Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w Brzozowcu w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w Brzozowcu”

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w Brzozowcu w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w Brzozowcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie linii energetycznych Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej świetlicy wiejskiej w Brzozowcu w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w Brzozowcu”. Zakres zadania przewiduje wykonanie robot remontowo-budowlanych oraz instalacyjnych i obejmuje w szczególności: 1. Roboty fundamentowe: 1.1) wykopy pod ławy fundamentowe i podkłady betonowe, 1.2) podkłady betonowe na podłożu gruntowym, beton kl. C15/20, 1.3) ławy fundamentowe żelbetowe, beton C20/25, stal A-IIIN, 1.4) izolacja cieplna styropianem FS30, gr. 12 cm. 2. Posadzki na gruncie: 2.1) podkłady betonowe gr. 10 cm na podłożu gruntowym, beton C15/20, 2.2) izolacje poziome przeciwwilgociowe z polimerowo-asfaltowej papy zgrzewalnej na osnowie z włókniny poliestrowej, jednokrotnie, 2.3) izolacje cieplne z płyt styropianowych EPS 100-038 gr. 10 cm, 2.4) izolacje poziome przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej gr.0,2 mm, dwukrotnie, 2.5) warstwa betonu konstrukcyjnego zbrojona siatką, gr. 5 cm, 2.6) podkład pod posadzki z masy samopoziomującej, 2.7) płytki ceramiczne gresowe gr. min. 8 mm, gat. I, klasa twardości min. 6, ścieralność IV-V klasy, nasiąkliwość poniżej 0,1%. 3. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne: 3.1) ściany zewnętrzne gr. 24 cm z pustaków ceramicznych POROTHERM P+W, ocieplane styropianem FS30 gr. 15 cm, 3.2) ścianki ustępowe HPL gr. 12 mm, ze skrzydłami drzwiowymi z nawiewem, wym. 0,90x2.00 m – 2 szt. (wejściowe do toalet) i 0,80x2,00 m – 1 szt. (wejście do kabiny ustępowej), w drzwiach wejściowych zamontować po 1 zamku patentowym, w drzwiach wejściowych do kabiny ustępowej i w drzwiach do toalety dla niepełnosprawnych zamontować zamykacz. (Uwaga! W projekcie budowalnym założono stelaż z profili systemowych z wypełnieniem wełną mineralną, obustronną paroizolacją i obudową płytami kartonowo-gipsowymi + płytki ścienne – inwestor rezygnuje z tego rozwiązania). 4. Tynki i okładziny ścian: 4.1) tynki wewnętrzne ścian i sufitów cementowo-wapienne (toalety i sufit hallu), 4.2) tynki wewnętrzne ścian przedsionka – tynk cienkowarstwowy Drytex, 4.3) licowanie ścian murowanych płytkami ceramicznymi na kleju, do wysokości 2,00 m (toalety), 4.4) tynki zewnętrzne, barwione. 5. Dach nad rozbudową (toalety): 5.1) stropodach żelbetowy, monolityczny. 5.2) izolacje poziome przeciwwilgociowe z folii polietylenowej gr.0,2 mm, jednokrotnie. 5.3) izolacje cieplne z płyt styropianowych EPS 200-038 gr. 15 cm. 5.4) warstwa wyrównawcza betonowa na stropie gr. 5 cm. 5.5) pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną gr. 4,7 mm, dwuwarstwowo. 5.6) rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej gr.0,60 mm. 5.7) kanały wentylacyjne z nasadą – 2 szt. 6. Dach nad tarasem: 6.1) konstrukcja drewniana, z dachem jednospadowym. 6.2) pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną gr. 4,7 mm, dwuwarstwowo, na płycie OSB gr. 22 mm. 7. Stolarka okienna i drzwiowa: 7.1) montaż okien jednodzielnych, uchylno-rozwieranych z PCV koloru białego, o profilu prostym min. pięciokomorowym, szklonych szkłem bezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, o współczynniku przenikania ciepła U ≤ 0,90 kW/m2 – 2 szt., 7.2) montaż drzwi zewnętrznych (wejściowych) aluminiowych z przekładką termiczną, przeszklonych szkłem bezpiecznym podwójnym P2 typu float, o współczynniku przenikania ciepła U ≤ 1,30 kW/m2, z dwoma zamkami patentowymi, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym – 1 szt., 7.3) demontaż istniejących drzwi zewnętrznych, w miejsce których zostaną zamontowane drzwi wewnętrzne (przedsionek-świetlica), 7.4) montaż drzwi wewnętrznych (przedsionek-świetlica), aluminiowych z przekładką termiczną, pełnych, o współczynniku przenikania ciepła U ≤ 1,30 kW/m2, z dwoma zamkami patentowymi, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym – 1 szt., 7.5) obsadzenie wewnętrznych podokienników – konglomeraty z PCV, 7.6) obsadzenie zewnętrznych podokienników z blachy tytanowo-cynkowej. 8. Wyposażenie w sprzęt gaśniczy – obiekt wyposażyć w min. 2 gaśnice o masie środka gaśniczego 4 kg każda. 9. Elementy zewnętrzne – montaż wycieraczki do obuwia, metalowej – 1 szt. 10. Instalacje sanitarne wg projektu budowlanego. 11. Instalacja elektryczna wg projektu budowlanego. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Na roboty objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lata, maksymalnie 5 lat licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 2. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). 3. Wykonawca na swój koszt wykonana inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach, które przekaże Zamawiającemu. 4. Wykonawca na swój koszt skompletuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w tym m.in. wszelkie certyfikaty, aprobaty techniczne, wymagane ustawą – Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych oraz świadectwa dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane, protokoły i sprawdzenia, próby szczelności. UWAGI: 1. Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawiają załączone projekt budowlany oraz przedmiar robót. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako element pomocniczy do wyceny oferty; 2. Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach rysunków jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarach i zapisach SIWZ należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach i zapisach SIWZ. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót w branży budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach