Przetargi.pl
Rozbudowa Pawilonu nr 2 Szpitala na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 - ETAP IV

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68200 Żary, ul. Pszenna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4757600, 4757615 , fax. 684 757 700
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.
    ul. Pszenna 2
    68200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4757600, 4757615, fax. 684 757 700
    REGON: 97794709400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.SZPITALNAWYSPIE.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Pawilonu nr 2 Szpitala na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 - ETAP IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Pawilonu nr 2 Szpitala na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 – Etap IV. 2. Szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ (ROZDZIAŁ IV). Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wyceny oferty na podstawie przedmiarów robót stanowiących Rozdział IV. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie się kierował przedmiarami robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wyceny oferty na podstawie przedmiarów stanowiących Załączniki Rozdziału IV. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ oraz dokumentacją stanowiącą załącznik do ROZDZIAŁU IV oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. 4. Realizacja robót będzie przebiegać na terenie użytkowanym wg swojego przeznaczenia. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wejście na teren budowy i sposób prowadzenia robót. 5. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Jeśli w dokumentacji wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. 6. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy lub gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje dokumentacja projektowa. Wykonanie robót zamiennych przez Wykonawcę jest możliwe po uzyskaniu akceptacji projektanta oraz uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego - na podstawie protokołu konieczności i sporządzonego na jego podstawie aneksu do umowy. 8. W celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia Wykonawcy przysługuje prawo dokonania wizji lokalnej na obiekcie. 9. Wykonawca udzieli gwarancji: • na wykonanie robót min.36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. • na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia –nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 10. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w Rozdziale III SIWZ. 11. Treść niniejszej SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert pod adresem www.szpitalnawyspie.pl . 12. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej marki, producenta, znaku towarowego, nazwy handlowej, dostawcy, aprobaty, materiałów, normy lub systemów oznaczać to będzie określenie klasy materiałów lub rozwiązań i będzie służyć ustaleniu standardu, a nie wskazaniu na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia materiałów lub rozwiązań. 13. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów oraz rozwiązań równoważnych jeżeli zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać wszelkie dowody równoważności oferty, tzn. że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 14. Wymagania dotyczące zatrudnienia na Umowę o pracę: a. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych, zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), b. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych, przedłoży Zamawiającemu informację na temat ilości osób zatrudnionych na Umowę o pracę, ze wskazaniem czynności, które dana osoba będzie wykonywała w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniem zawartym w pkt. a). c. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowa na żądanie zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami fizycznymi wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonaniu robót budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych,. W tym celu wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisani o ochronie danych osobowych. d. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umów o prace zatrudnionych z pracownikami fizycznymi wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych – w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. c), będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonaniu robót budowlanych. e. Zamawiający będzie mógł odstąpić od Umowy jeżeli Wykonawca, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, o którym mowa w pkt. c), nie udokumentuje, że pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 15. UWAGA! - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej. - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji o których mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: IX. Wymagania dotyczące wadium. 1. Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42 , poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr Bank Zachodni WBK: 52 1090 2561 0000 0001 3452 8219. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. XII ppkt 1c) terminu zostanie zaksięgowane ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy pzp. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy pzp 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach