Przetargi.pl
„Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną” – Etap 2.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, Mestwina
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 673-04-51, , fax. 0-58 673-04-53
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    Mestwina 11
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 0-58 673-04-51, , fax. 0-58 673-04-53
    REGON: 19112372800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazpuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną” – Etap 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: „Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną” – Etap 2. Inwestycja jest realizowana na podstawie Decyzji nr AB/JS – 6740/100/17/MP z dnia 20.12.2017 r. wydana przez Starostę Puckiego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dwie, niżej opisane, części przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na dowolną liczbę części. 1. Zakres rzeczowy Części 1 przedmiotu zamówienia między innymi obejmuje: a) Przedmiar robót  budynek częściowo zamieszkały – remont dachu, balustrady balkonowe,  budynek główny – stolarka drzwiowa wewnętrzna, glazura – łazienki pom. techniczne, gres, panele podłogowe, izolacje sufitu – poddasze, tynki, malowanie, balustrady schodowe, elewacja, dach,  nadbudowa – taras, kominy b) Przedmiar robót  instalacje sanitarne – (wodociągowa, zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej, c) Przedmiar robót  parapety. 2. Zakres rzeczowy Części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Przedmiar robót  budowa przyłączy telekomunikacyjnych i wewnętrznej sieci teletechnicznej w budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej przy ul. Mestwina 9 w Pucku, b) Przedmiar robót  Wykonanie pulpitu dyspozytorskiego PDM wg opisu technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. a) Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następujących wysokości : Dla części 1 przedmiotu zamówienia - 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), Dla części 2 przedmiotu zamówienia – 8 000,00 (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 3.1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a/ pieniądzu (w formie przelewu) - na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium SA O/Puck 83 1160 2202 0000 0000 4522 9149 z opisem „WADIUM – PRZETARG NIEOGRANICZONY – ZNAK: PT.2370.1.2019.GK b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) c/ gwarancjach bankowych d/ gwarancjach ubezpieczeniowych e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 2.2 Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą. 4. Zwrot wadium: 4.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. UWAGA: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XV SIWZ , pkt. II, ppkt.1. 4.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4.5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej . 4.6 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c/ nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy części 1 i 2 1. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a. FORMULARZ OFERTY. Wzór formularza oferty stanowi załącznik numer 3 do SIWZ; b. dowód wpłacenia/wniesienia wadium - w wysokości i na zasadach określonych w rozdziale XIII SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach