Przetargi.pl
Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-218 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 43/45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3689101
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 43/45 43/45
    42-218 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3689101
    REGON: 00001775600134
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych. 2. Miejsca realizacji zamówienia: a) Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45, b) Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Kłobucku ul. Targowa 3a, c) Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Lublińcu ul. Oleska 26, d) Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ZUS w Myszkowie ul. Sikorskiego 57. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część I Rozbudowa i modernizacja systemów: sygnalizacji włamania i napadu, telewizji dozorowej oraz systemu kontroli dostępu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45. Część II Budowa (montaż) systemów: sygnalizacji włamania i napadu, telewizji dozorowej oraz systemu kontroli dostępu w budynku Inspektoratu ZUS w Kłobucku mieszczącym się przy ul. Targowej 3a. Część III Budowa (montaż) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej w budynku Inspektoratu ZUS w Myszkowie mieszczącym się przy ul. Sikorskiego 57. Część IV Budowa (montaż) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej w budynku Inspektoratu ZUS w Lublińcu mieszczącym się przy ul. Oleskiej 26. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących swym zakresem wykonanie całości robót budowlanych na terenie poszczególnych obiektów ZUS. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część zamówienia, na kilka wybranych części lub na wszystkie części. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Części II SIWZ. 7. Zamawiający informuje, że wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej, która pozwoli na oszacowanie warunków wykonania instalacji. 9. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie niższą niż kwota zaoferowana za wykonanie zamówienia. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, przed przejęciem terenu budowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu opłaconą polisę bądź inny dokument potwierdzający powyższe ubezpieczenie. 10. Zakres obowiązków, zasady rozliczeń, termin płatności itp. związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy - CZĘŚĆ IV SIWZ. 11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45312000-7- Instalowanie systemów alarmowych i anten 12. Wszelkie przedstawione przez Zamawiającego, w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przykłady materiałów posiadają charakter informacyjny i poglądowy w celu wskazania Wykonawcy wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, które Wykonawca może zastosować. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których wymienione materiały mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające standardy jakościowe, parametry techniczne i technologiczne takie jak atesty, certyfikaty, karty katalogowe itp. Poprzez pojęcie materiałów, produktów równoważnych należy rozumieć materiały, które nie są identyczne z materiałami wskazanymi prze Zamawiającego, ale posiadają zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry oraz gwarantują realizację robót zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru oraz przedmiarami robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych. 17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 20. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 21. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 22. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń przewidzianych w art. 36 a ust. 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Części II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 4.000,00 zł (Słownie złotych: cztery tysiące), Część II - 1.500,00 zł (Słownie złotych: jeden tysiąc pięćset), Część III - 1.000,00 zł (Słownie złotych: jeden tysiąc), Część IV - 1.000,00 zł (Słownie złotych: jeden tysiąc). Wykonawcy, składając ofertę na więcej niż jedną część, zobowiązani są do wniesienia wadium oddzielnie na każdą z części. 2. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walucie obcej. 3. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 4. Z dokumentu wniesionego w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2 - 5, powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego - w zakresie określonym w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP S.A. 95 1020 5590 0000 0202 9070 7010 z zalecanym tytułem przelewu: Wadium - Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych, Część 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że jeżeli z wyciągu rachunku bankowego Zamawiającego wynika, iż kwota wadium została zaksięgowana po terminie składania ofert, Zamawiający ma podstawy do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty albo złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45 pok. Nr 1 w budynku E. 8. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, zaleca się dołączenie do oferty kserokopii przelewu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający, nie później niż 3 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postepowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również wtedy, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach