Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku przedszkola w Czarnej Białostockiej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku przedszkola w Czarnej Białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę, przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku przedszkola w Czarnej Białostockiej realizowaną na podstawie decyzji pozwolenia na budowę AR.6740.2.2.6.2016 z dnia 31.05.2016 r., na działce nr geod. 1117/1 obręb Czarna Białostocka.Na planowane zmiany w budynku składają się: - przebudowa istniejącej piwnicy, likwidacja patio i budowa w tym miejscu m.in. klatki schodowej, korytarza i szatni, - przebudowa znacznej części budynku w poziomie parteru i jego powiększenie do granicy istniejących tarasów celem stworzenia ośmiu sal do zajęć dla dzieci każda z własnym węzłem sanitarno-magazynowym, - przebudowa dachu skutkująca stworzeniem dwóch sal – sali do ćwiczeń oraz sali zajęć dydaktycznych. Ze względu na rozbudowę obiektu projektuje się dwa dodatkowe wyjścia – jedno połączone z terenem wokół budynku za pomocą schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych. Zakłada się dostosowanie istniejących pomieszczeń do obowiązujących przepisów zwłaszcza ppoż. oraz dostosowania dla osób niepełnosprawnych. W ramach zadania przewiduje się również zmiany w zagospodarowaniu terenu w postaci budowy 3 placów zabaw (dwa małe na nawierzchni piaskowej i jeden duży na nawierzchni trawiastej), śmietnika oraz dojść i dojazdów wraz z parkingiem wewnętrznym. Ogrodzenie Przedszkola zostało wykonane w trakcie realizacji w 2017r. budowy ulic Jastrzębiej i Wiosennej oraz budowy w 2018r. ścieżki pieszo-rowerowej od strony ul. Torowej. Powyższe są w okresie rękojmi i gwarancji wykonawców realizujących wskazane inwestycje od których należy uzyskać pisemne informacje utrzymujące gwarancje lub przenoszące ciężar rękojmi i gwarancji na nowego wykonawcę w zakresie niezbędnym do wykonania zadania zwłaszcza w sytuacji konieczności rozgrodzenia nieruchomości celem wykonania tymczasowych dojazdów technologicznych. Jeżeli powyższe będzie się odbywało po fragmentach ciągów pieszych lub ścieżek pieszo –rowerowych należy ww. informację również rozszerzyć o zgodę gwarantów w tym zakresie. Do wykonania pozostał odcinek ok. 50 mb od strony budynku wielorodzinnego i ul. Sosnowej. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: A. roboty branży budowlanej, konstrukcyjnej i zagospodarowania terenu w postaci: - rozbiórki elementów przewidzianych do usunięcia, - roboty ziemne, - wylanie fundamentów pod dobudowywaną część budynku, - docieplenie ścian fundamentowych, - nadsypanie braków terenu pod podłogi i budowa podług na gruncie, - budowa wzmocnień istniejącej konstrukcji za pomocą słupów i belek stalowych, - budowa schodów zewnętrznych i wewnętrznych, - dobudowa części budynku, - nadbudowa piętra budynku, - budowa konstrukcji i pokrycia nowego dachu z izolacjami, - wymiana posadzek w części pomieszczeń, - wykończenie ścian i sufitów, odświeżenie istniejących, - montaż nowych balustrad, - montaż nowej stolarki i ślusarki, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku, - rozbiórka i wykonanie nowego budynku śmietnika, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - rozbiórka i wykonanie nowych dojść, dojazdów i parkingów, - wykonanie warstwy wierzchniej i zasianie trawnika, - rozbiórka starych oraz dostarczenie i montaż nowych urządzeń i wyposażenia trzech placów zabaw, - wykonanie nasadzeń roślin, drzew i krzewów. B. roboty branży sanitarnej w postaci: - instalacja wodociągowo-kanalizacyjna w tym ppoż.: - demontaż instalacji wody zimnej i ciepłej (piony, leżaki, podejścia) z rur stalowych ocynkowanych wraz z armaturą towarzyszącą, - demontaż instalacji kanalizacyjnej (piony, leżaki, podejścia) z rur żeliwnych wraz z armaturą towarzyszącą, - demontaż misek ustępowych, umywalek, zlewozmywaków z wyposażeniem towarzyszącym, - montaż instalacji wodociągowej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją z rur stalowych ocynkowanych oraz z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) wraz z armaturą