Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg
- Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6572637 , fax. 23 6572540
- Data zamieszczenia: 2016-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3 3
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
tel. 23 6572637, fax. 23 6572540
REGON: 00052853400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa kanalizacji deszczowej w ul. Zwycięstwa i Brzozowej w Żurominie - budowa separatorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa kanalizacji deszczowej w ul. Zwycięstwa i ul. Brzozowej w Żurominie - budowa separatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Przedmiary robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Projekt budowlany Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45.23.21.30-2, 45.00.00.00-7 1.2 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną, projektem budowlanym oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 1.3 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 1.4 Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 3 lata. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania użytkowników drogi o długości odcinka, na którym prowadzone będą roboty oraz konieczności przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno być zgodne z opracowanym projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych. Koszty przygotowania projektu czasowej organizacji ruchu obciążają wykonawcę. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji (zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót. 1.7 Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 1.8 Wszelkie znaki towarowe, patenty użyte w dokumentacji przetargowej są tylko przykładem zastosowania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odwodnienia w ulicy Czubińskiej w Milanówku
Dodano: 2016-07-26 - Budowa odwodnienia na terenie miasta Milanówka
Dodano: 2016-06-30 - wykonanie odwodnienia osuwiska poprzez budowę kanalizacji deszczowej na ul. Kolejowej w Sochaczewie
Dodano: 2016-06-28 - Budowa odwodnienia ulic Wiosennej i Baśniowej w miejscowości Stok Lacki - Folwark
Dodano: 2016-05-18 - Budowa odwodnienia ul. Wylot z odwodnieniem skrzyżowania ulicy Wylot i Wiejskiej na terenie miasta Milanówka
Dodano: 2016-02-26 - Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Miklaszewskiego w Dawidach Bankowych.
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-01-28 - Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Długiej w Dawidach Bankowych - Zadanie nr 1 Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Szlacheckiej w Dawidach Bankowych- Zadanie nr 2
Dodano: 2015-10-02 - Wykonanie odwodnienia w ul. Słowików i Skowronków w Pęcicach Małych - nr sprawy: ZP.271.2.40.2015
Dodano: 2015-08-19 - Odwodnienie ulicy Kwietniowej we wsi Wypędy Gmina Raszyn.
Dodano: 2015-07-17