Gmina Siennica ogłasza przetarg
- Adres: 05-332 Siennica, Kołbielska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
- Data zamieszczenia: 2019-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
Kołbielska 1
05-332 Siennica, woj. mazowieckie
tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
REGON: 55124300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku urzędu gminy w Siennicy na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Siennicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Siennicy na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Siennicy. Roboty obejmują w szczególności: 1. częściowe rozebranie oraz wykonanie nowego ogrodzenia; 2. wykonanie miejsc postojowych z kraty trawnikowej; 3. wykonanie drogi manewrowej, opaski, placyku pod śmietnik, chodników z pełnej kostki betonowej oraz tarasu edukacyjnego z pełnej kostki płukanej; 4. rozbiórka istniejącej i budowa nowej sali posiedzeń; 5. rozbudowa budynku o klatkę chodową z windą; 6. nadbudowa budynku o piętro; 7. przykrycie budynku nowym dachem wielospadowym; 8. ocieplenie ścian zewnętrznych, fundamentów i dachu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212330-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załączniki do SIWZ; 2. pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); 3. pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 4. w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium oraz kserokopia tego dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 5. zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa interaktywnego centrum edukacyjno – społecznego przy ul. Bartniaka w Grodzisku Mazowieckim Etap I wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2017-07-06 - Budowa interaktywnego centrum edukacyjno – społecznego przy ul. Bartniaka w Grodzisku Mazowieckim Etap I wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2017-04-07