Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" ogłasza przetarg
- Adres: 62800 Kalisz, pl. Św. Józefa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 635 650 , fax. 627 635 651
- Data zamieszczenia: 2018-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
pl. Św. Józefa 5
62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 627 635 650, fax. 627 635 651
REGON: 25081047800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącej instalacji aktywnego odgazowania składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ,,Orli Staw’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne polegające na rozbudowie instalacji aktywnego odgazowania w zakresie ułożenia poziomych przewodów gazowych odprowadzenia biogazu z odpadów i wykonania rurociągu zbiorczego odprowadzenia biogazu z kwatery nr II z włączeniem go do istniejącego rurociągu zbiorczego biogazu z kwatery I wraz ze stacją zbiorczą biogazu oraz armaturą i kablem zasilania w energię elektryczną na terenie istniejącego, eksploatowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ,,Orli Staw’’. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących II część SIWZ. W ramach niniejszego zamówienia realizowana będzie tylko część robót objętych przywołaną powyżej dokumentacją projektową, zaznaczona na rysunku: PZT-01/Etap 1 Projekt zagospodarowania terenu kwatera nr 2, stanowiącym załącznik nr 1 do II części SIWZ. Wszyskie wymagania i warunki wykoanania zamówenia poza zakresem prac pozostają bez zmian i muszą być zgodne z dokumentacją projektową i STWiORB. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222110-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) ) należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 86 1020 2212 0000 5302 0280 7360 z dopiskiem: „Wadium, nr sprawy UA.271.1.11.2018”. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu na wskazane konto Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Kserokopię dowodu wpłaty wniesienia wadium np. kserokopię gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podstawowym elementem oferty jest złożony w oryginale wypełniony i podpisany „Formularz oferty” - zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik nr 1 do IDW. 2. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty; Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - w oryginale; 2) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - w oryginale; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) pełnomocnictwo, do podpisania oferty (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kwatery składowiska odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach rozbudowy składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Trzebani, gm. Osieczna.
Dodano: 2020-06-16 - Budowa gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z zakupem wyposażenia
Dodano: 2019-02-20 - Budowa zadaszenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
Dodano: 2019-02-07 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy i Miasta Tuliszków
Dodano: 2019-01-10 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy i Miasta Tuliszków
Dodano: 2018-09-24 - Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Olszowa - Etap I - Budowa kwatery nr 2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Olszowa wraz z infrastrukturą techniczną i urządzeniami towarzyszącymi
Dodano: 2018-09-12 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy i Miasta Tuliszków
Dodano: 2018-09-05 - Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Olszowa - Etap I - Budowa kwatery nr 2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Olszowa wraz z infrastrukturą techniczną i urządzeniami towarzyszącymi
Dodano: 2018-07-19