towarzyszącą, bateriami, zaworami czerpalnymi itp., - przejścia przez przegrody wykonać w tulejach ochronnych, - płukanie wykonanej instalacji, próby szczelności, badania jakości wody, - montaż izolacji termicznych wykonanych instalacji, - przed zabudowaniem przewodów dokonać inwentaryzacji powykonawczej instalacji, - montaż instalacji hydrantowej o średnicy nominalnej 50 mm na ścianach budynku w skrzynkach hydrantowych z wyposażeniem dn 25 mm, - przejścia przez przegrody wykonać w tulejach ochronnych, - montaż wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej z rur z tworzyw sztucznych (pionów, leżaków, podejść) wraz z armaturą towarzyszącą oraz instalacji zewnętrznej do pierwszej studni kanalizacyjnej, montaż zewnętrznego separatora tłuszczów, - przejścia przez przegrody wykonać w tulejach ochronnych, - przed zabudowaniem instalacji dokonać inwentaryzacji powykonawczej, - montaż nowych przyborów sanitarnych (miski ustępowe z płuczkami porcelanowymi, umywalki, zlewozmywaki, brodziki, kotary, pisuary itp.), - instalacja centralnego ogrzewania: - demontaż instalacji c.o. z rur stalowych wraz z grzejnikami żeliwnymi i armaturą towarzyszącą, - montaż instalacji c.o. z rur ze stali węglowych pokrytych na zewnątrz warstwą antykorozyjną (pionów, leżaków, gałązek przyłączeniowych, rozdzielaczy) łączonych z zastosowaniem złączek z materiału jak wyżej przez zaprasowanie oraz złączek gwintowanych, - montaż grzejników stalowych płytowych z podłączeniami bocznymi i dolnym, - montaż zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi i zaworów odcinających a także zaworów odpowietrzających, korków odpowietrzających oraz zaworów precyzyjnej regulacji przepływu, - przejścia przez przegrody wykonać w tulejach ochronnych, - płukanie wykonanej instalacji, próby szczelności (na zimno i na gorąco), - wykonanie regulacji hydraulicznej instalacji c.o., - montaż izolacji termicznych wykonanych instalacji, - przed zabudowaniem przewodów dokonać inwentaryzacji powykonawczej instalacji, - węzeł cieplny: - wykonanie nowego węzła cieplnego dwufunkcyjnego do potrzeb instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji z dwustopniowym przygotowaniem ciepłej wody użytkowej bez zasobnika w formie centrali cieplnej na bazie wymiennika płytowego skręcanego do przygotowania c.w.u. oraz lutowanego do potrzeb c.o., wraz z niezbędną armaturą zabezpieczającą (naczynia wzbiorcze, zawory bezpieczeństwa z nastawami stałymi), odcinającą (zawory i kurki kulowe spawane, kołnierzowe lub gwintowane), zawory mieszające z napędami, filtracyjną (filtry, odmulacze), pompami (obiegowymi i cyrkulacyjnym), manometrami, termometrami, automatyką sterowniczą (regulatory różnicy ciśnień i przepływu, zawory regulacyjne, regulatory cyfrowe, czujniki temperatury, termostaty) oraz licznik ciepła (przelicznik, przepływomierz i termometry oporowe), - przyłączenie nowej centrali cieplnej do istniejącego przyłącza cieplnego, - prace związane z montażem nowej centrali należy poprzedzić uzgodnieniem demontażu wysłużonego wyposażenia węzła z zarządcą sieci cieplnej i tego układu tj. Przedsiębiorstwem Komunalnym w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 62, Czarna Białostocka. - z przedstawicielami ww. spółki należy określić zasady odbioru nowej centrali cieplnej i napełniania czynnikiem, - wentylacja mechaniczna: - wykonanie wentylacji sanitariatów poprzez zabudowę wentylatorów wyciągowych o wydajności 50 m3/h lub 100 m3/h zasilanych prądem 230V, uruchamianych włącznikami oświetlenia z regulowanym opóźnieniem czasowym i lampkami kontrolnymi, - wykonanie wentylacji ogólnej, kanałowej, nawiewno-wywiewnej kuchni z centralą nawiewną podwieszaną o wydajności 2150 m3/h, ze standardową automatyką sterowniczą, nagrzewnicą wodną oraz wentylatorem dachowym wyposażonym w regulator obrotów, złącze przeciw drganiowe i króciec wylotowy, zamontowanym na izolowanej podstawie dachowej (kominku), - wykonanie wentylacji kanałowej, wyciągowej znad okapu, z blachy stalowej, ocynkowanej, kołowe, spiralne, olejoszczelne, za pomocą wentylatora dachowego wysokotemperaturowego 1200C, z silnikiem poza strumieniem powietrza do zamontowania na izolowanej termicznie podstawie dachowej (kominku), wyposażonego w 5-cio stopniowy regulator transformatorowy, tackę ociekową, wyłączniki serwisowy, uchylną obudowę, króciec wlotowy i złącze przeciw drganiowe. C. roboty branży elektrycznej i teletechnicznej w postaci: - wykonanie rozdzielnicy głównej budynku w korytarzu piwnicy, - wykonanie wewnętrznej linii zasilającej kablem YLY 4 x 120 mm2, - wykonanie instalacji oświetleniowej 1 fazowej przewodami 3 (4) żyłowym, kabelkowymi okrągłymi i płaskimi z izolacją 750 V np. typu YDYpżo 3 x 1,5 mm2, - wykonanie dostawy i montażu wysokowydajnych opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, - wykonanie instalacji gniazd wtykowych, - wykonanie instalacji 3-fazowej przewodami 5 – żyłowymi, - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie instalacji przeciwpożarowej z centralą oddymiania uruchamiającej klapę dymową i wentylator napowietrzający klatkę schodową wraz z instalacją optycznych czujek dymu, przycisków przewietrzania oraz centrali pogodowej, - wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej, - wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, - wykonanie instalacji oświetlenia terenu z zastosowaniem naświetlaczy z LED źródłami światła, - wykonanie instalacji niskoprądowych – okablowanie strukturalne, - wykonanie instalacji przyzywowej w WC niepełnosprawnych, - wykonanie instalacji telewizji dozorowej opartej na 19 kamerach (10 zewnętrznych oraz 9 wewnętrznych, - wykonanie systemu sygnalizacji włamania, - wykonanie systemu domofonowego. Do zadań Wykonawcy należy: - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., - opracowanie instrukcji ppoż. budynku wraz z zakupem i montażem stosownej (wynikającej z ww. opracowania) ilości i rodzaju gaśnic oraz opisanej powyżej instalacji hydrantowej, - wykonanie badania wydajności hydrantów z uzyskaniem pozytywnych protokołów badania, - przeprowadzeniu ruchów próbnych technologii węzła cieplnego z instalacją c.o., - przeprowadzeniu ruchów próbnych technologii wentylacji mechanicznej, - przeprowadzenie ruchów próbnych technologii CCTV, - przeprowadzenie ruchów próbnych sygnalizacji włamania, - uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie powiadomień do SANEPID i Straż Pożarna, uczestniczeniu w ewentualnych kontrolach obiektu, usuwania stwierdzonych wad i uchybień , poniesienia kosztu i uzyskania pozytywnych protokołów kontroli, - promocja realizacji zadania przez wykonanie i montaż stosownych tablic (informacyjnej i pamiątkowej) zgodnie z wymaganiami programu opisanego w opisie przedmiotu zamówienia oraz pkt. XIV niniejszego wniosku oraz z zapisami podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (załącznik nr 1.10 do SIWZ) Zamawiający przewiduje etapowe - kwartalne rozliczenie robót uzależniając płatność za konkretny etap realizacji robót zgodny z harmonogramem rzeczowo-finansowym, ich faktycznym wykonaniem potwierdzonym przez Inspektorów nadzoru inwestorskiego, pisemnym zgłoszeniem zakończenia etapu robót złożonym Zamawiającemu oraz po protokolarnym potwierdzeniu tego faktu. Zamawiający informuje, że: • użyte w wykazach ślusarki i stolarki sformułowania stalowe/szkło zamienia na sformułowania aluminiowe/szkło i określa tym samym materiał drzwi metalowych na aluminium, • zaprojektowano świetliki w dachu jako świetliki z funkcją przewietrzania- sterowanie elektryczne ( dwa moduły 70x 170 cm w świetle otworu ) oraz jako elementy stałe. Świetliki wykonać w technologii nawiązującej do klap dymowych, • należy zastosować blachę na dach grubości min. 0,7 mm, a rynny półokrągłe o rozmiarze 192 mm a rury spustowe o średnicy 120 mm, • anty deski należy zastosować w formie deski z rdzeniem styropianowym, odwzorowujące usłojenie drewna, pokryte warstwą zabezpieczającą o wymiarach: grubość od 1 cm do 2,5 cm, szerokość w zakresie od 16 cm do 20 cm i długość od 150 cm do 200 cm, • obudowy na grzejniki należy wykonać z płyty MDF laminowanej kolorowej, ażury w postaci regularnych kół, obudowy o wymiarach o 5 cm większych aniżeli wymiary grzejników. Ilość obudów i rozmiary zgodnie z opisem wykończenia pomieszczeń w zależności od rodzaju zawarto w projekcie wykonawczym architektury (str. 11) a wymiary grzejników wskazanych pomieszczeń zawarto między innymi na rysunku nr 4 projektu wykonawczego instalacji centralnego ogrzewania, • klapa dymowa na klatce schodowej topikowa: wymagana powierzchnia czynna min. 1 m2 natomiast klapa dymowa nad holem topikowa: wymagana powierzchnia czynna min. 9,05 m2, • należy w wycenie określić wartość montażu witryn aluminiowo-szklanych (5,22 m2, 1,75 m2 oraz 1,15 m2) o łącznej powierzchni 8,12 m2 oraz montaż pustaków szklanych REI60 w ilości 32 szt, • środki uzyskane ze złomowania pozyskanego w trakcie realizacji złomu Wykonawca uwzględni przy wycenie robót odliczając je od wartości oferty. Jednocześnie informujemy, że wykonanie nowego węzła cieplnego jest przewidziane do realizacji przez wyłonionego Wykonawcę na zasadach określonych w pkt. 4 ppkt. 4.1 lit. B tiret 3 SIWZ w którym określono zasady demontażu węzła cieplnego i montażu nowej centrali cieplnej co należy potwierdzić u zarządcy sieci i przebudowywanego węzła tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 62, 16-020 Czarna Białostocka. Z posiadanej wiedzy zarządca i zarazem właściciel węzła oczekuje przekazania zdemontowanych urządzeń istniejącego węzła dla gestora tj. ww. przedsiębiorstwa, • technologia kuchni jest poza zakresem realizacji zadania a Wykonawca dokona ustawienia i montażu jedynie istniejących urządzeń technologii kotłowni w lokalizacjach wskazanych w dokumentacji projektowej. Ponad to zgodnie z technologią kuchni i jej zaplecza Wykonawca dokona zakupu i montażu białego montażu oraz zlewozmywaków przewidzianych ją do wykonania, • wykonanie projektowanego separatora zewnętrznego do tłuszczów i skrobi leży w zakresie Wykonawcy. Jego zabudowa jest określona na rzucie piwnic instalacji wod-kan oraz w pkt. 6 opisu technicznego projektu wykonawczego dedykowanych sieci który stanowi załącznik nr 1.7 do SIWZ. Przypominamy jednocześnie, że materiał przedmiarowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ jest jedynie elementem pomocniczym do oszacowania wartości zamówienia, a realizację zadania należy przeprowadzić w oparciu o dokumentację projektową, STWiOR oraz wiedzę techniczną, • posadzki , ściany i sufity w pomieszczeniach istniejących wykonać zgodnie z opisem na rysunkach rzutów kondygnacji dokumentacji projektowej. Informujemy, że wszystkie pomieszczenia objęte są projektem rozbudowy w mniejszym lub w większym stopniu tj. np. poprzez demontaż istniejących instalacji elektrycznych oświetlenia, zasilania czy sterowania lub instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych czy instalacji centralnego ogrzewania i wykonania w to miejsce nowych nieuniknione jest wykonanie malowań ścian i sufitów oraz wykonania posadzek. Ponad to łazienki znajdujące się na parterze w osiach IV-V należy wyremontować uwzględniając posadzki, wymianę wyposażenia oraz malowanie ścian i sufitów, • koszty związane z poborem energii elektrycznej, energii cieplnej, wody oraz zabezpieczeniem sanitarnym ponosi Wykonawca. Zamawiający informuje, że obiekt posiada opomiarowane przyłącza: energetyczne, wodociągowe, kanalizacyjne i ciepłownicze, korzystanie z których jest możliwe po dokonaniu wystąpień do gestorów o zmianę płatnika tj. wyłonionego Wykonawcy lub korzystanie z ww. mediów obciążając Wykonawcę kosztami faktycznie zużytych mediów na zasadzie re faktur (wystawianych przez zarządcę obiektu) na podstawie obciążeń pochodzących od dostawców. Wyłoniony Wykonawca przed zawarciem umowy przedstawi kosztorys ofertowy, a po zakończeniu inwestycji kosztorys powykonawczy. 2. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , przedmiarach oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-3 oraz załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy PLN.) . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A, a kopię należy zamieścić w ofercie. Za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający uzna złożenie oryginału dokumentu wadialnego w kasie Urzędu przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach