Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Ks. Apolinarego Leśniewskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 8225652, , fax. 0-43 8225652
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej
    Ks. Apolinarego Leśniewskiego 18
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 0-43 8225652, , fax. 0-43 8225652
    REGON: 73500300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp4sieradz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy, przebudowy i nadbudowy sali gimnastycznej wraz z łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu. 2. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących elementów i robót: - wykonanie robót rozbiórkowych istniejących budynków szatni, sali gimnastycznej i łącznika, - rozbiórka i unieczynnienie instalacji doziemnych kolidujących z budową sali gimnastycznej, - wykonanie kompleksowych robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie i nadbudowie sali gimnastycznej wraz z łącznikiem - budynek o kubaturze 7.131 m³ i powierzchni użytkowej 947 m², - wyposażenie obiektu w instalacje: wody ciepłej i zimnej, hydrantowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, centralne ogrzewanie, instalacje elektryczne (w tym niskoprądowe) i teletechniczną, wentylację mechaniczną, - przebudowa przyłącza sieci ciepłowniczej, - przebudowa kabli energetycznych w obrębie działki, - wykonanie przyłącza wody deszczowej, - wykonanie utwardzenia terenu, - wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy, - przeniesienie placu zabaw, - wykonanie „dachu zielonego”, - usunięcie drzew kolidujących z projektowanym budynkiem. 3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 4.W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. Wykonawca jest zobowiązany wystąpić do zarządcy drogi o zajęcie pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym i uzyskać decyzję na zajęcie pasa drogowego w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót. Po zakończonych robotach w pasie drogowym, nawierzchnie należy odtworzyć. Wykonawca jest obowiązany uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi. 5.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty w tym branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania. W przypadku robót sieciowych dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela gestora sieci uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych. 6.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w toku prowadzenia robót budowlanych stałego dostępu do obiektów szkolnych. 7.Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z dyrekcją Zamawiającego na etapie demontażu elementów i wyposażenia sali oraz do koordynacji działań w tym zakresie. 8.Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca projekt budowlany podstawowy i wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, tabele równoważności oraz dokumentacja określającą zasady postępowania przetargowego. 9.W ramach zamówienia należy również przeprowadzić działania oraz przygotować wszystkie niezbędne dokumenty umożliwiające Zamawiającemu złożenie wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz uczestniczyć w procedurze wydawania pozwolenia do czasu uzyskania decyzji administracyjnej w tym zakresie. 10.Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 11. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. Wykonawca proponujący wyroby budowlane i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawca dołączenie do oferty wykazu wyrobów budowlanych i urządzeń równoważnych, które zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych wyrobów budowlanych lub urządzeń. Minimalne parametry, od których spełnienia zależeć będzie uznanie rzeczy za równoważną opisane zostały w tabelach równoważności, stanowiących część dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ). 12. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późniejszymi zmianami): - roboty ogólnobudowlane związane z budową sali gimnastycznej i łącznika, - roboty związane z wykonywaniem instalacji w budynku, instalacji na zewnątrz budynku oraz przyłączy, - roboty związane z wykonywaniem utwardzenia terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 110.000,00 złotych (słownie złotych: sto dziesięć tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późniejszymi zmianami) – dalej u.p.a.r.p. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP Nr 59 1020 4564 0000 5702 0166 9613 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach