanych kopii umów lub innych dokumentów) 3.20.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 3.18. oraz w pkt 3.19. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we „Wzorze umowy”, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach