Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego nr 2 Domu Pomocy Społecznej „Jedlina” w Mieni o szyb windy dla osób niepełnosprawnych, maszynownię oraz pomieszczenie palarni, z jednoczesną zmianą sposobu użytkowania wybranych pomieszcze

Dom Pomocy Społecznej "Jedlina" ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów, Mienia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 570 160, , fax. 257 570 160
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Jedlina"
    Mienia 300
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 257 570 160, , fax. 257 570 160
    REGON: 71169299600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.jedlina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego nr 2 Domu Pomocy Społecznej „Jedlina” w Mieni o szyb windy dla osób niepełnosprawnych, maszynownię oraz pomieszczenie palarni, z jednoczesną zmianą sposobu użytkowania wybranych pomieszcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymagania ogólne: 1.1 Budowa szybu windowego, pomieszczenia maszynowni oraz pomieszczenia palarni w ramach rozbudowy, przebudowy i nadbudowy istniejącego budynku mieszkalnego na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu 1.2 Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych w dobudowanym do budynku mieszkalnego szybie 1.3 Wykonanie instalacji elektrycznej: doprowadzenie przyłącza sieciowego do tablicy sterowej dźwigu, instalacja oświetleniowa wewnątrz szybu windowego. 1.4 Sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej zatwierdzenie 1.5 Czynności związane z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie 1.6 Próby odbiorowe i rozruch urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego 1.7 Rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego 1.8 Przeszkolenie pracowników Domu Pomocy Społecznej „Jedlina” w Mieni w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu 1.9 Sporządzenie pełnej dokumentacji techniczno–odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej instalacji dźwigu i protokołów z pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej. 2. Wymagania dotyczące windy – dźwigu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych: 2.1 Wymagane parametry dźwigu: Typ dźwigu: osobowy do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich i wygodny w użytkowaniu przez osoby niepełnosprawne; Napęd: hydrauliczny z zaworem proporcjonalnym zapewniającym łagodne starty i zatrzymania, łagodną jazdę kabiny z prędkością nie mniejszą niż 0,30m/s Udźwig: 630kg lub 8 osób Wysokość podnoszenia: do 4,00m Liczba przystanków i dojść: 2 Położenie maszynowni: pomieszczenie sąsiadujące z szybem windowym Sterowanie mikroprocesorowe zbiorcze góra – dół Kabina nieprzelotowa o wymiarach S x G x M = 1100 x 1400 x 2150 mm, ściany kabiny – segmenty ze stali INOX, oświetlenie – energooszczędne, nad sufitem, sufit – typ LASER ze stali INOX, podłoga – wykładzina antypoślizgowa, szara, niepalna z atestem, cokoły przypodłogowe ze stali INOX, poręcz – ze stali INOX, w przekroju okrągła, na ścianie bocznej i tylnej, lustro – na tylnej ścianie, na ½ wysokości ściany nad poręczą, panel dyspozycji – pokrywa ze stali INOX na całą wysokość kabiny, wyposażony w przyciski nierdzewne podświetlane z grafiką Braille’a. Drzwi kabinowe: automatyczne, teleskopowe, 2-panelowe, napęd regulowany falownikiem, wymiary w świetle: szerokość 900mm, wysokość 2000mm, skrzydła ze stali INOX, ościeżnica ze stali INOX. Drzwi szybowe (2 szt.) – automatyczne, teleskopowe, 2-panelowe, bez klasy odporności ogniowej, wymiary w świetle – szerokość 900mm, wysokość 2000mm2.2 Szyb 1. Ściany szybu muszą być gładkie, niepylące, pionowe i prostopadłe do siebie, pomalowane na biało. Wymiary szybu 1600mm x 1750mm dotyczą stanu na gotowo po uwzględnieniu ewentualnych tynków itp. Maksymalne odchyłki ścian od pionu +10mm. 2. Wykonać skuteczną wentylację grawitacyjną szybu, minimalny przekrój otworu wentylacyjnego 1% przekroju poprzecznego szybu. 3. Szyb wykonać z bloczków fundamentowych grubości 250mm. W przypadku ścian murowanych z materiału innego niż cegły ceramiczne pełne lub bloczki fundamentowe na poziomach mocowania wsporników wykonać wieńce betonowe wysokości 250mm co max. 1650mm plus wylewane nadproża otworów drzwiowych. 4. Całe podszybie wykonać jako wylewane z betonu zbrojonego. 5. Podszybie wykonać jako gładkie, poziome, bez uskoków, nieprzepuszczalne dla wody i oleju, zdolne do przenoszenia obciążeń od pracy dźwigu. 6. Pod szybem nie mogą znajdować się pomieszczenia dostępne dla ludzi. 7. Wymiary podszybia i nadszybia są wystarczające dla dźwigu z kabiną o wysokości 2150mm w innym przypadku wymiary uzgodnić dostawcą. 8. Szyb i maszynownia służą wyłącznie do pracy dźwigu. Inne urządzenia, takie jak przewody elektryczne, rurociągi itp. nie należące do dźwigu nie mogą być instalowane w szybie lub maszynowni. 9. Dojścia do maszynowni min. 2m wysokości. 10. Powierzchnia podłogi maszynowni powinna być szorstka i zabezpieczona przed wsiąkaniem oleju hydraulicznego jeśli zostanie rozlany. W przypadku zniszczenia zbiornika znajdujący się w nim olej nie powinien przedostać się poza maszynownię ani wsiąkać w ściany, co wymaga zabezpieczenia ścian i stosowania podwyższonego progu, co najmniej do wysokości rozlanego oleju. 11. Podłoga maszynowni powinna przenieść obciążenie min. 5kN/m². 12. Ściany i sufit maszynowni powinny być pomalowane farbą olejną lub emulsyjną. 13. Drzwi do maszynowni (min 900x2000) musza być wykonane z materiałów ogniotrwałych i otwierać się na zewnątrz. Drzwi powinny być zamknięte i otwierane od wnętrza bez użycia klucza z zewnątrz tylko kluczem. 14. Wysokość maszynowni w najniższym punkcie powinna wynosić min. 2 m. 15. Maszynownia powinna być wentylowana oraz tak wyposażona aby nie występowały w niej: wilgoć, kurz i szkodliwe wyziewy. 2.3 Dokumentacja dźwigu oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim.2.4 Koszty związane z odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego ponosi Wykonawca. 2.5 Dźwig powinien być wykonany i zainstalowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.6 Dostawca instalując dźwig umieszcza wewnątrz kabiny dźwigu oraz na elementach bezpieczeństwa oznakowanie CE i wystawia pisemną deklarację zgodności wg obowiązujących przepisów. 2.7 Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, w każdym przypadku wskazują, że urządzenie podlegające zamówieniu może być równoważne z opisanym, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie, że zaproponowane w ofercie urządzenie jest równoważne z opisanym tzn. posiada parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od wskazanych w opisie. 2.8 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania administracji Domu Pomocy Społecznej „Jedlina” w Mieni szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu oraz przeszkolenia personelu w jego uruchomieniu i eksploatacji. 2.9 Rysunki montażu dźwigu dostępne są w siedzibie Zamawiającego w dokumentacji projektowej. 2.10 Wykonanie fundamentów w postaci żelbetowej płyty na podbudowie z chudego betonu. 2.11 Wykonanie dojścia do windy od wewnątrz budynku na dwóch kondygnacjach. 2.12 Wykonanie prac remontowo – budowlanych obejmujących wykucia, przebudowy części pomieszczeń oraz budowlanych – budowa pomieszczenia palarni w sąsiedztwie szybu windowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000 zł (słownie: trzy tysięce złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach a) w pieniądzu na konto zamawiającego nr 68 9226 0005 0001 4090 2000 0020 prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - przelew musi być dokonany przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą. Dokument taki winien zawierać następujące informacje: 1) nazwę i adres beneficjenta, 2) nazwę i adres wykonawcy zadania, 3) nazwę i adres gwaranta, 4) nazwę zadania, 5) kwotę wadium, 6) okres ważności dokumentu, 7) opis zdarzeń, których zaistnienie spowoduje zatrzymanie wadium. Opis ten winien uwzględniać zapisy art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Fakultatywnie dokument ten może zawierać numer prowadzonego postępowania. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę lub najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zalecenia dla Wykonawców wnoszących wadium w innej formie niż pieniądz: dokument wadium należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. Zaleca się, aby oryginał dokumentu wadium nie był trwale spięty z ofertą, co umożliwi jego zwrot w okolicznościach wskazanych w ustawie. Z ofertą można spiąć natomiast załączoną dodatkowo kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 7b)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć ofertę zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Przedmiotowy dokument winien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust 1 pkt 12- 23 ustawy Pzp oraz z powodów określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. Każdy z Wykonawców musi posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli będzie wykonywać część zamówienia co do której przepisy prawa wymagają posiadania uprawnień. Warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełniać łącznie (zgodnie z zapisami pkt 5). 3) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Każdy z Wykonawców winien spełniać wymogi formalne określone w ust. 2, ust 3 oraz ust 4 pkt 3 niniejszego rozdziału. Każdy z Wykonawców musi również spełniać wymogi określone w ust 4 pkt 1 - jeżeli będzie wykonywać część zamówienia co do której przepisy prawa wymagają posiadania uprawnień opisanych w tym punkcie. 5) Wymogi formalne opisane w ust. 1 oraz ust 4 pkt 2 zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać je łącznie. W odniesieniu do wymogu opisanego w ust 4 pkt 2 oznacza to, że: przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełniać warunek polegający na wykonaniu co najmniej jednej dostawy opisanej w tym punkcie; 8. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodząuzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Uregulowania dotyczące podwykonawców a także zasobów podmiotów trzecich: 1) Wykonawca może powierzyć podwykonawcy wykonanie takich części zamówienia, które nie zostały zastrzeżone jako kluczowe – zamieszcza wówczas informację w przedmiotowym zakresie w formularzu oferty - zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia (niezastrzeżonych jako kluczowe) podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania: zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2 (w części VII.) 3) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6) Zgodnie z art. 22 a Pzp Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, w odniesieniu do konkretnego zamówienia bądź jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - wyłącznie na zasadach określonych w ww. przepisie. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie, w realny sposób, tymi zasobami dysponował. W tym celu przedstawia (wraz z ofertą) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawia również dokument, zgodny z opisem, o którym mowa w ust 4 pkt 3, z zastrzeżeniem zapisów jak w ust. 5. 7) W niniejszym postępowaniu Wykonawca nie może powoływać się na zasoby podmiotów trzecich w zakresie kluczowych części zamówienia. 8) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24 aa ustawy Pzp oznaczało to będzie, że w pierwszej kolejności Zamawiający dokona oceny ofert a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza według kryterium oceny ofert określonych w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach