Przetargi.pl
Rozbudowa placu zabaw i budowa siłowni zewnętrznej w Zakrzówku.

Gmina Zakrzówek ogłasza przetarg

  • Adres: 23-213 Zakrzówek, ul. Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 215 002 , fax. 818 215 002
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzówek
    ul. Żeromskiego 24
    23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie
    tel. 818 215 002, fax. 818 215 002
    REGON: 43102013800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa placu zabaw i budowa siłowni zewnętrznej w Zakrzówku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Niniejsze zamówienie realizowane będzie w operacji pt. „Modernizacja stadionu sportowego oraz rozbudowa placu zabaw i budowa siłowni zewnętrznej w Zakrzówku”, zgodnie z umową o przyznaniu pomocy Nr 00477-6935-UM0311032/17 z dnia 12.03.2018 r. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej, ławek parkowych, koszy na śmiecie oraz tablicy informacyjnej, a także wykonanie ogrodzenia, chodników i nasadzeń zgodnie z poniższym wykazem: 3.2.1 PLAC ZABAW (Urządzenia muszą spełniać normy z grupy PN-EN 1176): 3.2.1.1 czworokąt wielofunkcyjny (1 szt): w skład którego wchodzi co najmniej ścianka wspinaczkowa, przeplotnia, drabinka gimnastyczna, drążek poziomy i pionowy; elementy konstrukcyjne wykonane z drewna litego zaimpregnowane przed działaniem czynników atmosferycznych, elementy stalowe malowane proszkowo, urządzenie montowane w kotwach stalowych na fundamencie betonowym, 3.2.1.2 huśtawka potrójna z bocianim gniazdem (1 szt.): wykonana z metalu, elementy stalowe malowane proszkowo i montowane w fundamencie betonowym, łańcuchy ze stali nierdzewnej, siedziska: zwykłe gumowe, gumowe koszyk (tzw. pampers), bocianie gniazdo; 3.2.1.3 karuzela krzyżowa czteroramienna (1 szt.): wykonana ze sklejki wodoodpornej bądź płyty HPDE, oparcia z elementów stalowych malowanymi proszkowo; 3.2.1.4 zjazd linowy (tyrolka) (1 szt.): długość ok. 25 m składający się z liny stalowej z orczykiem ruchomym z siedziskiem rozkładana między dwoma stalowymi wieżami zakotwionymi na fundamencie betonowym, platforma startowa z blachy aluminiowej, elementy metalowe malowane proszkowo; 3.2.2 SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA (urządzenia muszą spełniać normę PN-EN 16630:2015-06): wszystkie urządzenia wykonane z elementów stalowych malowanych proszkowo, elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie, elementy mocowań wykonane ze stali węglowej, wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, całość zakotwiona do fundamentów betonowych, dopuszcza się systemowe łączenie urządzeń: 3.2.2.1 wioślarz - poprawia sprawność kończyn górnych i dolnych oraz stawów, koordynuje i równoważy pracę całego ciała, 3.2.2.2 twister - ćwiczy pas i pomaga zrelaksować mięśnie pasa i pleców, poprawia ruchliwość i giętkość odcinka krzyżowego, 3.2.2.3 surfer (wahadło)- wzmacnianie mięśni bioder oraz nóg, 3.2.2.4 masażer pleców – poziomy i pionowy, relaksuje napięte mięśnie pleców, pomaga poprawić krążenie i system nerwowy, 3.2.2.5 wyciąg górny - wzmocnienie kończyn górnych i mięśni pleców, poprawa wydolności serca i płuc, 3.2.2.6 orbitrek - poprawia sprawność kończyn górnych i dolnych oraz stawów, trening ogólnorozwojowy całego ciała, poprawiający kondycję ruchową, 3.2.2.7 wyciąg dolny - wzmacnia i rozwija mięśnie górnej części klatki piersiowej i ramion poprawia wydolność krążeniowo-oddechową, 3.2.2.8 biegacz - poprawia ruchliwość kończyn dolnych, 3.2.2.9 ławeczka treningowa - budowanie i wzmacnianie mięśni brzucha. 3.2.3 Wszystkie urządzenia wymienione w pkt 3.2.1 i 3.2.2 winny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa B oraz niezbędne atesty i być dopuszczone do użytkowania na terenie Polski. 3.2.4 Każde urządzenie musi posiadać tabliczkę znamionową urządzenia, która powinna podawać informacje o producencie, dacie produkcji, numerze katalogowym lub nazwie urządzenia i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. Osobno powinien być zaznaczony poziom gruntu. 3.2.5 Pozostałe elementy: 3.2.5.1 Ławeczka parkowa z oparciem – 4 kpl. 3.2.5.2 Kosz na śmieci – 4 szt. 3.2.5.3 Tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw i siłowni zewnętrznej. 3.2.6 Ogrodzenie: systemowe panelowe wysokość 1,50 m długość 137,80 m, wierzchnia warstwa przęsła panelu wykonana w sposób uniemożliwiający zranienie lub skaleczenie, ogrodzenie pomalowane proszkowo farbą antykorozyjną, panele posiadać muszą atesty bezpieczeństwa; 1 furtka w istniejącym ogrodzeniu od strony północno-zachodniej o wymiarze 1,00 x 1,50 m, jednoskrzydłowa z samozamykaczem, z zamkiem wraz z pełnymi elementami kowalsko ślusarskimi (zawiasy i zamki), zamocowana na słupkach systemowych ogrodzenia panelowego. Kolor ogrodzenia do ostatecznego wyboru inwestora; 1 bramka dwuskrzydłowa o wymiarach 2,50 x 1,5 m umożliwiająca otwarcie obu skrzydeł i wjazd samochodu ratowniczego na teren placu z zamkiem wraz z pełnymi elementami kowalsko ślusarskimi (zawiasy i zamki), w tym 1 skrzydło o szerokości 1,00 m z samozamykaczem i klamką , drugie o szerokości 1,50 m. 3.2.7 Nasadzenia: 27 szt. drzew: a) Śliwa Pissardii: Pa 180, Co 5 – 3 szt., b) Klon Golden Globe Pa 180, Co 5 – 24 szt., Krzewy – Pęcherznica Co 10-15 czerwona i żółta - 20 szt. 3.2.8 Dojścia: zaplanowano budowę 2 chodników (jak na planie zagospodarowania) z kostki brukowej betonowej (kolor do wyboru inwestora) grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 20 cm, szerokość chodnika 2,00 mb, łączna długość: 26,85 m. 3.2.9 Po zakończeniu prac należy wykonać i dostarczyć zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 3.2.10 Do oferty należy dołączyć (na wezwanie Zamawiającego): 3.2.10.1 Wizualizację oferowanego placu zabaw zawierającą takie dane jak: wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, długości i szerokości placu zabaw i siłowni. 3.2.10.2 Certyfikaty bezpieczeństwa „B” oferowanych urządzeń. 3.2.11 Certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych urządzeń z Polskimi Normami wystawiony przez zewnętrzną instytucję (stronę trzecią) do tego upoważnioną – dla urządzeń placu zabaw normy z grupy PN-EN 1176 lub równoważne, dla urządzeń siłowni – PN-EN 16630:2015-06 lub równoważne. 3.2.11.1 Karty techniczne oferowanych urządzeń 3.2.11 Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Zakrzówku przy ul. Żeromskiego na działce nr ewid. 1279. 3.2.12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37440000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych). 9.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 poz. 359 z późn.zm.) 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek w Banku Spółdzielczym Ziemi Kraśnickiej Oddział w Zakrzówku, numer: 06 8717 1048 2003 3000 1485 0014 z adnotacją: Wadium – znak sprawy ZP.271.38.2018 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 9.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w oddzielnej kopercie, a nie łącznie z ofertą . 9.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że gwarancja jest zgodna z Prawem Zamówień Publicznych, musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, a w szczególności: 9.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formule: od dnia – do dnia. 9.5.3 gwarancja będzie zawierała zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.5.4 gwarancja będzie zawierała nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. 9.5.5 zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 9.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9.6.3 zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści poręczenia klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 9.7 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9.9 Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.13.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.13.2 nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.13.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.14 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9.15 Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b w przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 i 20 SIWZ. 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą uproszczoną w oparciu o załączony przedmiar. W kosztorysie ofertowym należy wskazać nazwę producenta urządzeń na plac zabaw oraz siłownię zewnętrzną. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 7.2.1, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach